Ujela sam se za usnu, pogledavši u Jimina koji se široko smešio, čekajući svoj poljubac.
-Sada? - upitala sam.
-Da, sad. - klimnuo je.
Vragolasto sam se nasmešila.-Jesi li siguran na to želiš?
-Da! - Jimin se zakikitao, približivši me još više sebi.
-Hmmm... - pravila sam se da se premišljam.-Ne znam baš.
-Eleanora!-Jimin je zastenjao kroz smeh, i krenuo da me spušta ka zemlji.
-Aaa, nee! - nasmejala sam se, držeći se za njegov duks.
-Poljubi me! Odmah!-Jimin se nasmejao.
-Šta ćeš mi dati zauzvrat?
Jimin me je skeptično pogledao.-Blato i prašinu kada te budem ispustio na zemlju.
Nasmejala sam se i zagrlila ga, pribivši svoje telo uz njegovo.
Jimin se zakikotao i uspravio se, uzvrativši zagrljaj.
-Volim te, bleso jedna...-nežno je rekao.
-I ja tebe.-obuhvatila sam njegovo lice rukama i utisnula svoje usne u njegove.
Istog trenutka sam osetila kako se njegove ruke obavijaju oko mog struka i čvrsto ga stežu.
Njegove usne su počele da ostavljaju strastvene poljupce na mojima, nateravši krv da mi proključa pod venama.
Jiminove usne su bile nežne na mojima, ali su zato njegove ruke nesvesno ostavljale modrice na mom struku, stežući ga.
Ignorisala sam blagi bol na struku i nastavila da nežno uzvraćam Jiminove strastvene poljupce.
Jimin je polako odvojio svoje usne od mojih i zagrlio me, obavivši ruke oko mojih leđa.
-Ah.... - naslonio je glavu na moje rame, stegnuvši me.
-J-Jimine ne mogu da dišem... - pobunila sam se.
Odmah je popustio stisak i oprezno me pogledao.-Izvini.
-U redu je... - rukom sam pomazila njegov obraz.
-Želim da te odvedem na večeru negde. Jesi li raspoložena za to?-upitao je,rukom prelazeći preko mog vrata.
-Mislim da nismo baš prikladno obučeni za restoran ili tako nešto.
-Ne moramo otići u restoran.-Jimin se nasmešio i povukao me za ruku. - Hajde...
Isprepleo je prste sa mojima i povukao me ka parkingu pored parka.
Iznenadila sam se kada sam ugledala njegov crni kavasaki motor, parkiran pored crvenog kabrioleta.
Jimin mi je pustio ruku i seo na motor.Pogledao me je i nasmešio se.-Dođi.
Pažljivo sam prišla motoru i sela iza Jimina,obavivši ruke oko njega.
-Drži se. - upalio je motor i polako krenuo.
-A kacige? - upitala sam uspaničeno.
-Ljubavi, ja sam gangster. Ne očekuješ valjda da poštujem pravila? - nasmejao se.
Jimin nas je odvezao sa parkinga, i za manje od dva minuta smo se vozili autoputem.
Zadivljeno sam gledala sve oko sebe,dok sam se sve više pribijala uz Jiminova leđa kako ne bih spala sa motora.
Prijao mi je vetar koji mi je mrsio koju i naglašavao brzinu kojom se krećemo.
Uživala sam u svakom trenutku vožnje, iako mi je toliko različitih stvari prolazilo kroz glavu.
VOUS LISEZ
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...