Dolazim do vile u pratnji dvojice tipova koji me grubo drže za ramena.
Odvukli su me do vrata vile i stali kao ukopani, pričajući međusobno, još uvek me držeći za ramena.
Glasno sam se nakašljala.
Nisu se ni pomerili.Okej, sad mi stvarno idu na živce.
-Puštajte me! - prodrala sam se i strgnula njihove ruke sa mojih ramena.
Istog časa sam otvorila vrata vile i uletela unutra, zalupivši im vrata pred nosem.
-Koja bagra... Ah! - ljututo sam otresla odeću.
-Nemojte tako,oni samo imaju naređenje da vas zaštite ukoliko je to potrebno. - blagi glas iza mene je rekao.
Uzdahnula sam i okrenula se.
-Da, znam, Dolores. Ali ponekad mi se čini kako mi oni više odmažu nego pomažu.Dolores je klimnula glavom.
-Razumem.-Sumnjam u to... - promrmljala sam i krenula da se penjem uz stepenice.
-Doručak je postavljen, u slučaju da ste gladni!-doviknula je.
-Da, da... Hvala.-nasmešila sam se na silu i požurila uz stepenice.
Otišla sam do trpezarije i ušla unutra, ugledavši Kookija kako ispija jutarnju kafu sedeći za stolom prepunim hrane.
-Vidim, naspavao si se.-sela sam za sto pored njega,odmeravajući njegove tamne podočnjake.
-A ja da si baš dobre volje.-dobacio je ispivši gutljaj kafe.
Klimnula sam glavom.-Da...
Uzela sam nekoliko sendviča i ubacila ih u tanjir. Uzela sam jedan u ruke i zagrizla ga.
Bio je preukusan...
-Želiš li da pričaš o tome?-Kookie je natovario svoj tanjir hranom.
Slegnula sam ramenima.
-Nema puno toga da se kaže sem da ne mogu ni na trčanje da odem a da me Jiminovi krasni ljudi ne dovuku nazad.Huknula sam ljutito i napunila čašu mlekom.
Jungkook se nasmejao.-Tako znači...
Uzela sam čašu mleka i ispila je naiskap.-Da,da...
-Lepo.Mada, sledeći put idi na trčanje malo kasnije.-nasmejao se.
Podigla sam obrvu.-A zašto?
Skeptično me je pogledao.
-Mislim da možeš barem sačekati da svane, zar ne?-Ja mislim da je sasvim normalno trčati pre zore i nadisati se svežeg vazduha. Zar ne misliš isto? - upitala sam zagrizavši sendvič.
-Ne. - jednostavno je odgovorio.
-Zao e? - upitala sam punih usta.
-Zato što ne ustajem pre dvanaest. - nasmejao se.
Zamalo se nisam zadavila sendvičem.
Bio je u pravu.Ne sećam se da je Kookie ikada bio rano-ranilac.
Kada sam došla sebi, udarila sam Kookija po ramenu.
-Jao! - uzviknuo je.-Šta se udaraš?
-Zamalo da se zadavim zbog tebe!- nasmejala sam se.
-Pa šta ja imam s tim?
Prevrnula sam očima.-Samo ćuti, okej? Dok ne završim sa jelom. Posle pričaj koliko god ti duša želi.
Skeptično se nasmejao i klimnuo glavom a onda počeo da jede.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...