Jungkook se munjevito pokrenuo, uzevši loptu od Jina, ustremivši se ka košu.
Hobi se već našao pored Suge, sprečavajući njegov pokušaj da zaustavi Jungkooka.
Potrčala sam prema košu a već u sledećem trenutku udarila o Jiminova prsa.
-Krenula si negde?-namignuo mi je.
-Da. Stojiš mi na putu.-krenula sam da ga zaobiđem ali je bio brži od mene.
Jungkook mi je bacio loptu, pa sam skočila da je uhvatim ali uprkos mom skoku, Jimin ju je uhvatio pre mene.
Zafrljačio je loptu u koš i time doneo svojoj ekipi poen.
Jiminova ekipa je veselo uskliknula, dok mi se Jimin plazio, vrteći loptu u rukama.
-Gubite.-nakezio se.
-To je samo jedan poen ljubavi moja. - polako sam mu prišla.
Nasmešila sam se, posmatrajući njegovu reakciju.
-D-da... - klimnuo je.
Ah....
Kako moje reči lepo deluju na njega.
Jimin je krenuo ka košu a potom dobacio loptu Sugi.
Jungkook, Hobi i ja smo uspeli da mu blokiramo put a potom je Jungkook bacio loptu prema košu.
Lopta nije ušla u koš ali je zato ušla u Jiminove ruke.
-To! Dobaci je! - Suga je uzviknuo.
Potrčala sam prema Jiminu i stala ispred njega.
Izbila sam mu loptu iz ruke i dobacila je Hobiju.Jimin se nasmejao i potrčao za Hobijem.
***
-Okej... Još jedna runda i gotovi smo. Oni vode, tako da treba da nabacimo koševe.-Hobi je zadihano rekao, ispivši malo vode.-Meni nije jasno kako pored Jungkooka gubimo... - rekla sam, ustajući sa asfalta.
-Suga je dobar ovde.-Kookie je uzdahnuo i takođe ustao.
Jimin je dotrčao do nas.
-Okej! Krećemo?-Da. - klimnula sam.
Nasmešio se a potom je igra ponovo počela.
Jungkook i ja smo dali tri a Hobi četiri koša, dok su Suga i Jimin dali pet a RM i Jin četiri.
-Moramo da se izjednačimo...-Hobi je dobacio dok je prolazio pored mene.
Hm....
Zlobno sam se nasmešila a potom potrčala za loptom.
Jimin ju je upravo dobacivao Sugi, a ja sam u punom zaletu udarila od njegova prsa i izbila mu loptu. A i vazduh iz pluća.
-Ah... - zateturao se unazad a potom me ljutito prostrelio pogledom.-Varaš.
-Ne varam. - prišla sam mu.
Rukom sam obuhvatila okovratnik njegove košarkaške majice, i povukla ga ka sebi.
Gricnula sam njegovu donju usnu a potom mu pustila majicu i odaljila se od njega, ostavljajući ga u potpunom šoku.-Sada da.
A onda se sve preokrenulo.
Jimin je svo vreme bio odsutan i sa lakoćom sam mu uzimala loptu.
Hobi i Suga su se uhvatili u koštac u zadnjem trenutku, da bi ih potom razdvajali Jin i Jungkook.
Košarkaška utakmica se završila izjednačenim rezultatom.
-Jej! - RM koji je najmanje trčao od svih nas, svalio se na tribine pored terena.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...