11.Napad

641 23 5
                                    

-Ma daaaj El! - Jimin me je uhvatio za ruku i okrenuo ka sebi. - Nisam ništa video! Peškir je još uvek bio na tebi kad si me primetila. Nažalost... - dodao je uz tužan uzdah.

-Nažalost?! - otrgla sam se. - E, pa ja idem napolje da se prošetam po dvorištu. I, nažalost, ne možeš samnom!

Okrenula sam se na peti i otišla do ulaznih vrata.
Širom sam ih otvorila i izletela napolje.

Jimin je izašao zamnom i pratio me u stopu. - Idem sa tobom.

Prevrnula sam očima. -Šta god.

Prekrstila sam ruke na grudima i nastavila da hodam. Jimin je hodao pored mene i ćutao.

Okrenula sam glavu prema njemu i primetila da me posmatra.

-Šta? - upitala sam.

-Prelepa si. - rekao je Jimin i nasmešio se.

Porumenela sam i skrenula pogled.

Jimin je krenuo nešto da kaže ali ga je prekinuo metak koji je pogodio vazu sa cvećem kod naših nogu.

Odjednom je paljba počela. Metci su počeli da pljušte na sve strane.

Jimin me je u sekundi uhvatio i prebacio preko ramena, a potom uleteo samnom u vilu.

Spustio me je i zaključao vrata.

Prišli su nam Jiminovi ljudi sa pištoljima u rukama i pancirskom opremom.

-Šefe, napadnuti smo. - rekao je smireno jedan, kao da su nas ovi od malopre zasipali poljupcima a ne metcima.

-Odlično. Znaš li ko nas je napao? - upitao je Jimin smireno i povukao me ka sebi uhvativši me za struk.

-Mislimo da j... - počeo je ovaj ali mu ss strelica za uspavljivanje našla u vratu.

Raširila sam oči i stavila ruku preko usta.

-Jimine.. - bilo je sve što sam uspela da izustim.

-Šta kog...-Jimin je gledao u čoveka koji je nepomično ležao na podu.

Čulo se ispaljivanje strelica.

Uskoro su se i ostali Jiminovi ljudi našli na zemlji, svi sa strelicama na telu.

Jimin me je zaštitnički obgrlio i izvadio pištolj.

Jedan po jedan, ljudi sa maskama su počeli da dolaze do nas.

Jedan od njih se odvojio od ostalih i prišao nam.

Jimin nije čekao ni sekundu. Upucao je tog tipa u glavu a potom je počeo da puca u ostale.

Upucao je petoricu i podigao pištolj da upuca šestog ali je samo stao.
Pištolj mu je ispao iz ruke.

Okrenula sam se uspaničeno ka njemu i videla kako vadi strelicu iz ramena.

Bacio ju je  na pod.
Noge su mu popustile i oči su mu se zatvorile.

-Jimine!

Uhvatila sam ga kada je počeo da pada na pod. Nežno sam ga spustila dole i pomazila mu obraz.

Trgla sam se kad sam osetila oštar bol u nozi.
Bacila sam pogled na nogu i videla strelicu koja mi je bila zbijena u nogu.

Osetila sam malaksalost i tama me je progutala.

                             ***
-El.....Eleanora...-budi me tihi glas.

Polako otvaram oči. Gledam oko sebe unezvereno a onda se setim.

GangsterWhere stories live. Discover now