Budim se.
Polako se uspravljam u sedeći položaj.
Okrećem se prema Jiminu koji leži pored mene, umotan u ćebe, i stavljam ruku na njegovo čelo.Dobro je...
Nije više vruć.Polako ustajem iz kreveta i protežem usnule mišiće.
Na vrhovima prstiju se šunjam iz sobe, kako ne bih probudila Jimina a potom odlazim do trpezarije.
Tamo zatičem Dolores kako postavlja hranu na sto.
-Dobro jutro.-kažem uz zevanje.
Ona se okreće prema meni i istog trenutka se osmehne.
-Dobro jutro. Lepo ste spavali?-Aha. - sedam na jednu od stolica.
-Otišla sam rano ujutru da proverim da li ste ustali ali niste bili u vašoj sobi.
Prošla sam rukom kroz kosu.
-Spavala sam u Jiminovoj sobi.Dolores se šire osmehnula.
-Oh? A zbog čega? Da li je gospodin Park dobro?-Prehladio se. - odgovorila sam.
Dolores je raširila oči.
-Stvarno?Klimnula sam.-Aha.
-A da li ste vi doneli sve on namirnice, grickalice i slatkiše? I lekove?
-Da. - ustala sam sa stolice i protegla se.
-Oh, u redu. Evo doručak je spreman, ako hoćete da jedete. - pokazala je rukom na sto prenatrpan hranom.
-Hoću. Idem prvo da se istuširam i pozovem Jimina.-krenula sam ka vratima.
-U redu. - čula sam njen mio glas iza sebe.
Popela sam se uz stepenice do moje sobe i ušla unutra.
Uzela sam belu majicu dugih rukava, čist brus i gaćice, nazuvice, kao i sportske adidas crno-bele helanke i otišla u kupatilo.
Na brzinu sam se istuširala a potom detaljno osušila kožu i obukla se.
Oprala sam zube i umila se a potom pustila kosu iz visoke punđe.
Izašla sam iz moje sobe i zaputila se ka Jiminovoj.
Kada sam stigla ispred vrata, lagano sam iz otvorila i ušla unutra.
Jimin je i dalje spavao, leževši na leđima, opružen na krevetu.
Došla sam do kreveta i popela se na njega a potom dopuzala do Jimina.
-Jiminie.... - poljubila sam mu čelo.
On se promeškoljio a potom polako otvorio oči,protrljavši ih rukom.
-Ljubavi... - promrmljao je i uspravio se u polu sedeći položaj, nadlaktivši se, tako da smo bili nekoliko milimetara udaljeni.
Malo sam se trgla kada je to uradio, što ga je nasmejalo.
-Ups. - ujeo se za usnu i namignuo mi.
Nasmejala sam se.-Šta god to bilo...-poljubila sam mu vrh nosa - Hajde da doručkujemo.
-Nisam gladan. - protegao se.
Ustala sam sa kreveta i povukla ga za sobom.
-Da jesi. Moraš da jedeš.Zastenjao je i ustao sa kreveta, da bi se potom zateturao.
Pridržala sam ga za ramena.
-Polako. Još uvek si prehlađen.-Znam... Idem da se istušuram... - nakašljao se - i operem zube..
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...