Udobno sam se smestila u fotelju, čekajući da Namjoon počne sa pričom.
-Priča je složenija. Ali potrudiću se da vam ispričam sve. Do detalja. - rekao je RM i prekrstio ruke na prsima.
Momci su klimnuli glavama a Kris se približila RM-u, kako bi bolje čula.
-Kao što svi znate, Jimin je najpoznatiji i najopasniji gangster. Ne u gradu. Na celom svetu.-počeo je da objašnjava.
-Kako možeš da budeš tako siguran? A i zar mafije nisu jače od samostalnih gangstera? - upitala je Kris.
RM je odmahnuo glavom.-Sa Jiminom je drugačije. Ispričaću i objasniti vam sve. Samo me nemojte prekidati, u redu? - pogledao je u Kris koja mu se isplazila.
Uzdahnuo je i nastavio.-Svi mi smo išli zajedno u školu. Momci,Ja, Kris, kao i ti El. Svi smo se družili. Ali ono što vas dve niste znale je Jimin. Momci i ja smo se družili sa njim a on je tada bio miran i povučen dečko, koji je bio opsednut tobom.
Prekinula sam ga.-Ali kako to da ga nikada nisam videla u školi?
-Nije išao u našu školu.-rekao je Suga.
Klimnula sam glavom.-Znači upoznali ste ga ovako, ne u školi?
RM je klimnuo glavom.-Tako je. Upoznali smo ga kada smo igrali košarku u parku. Jimin je bio sam na terenu pa smo mu prišli i pitali ga da igra sa nama. Od tog dana se više nismo ni razdvajali.
Kris je napravila grimasu.-O, kako slatko...
Prekinula sam je.-I?Šta se onda desilo?
RM je nastavio.-Družili smo se sa Jiminom dugi niz godina. Jednom te je video kada si bila sa nama i odmah si mu zapela za oko. Od tada je nonstop pričao o tebi i njegova zaljubljenost je postala ljubav. A posle toga i opsesija. Ali to nije sve...
-Upao je u loše društvo i počeo da se drogira i našao pištolj pa lepo čovek odlučio da postane gangster. - zaključila je Kris.
Tresnula sam je po ramenu.
-Jimin se ne drogira!-uzviknula sam.RM se proderao.-Hoćete li prestati da me prekidate?!
Ućutale smo.
-Konačno.-uzdahnuo je RM i nastavio da priča.-Jimin nam nikada nije pričao o svojim roditeljima.Mislili smo da ima problema sa njima ili da su razvedeni, ali priča je mnogo složenija. Jednom je bio baš neraspoložen i iznerviran i po prvi put pomenuo svog oca, govorivši da ga otac tera da nastavi porodičnu tradiciju u poslu.Tada sam mislio da je to neki zanat, pa da ga razumem ako neće da radi. Ali kada nam je Jimin rekao da je njegova porodica gangsterska porodica, i da mu je otac gangster, nije mi baš bilo prijatno.
-Znači Jimin nije hteo da postane ono što je sada?-upitala sam.
-U stvari, ispostavilo se da nije hteo da preuzme očeve ljude i očev posao, već da sam započne svoj. Pošto je uvek znao brojne borilačke veštine i bio je vešt sa oružjem a i mislim da ga je otac trenirao, Jimin je počeo da trenira i zapošljava ljude za koje je mislio da će biti sposobni da rade za njega.-objasnio je RM.
-Sve mi je to jasno ali ne kapiram kako od tako povučenog dečka da ispadne hladnokrvni ubica.-Kris se počešala po vratu.
-Da. Kako se promenio?-upitala sam.
-Kako je broj ljudi koji su počeli da rade za njega rastao i kako je Jimin počeo da prestiže sve gangstere i mafije u gradovima a potom i u državama, i on je sam menjao. Što je više ljudi ubio, postajao je sve hladnokrvniji. Brojne mafije su ga se plašile i svi opasni ljudi su mu se pridruživali. Čak je i Jiminov otac stao u stranu svog sina i penzionisao se, prepuštajući sve sinu. Jimin je ubrzo postao strah svakog živog čoveka. Postao je toliko jak da mu čak ni policija nije mogla ništa.-RM je napravio kratku pauzu a potom ponovo nastavio da priča.-I kako je vreme prolazilo, Jimin je počeo da pravi tajne baze jer, bolje iskoristiti svoju slavu i bogatstvo zar ne?Takođe, počeo je i da prodaje oružje širom sveta. Od pištolja i mitraljeza, do bazuki i hladnog oružja.Tako da mu posao prilično dobro ide. - završio je sa pričom RM.
