5.Zatočena U Sobi

719 25 5
                                    

Ležim na krevetu i razmišljam šta prvo da radim. Možda da gledam nešto na TV-u?
Ili možda ipak ne....
Ah,odluke, odluke...
Odlazim do prozora i zagledam se u njega.
Hm...
Šta bih sad radila da me Jimin nije oteo? Verovatno bih bila u studiju sa Kris.

Posmatram Jiminovo ogromno dvorište. Obezbeđenje izlazi iz vile a ispred njih ide Jimin.

Oči mi se šire i nehotice udaram laktom od prozor. Jauknem od bola i trljam lakat.

Vraćam pogled na dvorište i ugledam Jimina kome je sada pogled usmeren ka meni.

Namiguje mi i šalje mi poljubac, a onda izlazi iz dvorišta i odlazi do crnog Audija. Ulazi u njega i on i njegovi ljudi se odvoze.

Uh.... To je bilo blizu.

Ne verujem mu baš nešto preterano za ono što je rekao. Imam osećaj kao da će ga baš biti briga da li ću ga voleti ili mrzeti dok bude hteo da me siluje.

Nadam se da do toga neće doći.
Mada, kad bolje razmislim, kako to da u ovoj vili nema Jiminovih devojaka?
Ha!
Možda nema devojku.

Možda... Možda je stvarno mislio kada je rekao da me voli...

Ma, baš me briga!

Odlučujem da odem do kupatila da se istuširam.

Uzimam peškir i bade mantil iz fioke i krećem ka kupatilu.

Skidam odeću sa sebe i bacam je u korpu za veš. Potom ulazim u tuš kabinu(preferiram tuševe a ne kupke) i puštam da mi topla voda odnese svu napetost.

Mišići mi se opuštaju i zatvaram oči iz uživanja.

Slaba sam na pljuštanje tople vode.

Ne znam koliko je vremena prošlo ali znam da sam poprilično dugo bila pod tušem jer su mi prsti kao smežurana jabuka.

Izlazim iz tuš kabine i grabim peškir. Sušim se temeljno i polako a potom peškir stavljam na sušilicu pored lavaboa.

Uzimam bade mantil i oblačim ga.

Izlazim iz kupatila i odlazim do komode u kojoj se nalazi fen za kosu i mnoge druge džidžabidže.

Palim fen i sušim kosu polako. Prelazim prstima preko pramenova kose i u tom trenutku se setim Jiminove kose i njene mekoće.
U poređenju sa njegovom, moja kosa mi dođe kao metla.

Osušila sam kosu i odložila fen nazad u fioku. Uzimam četku za kosu i počinjem da raščešljavam pramen po pramen.

Nekoliko puta mi je došlo da zajaučem zbog čupanja tokom raščešljavanja, ali, šta je tu je. Bolje to nego da budem kao Merida iz "Brave."

Mada,prilično sam sigurna da je njena kosa samo kovrdžava ali ne i zamršena. Hm... Pitaću producente filma.

Posle uspešnog raščešljavanja, odlažem četku u fioku pored fena i zatvaram je.

Pronalazim mnoštvo gumica za kosu u jednoj od fioka komode, i odlučujem se za jednu crnu i sportsku glumicu koja izgleda kao da će preživeti rat sa mojom kosom.

Vežem kosu u visoku punđu a potom se odgegam do kreveta i bacam se na njega.

Odjednom, kao da me nešto tresne po glavi i raseče mi mozak katanom!
RANAC! TELEFON! PISMO ZA KRIS!

-Au jebote! - kažem i skačem sa kreveta.

Dajem se u potragu za rancem.
Jimin mora da ga je stavio ovde negde. Mora da bude ovde negde!
Mora!

Pretražujem spavaću sobu i kupatilo ali ništa. Od ranca ni traga ni glasa!
Odlazim do ormara i ulazim u njega.

Pretražujem police i fioke a onda ga spazim.

-To je to! Moj ranac! - uzviknem srećno dok vadim ranac iz fioke.
U fioci se nalaze torbice i rančevi fino naslagani jedni na druge.
Ali baš me briga! Bitan je moj Puki!

Šta?! Zar ranac ne sme da ima ime? Ha!

Otvaram ranac i samo što se ne sručim na zemlju.
Prazan je.
O NE! NE! NE NE NE NE!

Ronjam po rancu i pronalazim malu ceduljicu u njemu.
-Da! - uzvikujem i otvaram je.
Ljubavi, pobrinuo sam se da ti sve bude perfektno. Tako da sam ispraznio ranac i stavio ga ovde,u tvoju novu kolekciju rančeva i torbica. Ključevi od tvog stana, pismo za Kris, slušalice i telefon su ti u radnoj sobi, na stolu. Što se tiče telefona, kartica ti je promenjena i time ograničena. Bolje ne pokušavaj da pozoveš policiju ili nešto slično. U tom slučaju ćeš aktivirati gašenje telefona.A to će trajati dok ja ne dođem.
Budi dobra.
Volim te.
Zauvek tvoj,
                           Jimin.

Besno gledam u papir. Znači i telefon si morao da mi kidnapuješ a?!
Odlazim do radne sobe i pronalazim svoje stvari na stolu. Uzimam telefon i odlazim do spavaće sobe. Skačem na krevet i palim telefon.

Primećujem da je zaštićen lozinkom.Uzimam ceduljicu i pokušavam da našem nešto što asocira na moguću lozinku. Okrećem je i u desnom uglu piše lozinka.
Kucam Jimin's forever  i telefon se otključava.
Odlazim u podešavanja i stavljam novu lozinku Gangster.

Potom ulazim u kontakte i primećujem da je Jimin dodao svoj broj. Ulazim u kontakt Chimchim❤️.
Prevrćem očima i menjam ime u Jimin sucks, a potom ulazim u Krisin kontakt.

Da li da je pozovem ili ne?
Hm....
Definitivno.

Pozivam je i čekam da se javi.

Javi se Kris... Javi se...

-Halo?

-Kris!

GangsterWhere stories live. Discover now