Jiminove reči su odzvanjale u mojoj glavi dok sam pokušavala da dešifrujem šta je upravo rekao.
-M-molim? - promucala sam, svesna toga da mi glas drhti.
Jimin je uzdahnuo i polako ponovio. - Taehyung je na putu ovamo.
Drhtaj mi je prošao telom, zaustavljajući se na mojim rukama.
Jimin je primetio drhtanje mojih ruku, i uzeo moje ruke u svoje, brižno me posmatrajući.
-On je na putu ovamo? Misliš da dolazi iz Koreje? - pogledala sam u Jimina uplašeno.
-Da. - klimnuo je glavom.
Novi drhtaj je prošao kroz moje telo.-Kako znaš?
-Taehyung nije jedini koji nekog posmatra.-Jiminove usne su se iskrivile u osmeh.
-Pratio si ga? - upitala sam.
-Svaki njegov pokret. Namjoon je poprilično dobar u tehnologiji, tako da nije bilo teško saznati gde se Taehyung nalazi. A sudeći po najnovijim informacijama, uzeo je avion za Ameriku.-Jimin mi je pustio ruke i ustao sa kreveta.
Počeo je da se šeta po sobi gore-dole, sa rukama iza leđa.
-Zašto ide ovamo? - prekrstila sam ruke na grudima.
-Da bi me sklonio sa puta do njegove slave i bogatstva.
Šokirano sam ga pogledala.
-Misliš ubio?Jimin se nasmejao.-Ma hajde El... Ja sam gangster. Kao i on. Ubijanje međusobno nije neka posebna stvar.
-Ali Jimine, šta ako te ubije?-upitala sam ustajući sa kreveta.
-Pa? - Jimin me je pogledao kao da sam postavila glupo pitanje.-Neka me ubije.
-Molim?! Dozvolićeš da dođe do toga? - stala sam ispred njega sa rukama na kukovima.
-Pa, neću mu doći na kolenima i čekati da me upuca. Ali ako bude uspeo da me ubije tokom pucnjave, šta ću. - slegnuo je ramenima.
-JIMINE! - viknula sam, zgrabivši ga za ramena.
Glasno se nasmejao, obuhvatajući mi struk rukama.
-Šalim se, ljubavi. - zakikotao se.
-Presmešno. - prevrnula sam očima.
Jimin je provukao prste kroz moju kosu,igrajući se sa pramenovima.-Hteo sam da vidim tvoju reakciju.
-Jesi li zadovoljan? - upitala sam pomalo mrzovoljno.
-Da. - pomazio mi je obraz.
Napućila sam usne, dureći se.-Super.
Još jedan kikot je ispunio sobu, dok sam čekala da se Jimin uozbilji. Kada jeste, skeptično sam ga pogledala.
-Tvoj najveći neprijatelj dolazi ovde da te iskasapi a ti se smeješ. Ne razumem te.-Naravno da me ne razumeš. To je zato što nisi ja. A ja se nikog ne plašim. Osim tebe ponekad...-Jimin se šire nakezio.
-Interesantno. - sela sam nazad na krevet.
-Zaista jeste. - seo je pored mene, uzevši moje ruke u svoje.-Ljubavi...-spustio je svoj pogled na moje oči.
-Da, Jimine? - uzvratila sam pogledom, napravivši kontakt očima.
-Taehyung i njegovi ljudi neće imati priliku ni da kroče blizu vile. To ti garantujem. On bi trebalo da stigne prekosutra, jer će u međuvremenu pokuputi još ljudi. A ja ću se postarati da bude mrtav u trenutku kada bude izašao iz aviona. - govorio je polako i smireno, ne prekidajući kontakt očima.
-A kako to tačno planiraš da izvedeš? - upitala sam nervozno.
-Ne znam još. Sutra će se održati sastanak u mojoj kancelariji. Na kome ne smeš da prisustvuješ.-upozorio me je.
-Zašto ne? - upitala sam razočarano.
