9.Uhvaćena. Dvaput...

728 25 1
                                    

-Već ti nedostajem?-upitao je glas tik iza mene.

Ne. Nije moguće. Nije moguće da je to on. Nema šanse da me je našao!

Skamenila sam se u mestu a onda se polako okrenula ka njegovom glasu.

Ispred mene je stajao Jimin sa ljutim izrazom lica i prekrštenim rukama na grudima.

Usta su mi ze razjapila kada sam videla da na gornjem delu tela ima samo jaknu, tako da mu se vide stomak i pločice.

Jao... Pločice....

Jimin je podigao obrvu jer je video da ga odmeravam pogledom, a onda mi je prišao i pribio uz drvo.

Pribio je svoje telo uz moje tako da sam osetila njegovu kožu na svojoj, budući da na sebi imam majicu koja otkriva stomak.

Kada nam se koža dodirnula, Jimin je uzdahnuo i još više se prilepio uz mene. Približio je lice mom, i pogledao me je pravo u oči.
Razarao me je pogledom, ali uprkos tome nisam prekinula kontakt očima.

-Zašto si bez majice? - pitala sam ne skidajući pogled sa njegovih očiju.

-Zanima te? - pitao je kroz zube. Još je ljut.

-Aha-nevino sam rekla.

-E, pa, ako te baš zanima, ova jakna je bilo prvo što sam uzeo pod ruku kada sam izašao iz tuša i pojurio za tobom. - rekao je iznervirano.

-Pa nisi morao da žuriš. - rekla sam a on je zarežao.

-Bolje ti je da držiš jezik za zubima.-procedio je.

-Ili?-pitala sam streljajući ga pogledom.

Približio je svoje lice mom tako da sam osećala njegov vreo dah na usnama.

-Inače se nećeš lepo provesti. - prošašutao je i odmakao se od mene.

Prošao je rukom kroz kosu i tek tada sam primetila da je mokra i razbarušena.
Ha! Znači stvarno jeste izašao iz tuša.

Uhvatio me je za ruku i povukao sa sobom. Šetali smo kroz park a onda sam ugledala crni Kavasaki motor.

-Ovaj,došao si motorem? - upitala sam gledajući u motor.

-Da. - seo je na njega i povukao me da sednem iza njega.

Sela sam i uhvatila se za sedište.
Jimin nije palio motor. Čekala sam da to uradi ali pošto nije, gubila sam živce i odlučila da ga pitam.

-Ovaj, hoćeš li upaliti motor ili?

-Pa čekam da se smiluješ i uhvatiš se za mene kako ne bi pala.-odgovorio je iznerviranim tonom.

-A, ma dobro mi je ovako. - potapšala sam sedište.

U tom trenutku mi je Jimin uhvatio ruke i obmotao oko svog polu-golog tela.

-Drži se. - rekao je i upalio motor. Pokrenuo ga je i krenuli smo ka vili.

Osećala sam njegove pločice pod prstima ali sam se trudila da to izbacim iz glave.

Zagrlila sam ga usput prelazeći rukom preko njegovih pločica i naslonila sam glavu na njegova leđa.

Uskoro smo bili ispred vile.
Jimin je ugasio motor a ja sam ga pustila i skočila sa motora.

Jimin je ustao i prišao mu povlačeći me za ruku.
Uputili smo se ka vili, a onda nam je prišao jedan od Jiminovih ljudi.

-Šefe? - upitao je

-Odvedi je do njene sobe i ostani kod vrata da ne bi ponovo pobegla. - naredio mu je Jimin na šta je ovaj klimnuo glavom i uzeo me za ruku.

Nisam se otimala jer sam se iskreno mnogo plašila ovog tipa. Delovao je krvoločno.

Odveo me je do moje sobe i otvorip vrata. Ušla sam u sobu a on je ostao ispred.

-Lepo spavajte. - rekao je i zatvorio vrata.

-Takođe. - rekla sam i otišla u radnu sobu.

