Magnus: Birtek benle tanışmadın :) Ben Magnus.
Michelle sanki rüyadan uyanmış gibi kafasını çevirip gözlerini kırpıştırarak Magnus'a baktı. Hala Marcus'un elini sıkıyordu. Magnus Michelle'in elini Marcus'un elinden bir parmak şıklatmasıyla ayırdı.
Michelle: B-bende Michelle.
Bir Marcus'a bir bir Magnus'a bakıp duruyordu. Bu olayın uzuycağını anlayan Alec gözlerini devirdi...
Alec: Tanışma töreni bittiyse herkes işinin başına!!!
Keskin bir ses tonuyla söylemişti. Fısıldaşmalarla birlikte herkes içeri işlerinin başına döndü. Alec ve Magnus bir süre sohbet ettikten sonra, Jace, Clary, Simon, Izzy, Raphael, Vanessa, Marcus, Sebastian, Jonathan'ı çağırdı.
Alec-Magnus: Madzie'yi evlat edinmeye karar verdik!
Vanessa-Marcus: Madzie kim?!
Alec: Yakında tanışırsınız.
Odada bulunan herkes Alec ve Magnus'u tebrik eder. O sırada ordan geçen Lydia durup dinler.
Magnus: Biz birde taşıyıcı anne arıyoruz kendi çocuğumuz olma...
Lydia: Ben olurum!
Herkes şaşkın bir şekilde Lydia'yaya bakıyordu.
Alec: Sen bizimi dinliyordun!?
Lydia: Hayır burdan geçerken istemeden kulak misafiri oldum. İsterseniz taşıyıcı anne ben olurum. Sadece düşünün.
Lydia odadan çıkar. Magnus ve Alec napsak diye konuşurlarken. Kapı aralığından iki kız bunlardan biri yeni gelen Michelle di. Michelle Marcus'a bakıyor, diğer kız ise Raphael'e bakıyordu. Vanessa kızın Raphael'e baktığını görünce rahatsız oldu.
Vanessa'nın rahatsız olduğunu gören Raphael gülümsedi ve Vanessa'nın yanına gidip kullağına
'Kıskanmana gerek yok. Benim gözüm senden başkasını görmüyor...' dedi ve yanağından öpüp yerine döndü.Vanessa kıpkırmızı olmuştu. Farkında olmadan Marcus'un eline yapışmış sıktıkça sıkıyordu. Bunu gören Michelle bu durumdan pek hoşlanmamıştı. Marcus Michelle'in farkında bile değildi.
Marcus: Vanessa elimden ne istiyorsun acaba?
Vanessa: Hıı!! Nee!!!
Marcus: Elimden diyorum ne istiyorsun!!??
Vanessa: Off çok özür dilerim. B-ben f-farkında bile değildim.
Marcus: Önemli değil :). İyimisin fazlaca gerginsin daha doğrusu utanmışsın noldu?
Vanessa: Sonra konuşsak olurmu?
Marcus tamam dercesine kafasını salladı. Raphael ise Vanessa'ya bakıp bakıp gülüyordu. Bir süre sonra Alec ve Magnus karar verebilmişti. Lydia'yı çağırdılar ve onunla konuştular. Sonrasında odadakilere dönüp...
Alec: Taşıyıcı anne Lydia olucak. Ona bir şart sunduk ve kabul etti.
Jace: Ne şartı?
Magnus: Doğumdan sonra burdan gidicek. Londra'ya ve bidaha gelmiycek.
Alec ve Magnus teklif etmiş Lydia'da kabul etmişti. Orada olan kimse buna birşey diyemezdi, demedide. Hepsi ikiliyi tebrik edip ordan çıktı. Izzy Clary ve Vanessa'yı çağırdı. Üçü birden Izyy'nin odasına toplandı.
Izzy: Kızlar şu yeni gelen kız Michelle sanırım Marcus'tan fena halde hoşlanıyor. Aralarını yapmaya nedersiniz?! :)
Clary-Vanessa: Olurr :)
Kızlar kolları sıvadı. Ama Vanessa'nın bilmediği birşey vardı. Izzy ve Clary kendisi içinde kolları sıvamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...