Gledala sam belo ispred sebe. Iako sam znala da je Jimin moćan, nisam znala koliko!
Znači on i njegovi ljudi bi mogli da pokore čitav svet za tren oka!
-Znači, Jimin ima ljude koji rade za njega širom sveta?-upitala je Kris, čitajući mi misli.
RM je klimnuo glavom.-Da. Ljude, druge gangstere, mafije. Mnogi su čak i prijatelji njegovog oca, pa Jiminu čuvaju leđa i spremni su da prime metak za njega.
-Ali kako je uspeo da nađe sve te ljude?-podigla sam obrvu.
-Niko ne zna. Jedino što znamo je to da su mu svi ljudi veoma lojalni i da se nikad ne bi okrenuli protiv njega. Mislim da je razlog tome strah. - ubacio se Suga.
Klimnula sam glavom.-Tako znači... A, Jimin ima i dosta neprijatelja zar ne?
-Da. Na primer onaj istetovirani lik. I mnogi drugi.
Kris me je upitno pogledala.
-Reći ću ti posle.-uverila sam je.
-Zaboravio si Taehyunga.-ubacio je Hobi.
-Taehyunga? Ko je to?-namrštila sam se.
-Jedan od Jiminovih najvećih rivala i neprijatelja. Najveći gangster u Južnoj Koreji.-rekao je RM.
-Aha... -promumlala sam.
Znači postoji jedan opasan lik koji može ugroziti život mog Jimina.
Mog?!
Ma... Šta ja to pričam...
-I dalje mi nije jasno kako ste vi dospeli u sve to.-pobunila se Kris.
-Pa, El zna deo priče.-ubacio se Kookie.
-Ali ne i sve. Vidiš, Jimin nam je prvo ponudio posao. Svi smo, jelte, prihvatili.A kada je treniranje počelo, Jimin nam je rekao da ima jedan uslov za nas, ako želimo da nas istrenira bolje od ostalih.-rekao je RM.
-A to je El?-upitala je Kris.
-Da. Ali i pored toga, morali smo da se zakunemo da ćemo naš posao u ovom gradu držati u tajnosti. A to je sve bilo zbog tebe El.-RM se okrenuo prema meni.-Ti si glavni razlog zbog čega Jimin može da pokaže svoju dobru stranu. Nije hteo da znaš ko je on. Mislio je da će te prestraviti i da ćeš ga zamrzeti. Ali te večeri u klubu kada ste trebali da se upoznate, Jimin kao da je bio van kontrole. A kada si izašla iz kluba, razbesneo je i odlučio da te kidnapuje, znajući da će time proizvesti rizik i da ćeš ga možda zamrzeti.
Zavalila sam se u fotelju.
-Auh...-Znači imaćeš svekrva gangstera i muža gangstera.-našalila se Kris.
-A majka? Gde mu je majka?-upitala sam znatiželjno.
-Ne znam. Nikada je nije pomenuo. Možda je mrtva.-slegnuo je ramenima RM.
Klimnula sam glavom.
Možda je to razlog zbog koga je Dolores bila kao majka Jiminu.
Ili barem mislim da jeste.Uhvatila sam se za glavu.
Kookie me je uhvatio za rame. -Mnogo informacija?
Klimnula sam glavom.
-Navići ćeš se.A i trening počinje sutra tako da će ti ovih sedam dana biti sjajno i zanimljivo. - tešio me je.
Uspravila sam se.-Molim?
-Da, Jimin je naredio da kad se vrati, ti budeš istrenirana.
-Ali već zna aikido. - rekla je Kris.
-To nije dovoljno. A i treba da nauči da barata oružjem.
Progutala sam knedlu.
-Mogu li da odbijem?-NE! - povikali su momci uglas.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...