28. Bölüm • Vanessa&Jace...

54 3 0
                                    

Jace Simon'nın dediğini duyunca hem Vanessa'nın önüne hamle yapmaya çalıştı ama iş işten geçmişti. Vampirlerden biri Vanessa'yı boğazından yakalayıp havaya kaldırmıştı. Herkes burnundan soluyordu. Diğer saklanan vampirlerde ortaya çıkmaya başladı. Gölge avcıları ve vampirler...

Jace: NE İSTİYORSUNUZ?

Jace'in ses tonu öfkeliydi dişlerini sıkmış her an saldırıya geçicekmiş gibi duruyordu...

Vanessa'yı tutan vampir sırıtıp Jace baktı...

Vampir: Onun kanını

Jace: NEDEN?!

Vampir sadece pis pis sırıttı...

Alec: NEDEN ONUN KANINI İSTİYORSUNUZ!?

Alec'in sesi sessizlikte gök gürültüsü gibi çıkmıştı...

Vampir:Liderimiz öyle istiyor ve onun kanınıda istiyor!

Vampir Jace'i işaret etmişti herkes şaşkın ve öfkeliydi kimse hareket etmiyordu. Ne yapmaları gerekiyordu? Vannessa ve Jace in kanlarını özel yapan neydi?...

Raphael:LİDERİNİZ KİM!?

Öfkeyle haykırdı Raphael...

Vampir:Sen çok iyi tanırsın eski dostum...

Vampir pis pis sırıttı. Sen çok iyi tanırsın mı? Kimdi bu lider? Vanessa çaktırmadan hançerini çıkarıp vampire sapladı o acı içinde inlerken Vanessa yere düştü.

Vampir:BU BURDA BİTMEDİ!

Dedi öfkeyle ve diğer vampirler ile birlikte ordan uzaklaştılar. Jace ve Raphael hızla Vanessa'nın yanına gidip onu yerden kaldırdılar.

Valeria:Bu da neydi böyle...

Clary:Hiç bir fikrim yok. Ama lider dedikleri kim ve kanınız neden önemli...

Isabelle:Şuan önemli olan herkes iyi. Neden? Kim? Bunları araştırıcaz.

Alec:Herkes işinin başına. Bu konu üstünde çalışmamız gerekiyor bir şey bulan en ufak bir şey bile olsa bana haber versin!

Herkes içeri girip araştırmaya başlamıştı. Vanessa odasına gidip yatağına oturup dizlerini kendine çekmiş düşüncelere dalmıştı. Kapısının çaldığını bile duymadı...

Jace kapıyı bir kaç defa daha çaldıktan sonra kapıyı açıp kardeşine baktı sessizce, oda düşünceliydi...

Jace:Vanessa...

Vanessa irkilmiş bir şekilde Jace baktı...

Jace:Korkutmak istemedim özür dilerim. Sadece...

Vanessa:Sorun değil ben... Düşünüyordum dalmışım. Gelsene abicim...

Vanessa elini yanındaki boşluğa koydu. Jace içeri girip kapıyı kapatıp kardeşinin yanına oturup derin nefes aldı...

Jace:Bu kişi kimse bir şekilde bulup haledicez sana söz veriyorum seni benden tekrar almalarına ve sana bir şey yapmalarına izin vermem asla...

Gözleri dolu bir şekilde kardeşine baktı. Ona yıllar sonra kavuşmuşken kaybetmek istemiyordu kaybedemezdi. Ailesinden geriye kalan tek kişiydi kardeşi. Vanessa abisine sokulup sıkı sıkı sarıldı ona...

İkiside bu sarılmanın anlamını çok iyi bilşyorlardı. İkisi içinde 'biliyorum sana güveniyorum' anlamını taşıyordu.

Peki şimdi ne olucak? Hayatları hep saklanarak ve kaçarak mı geçicek? Peki ya Vanessa'yı korurken Jace bişi olursa...

Tüm bu soruların dışında Vanessa'nın aklında bir soru daha vardı... 'Raphael'in bu işte bir parmağı mı vardı'... Çünkü vampir Raphael'e o kişiyi tanıdığını söylemişti. Vanessa aklında bir sürü soru işaretiyle düşüncülerinde kaybolurken, Jace de çok farklı değildi. İkisinide düşüncelerinden koparan çalan kapı sesi oldu...

Vanessa: Gel...

Valeria: Rahatsız ettim özür dilerim ama Alec seni çağırıyor Jace...

Jace: Beni mi? Neden?

Valeria: Bugünkü olay ile ilgili...

Jace: Sonra geliceğimi söylesen kardeşimi bıra...

Valeria: Sen gelene kadar yanında kalırım için rahat edicekse tabi...

Jace Vanessa'ya baktı sessizce. Kardeşini yanlız bırakmak yanından ayrılmak istemiyordu...

Vanessa: Sorun değil abicim sen git hem bizde Valeria ile tanışmış oluruz :)

Jace: Peki ama çabuk dönücem söz veriyorum🥺🥺

Jace kardeşini saçlarından öpüp çıktı...

Vanessa: Benim kanımın nesi özelki 🥺

Valeria: Hadi bunu konuşmayalım şimdi kafan dağılsın 🥺

Valeria kenarda duran Vanessa'nın bazı çizimlerini farkedip...

Valeria: Bunları sen mi çizdin çok güzeller 😳

Vanessa: O kadarda değiller aslında...

Utangaç bir şekilde gülümsedi Vanessa. İki kız sohbete dalmışlardı. Kapının çalınması ikisinide irkiltmişti birbirlerine baktılar. Valeria hançerini çıkarıp Vanessa'yı arkasına aldı...

Valeria: Kim olduğunu bilemeyiz ya o vampirlerden biri içeri girip saklandıysa arkamda kal lütfen 🥺

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin