-Ne hvala. - brzo sam rekla.
-Zašto? - Jiminove usne su nežno klizile po mom vratu.
-Zato što hoću da što pre odemo da večeramo. - rekla sam sam kako bih se izvukla.
-Hm...-osetila sam kako je gricnuo moj vrat - ajde da se prvo zajedno istuširamo.
Odmahnula sam glavom.-Ne.
Uzdahnuo je okrenuo me ka sebi. Nežno me je pribio uz svoja prsa, posmatrajući me njegovim tamnim očima.
-Tako si tvrdoglava... - nasmešio se a potom zgrabio okovratnik moje majice sa obe ruke.Snažno ga je povukao i pri tom pocepao moju majicu, a potom je bacio na pločice kupatila, ostavivši me samo u sportskom crnom topiću.
Vrisnula sam. - Jimine!
Pokrila sam se rukama, streljajući ga pogledom.
-Da? - pravio se lud prelazeći prstima preko moje ključne kosti.
-Jimine! - tresnula sam ga po ruci a potom krenula da izađem iz kupatila.
Odmarširala sam do vrata kupatila a onda ispustila glasan vrisak jer je mlaz hladne vode pogodio moja leđa.
Odskočila sam i okrenula se ka Jiminu koji se presavijao od smeha držeći tuš u ruci.
-Ahaha, pa to je samo malo vode, ljubavi. - nasmejao se.
-Ledena je! - zaurlala sam dok mi se koža na rukama ježila.
Prišla sam Jiminu i krenula da mu otmem tuš iz ruke ali je on, predvidevši šta ću uraditi, upalio tuš i uperio novi mlaz vode na mene.
Vrisnula sam i zgrabila tuš, pokušavajući da mu ga otmem.
Uz vriske i smeh, počeli smo da se otimamo oko tuša, sve dok Jimin nije ispustio tuš, što sam iskoristila da ga isključim.
Bacila sam pogled na Jimina kome su mokre šiške padale preko lica a pantalone se cedile sa njega.-Au...-prokomentarisala sam pogledavši u trenerku na sebi koja je bila natopljena vodom, dok mi je mokra kosa padala preko lica.
Jimin mi se približio i sklonio mi par pramenova mokre kose sa lica.
-Lepo... - odobravajuće je klimuo glavom,odmeravajući moju razbarušenu kosu.
Prebacio je ruku preko mog struka, privlačeći me sebi.
Stavila sam ruke na njegova mišićava ramena, prešavši pogledom preko njegovih pločica na stomaku. Podigla sam pogled do njegovih očiju koje su me pomno posmatrale.
-Eleanora? - prešao je rukom preko mog obraza.
-Da?-upitno sam ga pogledala.
-Ti si samo moja. Zauvek. Ubiću svaku osobu koja ti se bude približila bez moje dozvole. - Jiminov glas je zazvučao preteće.
Napućila sam usne.-A momci?
-Oni ne.
-A Kris?
-Ona takođe.
-Tvoj tata?
Jimin je uzdahnuo.-Osobe koje ja ne poznajem. Isključivo muškarci.
Klimnula sam.-U redu.
Jiminove usne su se iskrivile u osmeh. - Super!
-Da, a sada... - uhvatila sam mu lice rukama - idi da se istuširaš. U tvom kupatilu. A ja ću ovde u mom... Poplavljenom... - pogledala sam na mokre pločice.
-Dobro. - slegnuo je ramenima a potom nežno spustio svoje usne na moje.
Prekinuo je poljubac pre nego što sam mogla da ga uzvratim, a potom krenuo ka vratima.
Zastao je i pogledao me.-Da li ti treba pomoć oko skidanja tog topića?
Skeptično sam ga pogledala.
-Ne.Klimnuo je glavom nevino i izašao iz kupatila, praveći se lud.
-Uh! - zatvorila sam vrata kupatila i zaključala ih, u slučaju da poželi da me vidi golu, a potom detaljno osušila kupatilo.
Kada sam završila, skinula sam mokru odeću sa sebe i ušla u tuš kabinu. Na brzinu sam se istuširala i oprala kosu, a potom se osušila peškirom i obavila ga oko sebe. Otključala sam vrata kupatila i izašla u sobu. Za divno čudo, od Jimina nije bilo ni traga ni glasa.
