16.Grubost

721 22 6
                                    

Izlazim iz crnog Audija i zatvaram vrata uz tresak.
Okrećem se ka Jiminu koji takođe izlazi i prilazi mi sa rukama u džepovima.

Izvlači jednu ruku iz džepa i stavlja je na moj struk privlačeći me ka sebi.
-Čekaj me u sobi. - prošaputao je nežno i prislonio svoje usne na moj vrat ostavljajući nežan poljubac na njemu.
Pustio me je a ja sam klimnula glavom i užurbanim koracima se zaputila ka vili preko travnjaka.

Kada sam stigla ispred vile, vrata su mi otvorila dva visoka tipa sa namrgođenim izrazima na licu, pa sam samo skliznula unutra.

Pretrčala sam preko hodnika i popela se uz stepenice, za malo slomivši nogu zbog štikli.

Uletela sam u Jiminovu sobu i zatvorila vrata. Ušla sam u kupatilo i na brzinu se istuširala.

Potom sam navukla šorc i majicu na bretele jer mi je bilo prevruće a i molila sam se da Jimin neće biti napadan večeras.

Haljinu sam spakovala i stavila u ormar a štikle stavila na pod pored ormara.

Odšetala sam do ogledala i počela da pričam sama sa sobom.
-Slušaj bre.... Kako si... Zašto.... Zašto si..... Zašto nisi rekla policiji istinu a? Glupačo!-razderala sam se. - Kako si mogla da budeš toliko glupa? Kidnapovao te je ubica, gangster a ti si se zaljubila?!

Uhvatila sam se za glavu. - Da si rekla policiji istinu, sada bi bila u svom stanu! A ne ovde, na milost i nemilost gangsteru!

Uzdahnula sam. - To je zato što ga voliš.... - pogledala sam samu sebe u oči. - Nažalost...

-I ja tebe volim! - uzviknuo je Jimin koji je ušao u sobu.

Trgla sam se i uhvatila se za srce.-Auh.

Nasmejao se i otišao u kupatilo zatvaravši vrata za sobom.

Uhvatila sam se za glavu i prekorila sebe. - Glupačo! Glupačo! Glupačo!

Bacila sam se na krevet i legla na bok, razmišljajući koliko je čuo.

Pa, dovoljno je loše što uopšte zna da ga volim. Sada mogu laganice da se spemam za Jiminov uragan.

Borila sam se sa mislima ne primetivši da je Jimin pre iha haj izašao iz kupatila i obukao se.

Okrenula sam glavu ka njemu.-Otkud ti?

Podigao je obrvu.-Ja došo onako.

Nasmejala sam se.-Nisam primetila da si izašao iz kupatila.

-Navikao sam.-seo je na krevet pored mene.

Podigla sam se u sedeći položaj.-A na šta tačno?

-Na to da me ne primećuješ.-rekao je tužno i nageo se ka meni. Poljubio me je u čelo a potom legao.

Ujela sam se za usnu.
Jebiga, osećala sam se krivom. Nije baš prijatno videti ga tako pokunjenog.

Uzdahnula sam i ugasila svetlo a potom legla.

-Laku noć. - razbarušila sam Jiminovu kosu. Bio je leđima okrenut ka meni, tako da sam i ja njemu okrenula leđa. Legla sam na bok i zatvorila oči.

Nije prošao ni sekund pre nego što se čulo meškoljenje i par snažnih ruku me je obgrlio, privlačeći me sebi sve dok moja leđa nisu bila probijena uz Jiminove grudi.

-Laku noć. - prošaputao je nežno naslonivši svoje usne na moj vrat.

Osmehnula sam se i stavila svoje ruke preko njegovih. Zatvorila sam oči i polako utonula u san.

                         ***
Polako sam otvorila oči i krenula da se potegnem ali nisam mogla da se mrdnem.

Okrenula sam glavu i ugledala Jimina koji je mirno spavao, priljubljen uz mene.

GangsterWhere stories live. Discover now