Ne mogu da verujem da Jimin nije shvatio da nisam izašla kroz vrata, već kroz terasu.
Ah, ne znaš ti mnogo toga o meni Jimine.

Otišla sam do terase i prebacila noge preko ograde. Skočila sam na nadstrešnicu, a potom sa nje na zemlju.

Otresla sam ruke i pobednički se nasmejala.

Okrenula sam se i sudarila se sa Jiminovim prsima.

On me je gledao iznenađeno. - Ali, kako si.... - promumlao je a onda podigao pogled na terasu sa koje sam sišla.

Vratio je pogled na mene i za divno čudo, nasmejao se. - Ti nisi normalna.

Nisam mu ništa odgovorila. Okrenula sam se i dala se u trk.

Jimin me je sustigao i zagrlio sa leđa.
-Krenula si negde? - nasmejano me je upitao a onda me podigao u stilu mlade i uneo u vilu.

Hodao je kroz hodnike vile i smejao se usput. - Ti nisi normalna. - ponovio je i nasmejao se.

Stigli smo do vrata moje sobe i onog lika koga se plašim.
On samo što srčku nije dobio kada je ugledao Jimina i mene u njegovom naručju.

-Š-šefe!Ali kako? Kunem se, nisam je video da je izašla kroz vrata. - promumlao je uspaničeno.

Jimin se samo nasmejao. - To je zato što nije izašla kroz vrata nego kroz terasu. U redu je. Slobodan si.

-U redu š-šefe-promucao je tip i odšetao tresući glavom u neverici.

Jimin me je uneo u sobu a onda zatvorio vrata. Spustio me je na pod a onda me uhvatio za ruku. Seo je na krevet a onda me privukao sebi tako da sam mu sedela u krilu okrenuta ka njemu.

Prošao mi je rukom kroz kosu igrajući se sa njom.

-Buntovnica moja mala. - nežno je rekao i poljubio me u čelo. Potom me je privukao u zagrljaj.

Nežno me je mazio po kosi i povrememo se smejao zbog načina na koji sam pokušala da pobegnem.

Polako me je spustio sa svog krila na krevet. - Sad ću doći. - izašao je iz sobe.

Posle nekoliko minuta se vratio u beloj atlet-majici i šorcu.

Legao je na krevet. - Večeras ja ovde spavam. Lepo mi je ovde. - pogledao me je i dodao. - Idi presvuci se u pidžamu. Neću gledati ne boj se.-stavio je jastuk preko glave kako bi dokazao da neće gledati.

-U redu. - otišla sam do ormara previše umorna da bi se prepirala sa njim.
Obukla sam dugu  bebi roze majicu sa V izrezom i belo-roze šorc za spavanje.

Kosu sam zavezala u labavu punđu i izašla iz ormara.

-Gotova sam. - rekla sam sedajući na krevet.

Jimin je provirio glavu ispod jastuka a onda zagrlio jastuk i pogledao me.
-Slatko. - prokomentarisao je.
Ustao je otišao do pravougaonog dugmeta za svetlo.

-Gde ćeš? - podigla sam obrvu.

-Da ugasim svetlo. - pritisnuo je dugme na zidu i uz jedno "klik", svetlo se ugasilo.

Jimin je prišao krevetu i skočio na njega. Dopuzao je do mene i obavio je svoje ruke oko mene. Provukao me je sebi i zagrlio me.

Zagrlila sam ga oko struka i naslonila glavu na njegova prsa.

-Laku noć ljubavi. - rekao je Jimin.

-Laku noć. Lepi snovi ili noćne more. Šta god više preferiraš. - rekla sam a on me je pogledao.

-Odakle ti to? - pitao je.

-Nemam pojma. - iskreno sam odgovorila a on se nasmejao. - E pa onda biram snove. - rekao je i poljubio me u čelo.

-I ja isto. - uzdahnula sam i jače ga zagrlila.

Jimin se nasmejao i pomazio me po leđima.

Zatvorila sam oči i polako potonula u san.

GangsterWhere stories live. Discover now