Posle tridesetak minuta, izašla sam iz sobe osušene kose, u svetlo zeleno duksu i zelenom šorcu koji je duks prekrivao, sa sve telefonom u rukama. Imala sam bele nazuvice, u slučaju da se Jimin požali da ću se prehladiti.
Stala sam na sred hodnika, dok mi je kroz glavu prolazilo gde bi Jimin mogao da bude.
Možda u dnevnoj sobi na prizemlju? A možda i u dnevnoj sobi na spratu. Možda u njegovoj sobi? Ili me čeka u trpezariji... Ili je bukvalno na toliko drugih mesta u ovoj grdosiji od vile!
Pa... Da sam na njegovom mestu otišla bih do trpezarije jer mi stomak urla od gladi.
Ali ipak... Šta ako je u njegovoj sobi?
Otišla sam do njegove sobe i, pošto su vrata bila otvorena, provirila unutra.
Vilica mi se obesila kada sam ugledala crni dnevnik na Jiminovom noćnom stočiću.
Mora da je zaboravio da ga sakrije kada ga je uzeo iz moje sobe.
Proverila sam da li je soba potpuno prazna, a potom zgrabila dnevnik i otrčala u moju sobu. Ćušnula sam dnevnik ispod mog kreveta, a potom se, sva uzvuđena, zaputila ka trpezariji.
Kada sam ušla unutra, Jimin me je čekao za stolom. Videvši da ulazim, njegovim licem se protegao osmeh.
Uzvratila sam osmehom, pogledom odmerivši njegovu usku majicu i duži šorc.
-Spreman za spavanje? - upitala sam, sevši pored njega.-Ovako posle večere idem ravno u krevet. - Jimin je slegnuo ramenima.
-U redu. - klimnula sam, kada je počeo da jede, pridruživši mu se.
-Da li sutra želiš da odemo sa momcima do parka? Rekla si da želiš da igraš košarku.-upitao je Jimin.
-Aha. Biće zabavno. - ubacila sam zalogaj u usta.
-Zabavnije od čitanja mog dnevnika? - Jiminov pogled je bio na meni.
Ignorisala sam njegov pogled.-Možda.
Jimin je odmahnuo glavom, nastavivši sa jelom.
***
Detaljno sam oprala zube i umila se,a potom pustila kosu koju sam tokom umivanja vezala u rep.
-Ideš da spavaš? - upitao je Jimin kada sam izašla iz kupatila moje sobe.
-Aha. - klimnula sam, ne znajući da me je čekao ispred.
Prošla sam pored njega i sela na krevet. Jimin je seo pored mene, uzevši moju ruku u svoju.
-Eleanora... - počeo je, nervozno me gledajući.
-Reci. - pogledala sam ga sa iščekivanjem.
Jimin se ujeo za usnu, a onda spustio pogled, nervozno se počešavši po vratu.
Namrštila sam se. - Da li je sve u redu?
Uzdahnuo je. - Da, samo... Moram nešto da ti kažem.Klimnula sam, osećajući kako i mene hvata nervoza.-Reci.
-Eleanora... kao što znaš, prva godina fakulteta počinje u septembru. A ti nemaš dozvolu da napuštaš vilu. Ali, da bi mogla da ideš na fakultet, odlučio sam da i ja idem sa tobom. - Jimin me je pogledao,čekajući moju reakciju.
-U redu. - klimnula sam glavom.
-Da... A, ima još nešto što moram da ti saopštim...-Jimin glas pucao je od nervoze. Osećala sam kako mu se ruka koja je držala moju, hladi.
-U redu? - podigla sam obrvu.
Jimin je duboko udahnuo a potom izdahnuo. Pustio mi je ruku a onda me obema rukama uhvatio za ramena.
-Ne paniči, u redu?-Sad me već plašiš. - rekla sam iskreno, dok mi je srce dobovalo u grudima.
-Ne boj se... - Jimin me je nežno pomazio po obrazu.
-Dobro, samo reci više.-nestrpljivo sam rekla.
Klimnuo je, a potom me pogledao u oči. -Taehyung je na putu ka ovamo.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...