Moje oči nisu skidale pogled sa crnog Audija koji se parkirao na prilazu dvorišta.
-D-da li je to... - promrmljala sam okrenuvši se ka momcima.
RM se osmehnuo i klimnuo glavom.
U sekundi sam se okrenula i izletela iz dnevne sobe. Pretrčala sam ceo hodnik u deliću sekunde i zaustavila se ispred ulaznih vrata.
Zgrabila sam bravu i širom otvorila ulazna vrata.
Stajala sam tako, zureći u auto, sve dok se vrata nisu otvorila.
Napregla sam oči jer su mi suze mutile vid a kiša je to dodatno povećavala.
Posmatrala sam, dok mi je srce lupalo kao nikada do sad, Jimina koji je izlazio iz auta.
Pre nego što je i zalupio vrata auta, podigao je pogled i oči su nam se srele.
Zatreptala sam par puta, da se uverim da je to stvarno on, i da ne sanjam.
Posmatrali smo se, jedan dug trenutak, dok me telo i čežnja za njim nisu izdali te sam potrčala ka njemu.
Preskočila sam malobrojne stepenice ispred ulaza vile, i nastavila da trčim betonskom stazom sa čije me je druge strane čekao on.
Raširio je ruke za mene,ne skidajući oči sa mojih dok sam trčala ka njemu.
Kiša mi je šibala lice, ali nije me bilo briga. Jedino što je bilo bitno je on.
Došavši do njega, uletela sam mu u naručje, obavivši ruke oko njegovog vrata, stopivši se sa njegovim vitkim telom.
Istog trenutka osetila sam njegove ruke koje se obavijaju oko mene i približavaju me njemu.
Suze su mi već uveliko tekle niz lice, stapajući se sa kišom koja je lila.
Konačno.
Bila sam u njegovom zagrljaju, u njegovim rukama. A on je bio tu.
Mogla sam da osetim njegove ubrzane otkucaje srca, za koje sam znala da još uvek kucaju.
Jimin je krenuo da me pušta iz zagrljaja, ali samo toliko da su nam lica udaljena par milimetara.
Nežno me je gledao u oči dok sam se ja topila u njegovim očima, nemoćna da skrenem pogled sa njegovog anđeoskog lica.
Podigao je ruku i nežno mi prešao rukom preko obraza, smešeći se.
Suze su nekontrolisano počele da se slivaju niz moje lice, nateravši Jimina da se blago namršti.
-Nemoj... - prešao je prstima preko moje brade - zbog mene nemoj nikad.
Klimnula sam glavom i podigla ruku. Sklonila sam mu pramen kose, sada mokre od kiše, sa očiju.
Jimin je obavio rukom moj struk i povukao me ka sebi, ponovo nam spajajući tela.
Drugom rukom mi je obuhvatio obraz, gladno me gledajući.
U sledećem trenutku, spustio je svoje usne na moje, nežno me poljubivši.
Nisam mogla da dočekam da ponovo osetim njegove usne. Sve mi se činilo toliko nestvarno da sam se plašila da će Jimin samo odjednom nestati i da ga više nikada neću videti.
Uzvratila sam mu poljubac i obavila ruke oko njegovog vrata, približavajući mu se što je više moguće.
Osetila sam kako njegove ruke obuhvataju moj struk, dok su njegove usne uronile u moje.
Strastveno me je ljubio, nežno gricnuvši moju donju usnu, držeći me za struk, dok su moji prsti več našli put ka njegovoj kosi, mrseći je.
Jimin je bio nezasit, kao i ja, jer nismo mogli da odvojimo naše usne, ali koliko god želela da nastavim da ga ljubim, brinula sam se za njega.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...