-Zato što ja tako kažem.-Jiminov glas je postao oštriji.
-Kako god.-napućila sam usne. - A šta je sa tvojim tatom? Zašto ga ne pitaš za pomoć. Pojačanje?
Jimin je energično odmahnuo glavom.-Ne. Njega ne mešam u ovo.
Uzdahula sam.-Zašto? Otac ti je. Mora da je bio u goroj situaciji nego ti.
Na te reči, Jimin je skočio kao oparen pustivši mi ruke.
Stao je ispred mene sa iznerviranim izrazom lica.-Ja nisam ni u kakvoj situaciji! - povisio je ton.
Ustala sam i stala ispred njega, stavljajući ruke na kukove.-Jesi.
-Nisam! - ponovo je viknuo.
-Jimine, Taehyung verovatno neće doći sam. Kao što si i rekao, pokupiće još ljudi. Oni vas mogu pobediti u borbi prsa u prsa. - pokušala sam da objasnim.
-On mene da pobedi?! Ne! Njegovi ljudi mi ne mogu ništa! Njegovi paćenici nisu ništa u poređenju sa mojim ljudima! - Jimin se razvikao, mašući rukama.
-Da ali, šta ako se ti i Taehyung budete borili bez vaših ljudi. Šta onda? Šta ako te ubije? - upitala sam, posmatrajući ga dok se sve više nervirao.
-Ako se budemo borili prsa u prsa,ja pobeđujem. Spretniji sam a i bolje istreniran. - rekao je on pun sebe.
-O stvarno? Znaš da je on trenirao manje ili? - podigla sam obrvu.
-Ne... - priznao je Jimin.-Ali sasvim sigurno znam da on nema nikakve šanse protiv mene.
Prevrnula sam očima. On i njegov ponos...
-Nemoj biti tako siguran u to...-zagledala sam se u svoje nokte na rukama.
Jimin me je pogledao u neverici. - Na čijoj si ti strani?!
-Ni na jednoj. - slegnula sam ramenima.
-Nisi na mojoj? - približio mi se.
-Ne. - skeptično sam ga pogledala.-Ti i taj Taehyung možete sve lepo da sredite. Rečima. Verujem u to.
Jimin je frknuo, podozrivo me gledajući.-Nemaš ti pojma...-prošao je rukom kroz kosu, uzdahnuvši.
Zevnuo je, protegnuvši ruke.-Jimine, treba ti odmor. I san. Idi da spavaš. - rekla sam.
-Nećeš mi ti određivati kad ću da idem da spavam!-namrštio se.
-E baš hoću! - krenula sam da ga guram iz sobe.
-Nećeš! - uhvatio se za okvir vrata.
Uzdahnuvši, prestala sam da ga guram i prekrstila ruke na grudima. - E pa ja hoću da spavam. Tako da izlazi napolje.
Jimin me je zgrabio za struk i povukao me ka sebi. Udarila sam o njegova prsa, izbivši malu količinu vazduha iz pluća.
-E pa ja... - stegao mi je struk rukama.-Nigde ne idem.
-Da ideš... - pokušala sam da se izmigoljim iz njegovog stiska.
-Ne. Ne dok ne kažeš da si na mojoj strani. - pobunio se on.
-Pa ako si toliko glup da ne možeš da shvatiš na čijoj sam strani... - promrmljala sam.
-Molim?! - Jimin me je u trenutku pribio uza zid.
Spojio nam je tela,gledajući me besno. - Ja glup?
-Da. - nasmešila sam se nevino.
Nekoliko trenutaka me je besno gledao, bez reči.
-Dobro. - brzo je rekao, pustivši me. Odmakao se od mene a potom izašao iz sobe, zalupivši vrata za sobom.
Smeškajući se, ugasila sam svetlo i legla na krevet.
Pokrila sam se, i dalje se kezeći.
-Kako je sladak... - uzdahnuvši sam polako počela da tonem u san.
ESTÁS LEYENDO
Gangster
FanficEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...