39. Bölüm • Parabataim Olur musun?

29 2 0
                                    

Vanessa yutkunup...

Vanessa: Abicim şey ben...

Jace: Evet güzelim sen...

Sessizlik olur yeniden...

Jace: Bir sorun var belli anlatıcak mısın artık güzelim 🥺

Vanessa: Ş-Şey ben ve ...

Sebastian Jace'in yanına gidip...

Sebastian: Dostum ben uzun bir süredir kardeşine aşığım ve bugün ona teklif ettim ve biz s-sevgiliyiz...

Jace sessizce Sebastian'a ve kardeşine bakar. Kısa süren sessizlikten sonra, Jace kollarını göğüsünde bağlayıp duruşunu dikleştirip...

Jace: Kardeşimi üzmeyeceğine garanti verebilir misin?

Sebastian: Veririm... sana söz veriyorum her zaman gülmesi için uğraşıcam 🥺

Jace: Peki öyleyse size mutluluklar ama yinede gözüm üzerinizde ona göre :)

Vanessa' ya kollarını açar, oda koşup sarılır. Jace Sebastian'a bakıp...

Jace: Kardeşim için senden daha iyisini düşünemezdim :)

Sebastian gülümser. Jace bir süre daha onlarla durup odasına döner. Üçü bir süre daha birlikte sohbet edip odalarına dağılırlar. Ertesi gün Izzy ve Clary'nin parabatai töreni olur. Törenden sonra herkes işinin başına döner. Vanessa abisiyle antreman yaparken...

Vanessa: Abicim...

Jace: Efendim güzelim :)

Vanessa: Parabatain olarak Alec'i nasıl seçtin...

Jace gülümser kardeşinin aslında ne sormak istediğini anlar...

Jace: Bence ona sorduğunda kabul edicektir buna eminim :)

Vanessa: Ama sen nasıl... 😳

Jace: Abinim sonuçta izin verde kardeşimi tanıyım :)

Vanessa abisine sarılır sıkıca...

Vanessa: Ya kabul etmezse 🥺

Jace: Ediceğine eminim :) hem hadi duşa git sonrada yanına ve bende bir tören daha olucağını söyleyim Alec'e :)

Vanessa: Teşekkür ederim :)

Abisini yanağından öpüp hızla odasına gidip duşunu aldıktan sonra hızlıca giyinip odasından çıkmak için kapıyı açtığında...

Vanessa: Sevgilim :)

Sebastian: Abin odanda olduğunu söyledide sen iyimisin güzelim telaşlı görünüyorsun :)

Vanessa odadan çıkıp kapısını kapattı, sevgilisinin elini tutup parmaklarını birbirine geçirip kenetledi ve dudağına öpücük kondurdu.

Vanessa: Telaştan çok heyecanlıyım aslında aşkım :)

Sebastian: Neden sorun nedir hayatım :)

Vanessa: Imm Valeria'ya bir teklifte bulunucam 🙈

Sebastian: Teklif mi ? Yoksa beni bırakıp onunla mı olucaksın oysaki yeni kavuşmuştuk seninle 🤭

Sebastian şakadan dudak büker ilk baş sonra kahkaha atmaya başlar. Vanessa kıkırdayarak...

Vanessa: Yok hayatım benden kurtuluşun yok ona emin ol :) Valeria'ya parabataim olup olmıyacağını sorucaktım :)

Sebastian: Kabul ediceğine eminim bitanem :) söylerken yanında olmamı ister misin yoksa baş başa mı kalın :)

Vanessa: Yanımda ol 🥺

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin