Došla sam do moje sobe, sva preznojena i umorna i svalila se na krevet.
Osećala sam kako se kapljice znoja cede niz moje telo i prvo na šta sam pomislila bilo je tuširanje.
Lagano sam ustala sa kreveta i taman kada sa krenula prema kupatilu, telefon mi je zavibrirao.
Uzdahnula sam i prišla telefonu.
Uzela sam ga i bacila pogled na ekran, gde je svetleo Krisin broj.
Javila sam se. -Ej, Kris.
-Eeeej! Šta ima? - začula sam njen veseli glas.
Sela sam na krevet. - Ništa naročito. Malopre sam trenirala malo i tako...
-I?Kako ide trening?
Slegnula sam ramenima.
-Valjda dobro.Mislim, savladala sam Kookija...-A?Ne zavitlavaj!
Nasmejala sam se. - Aha.
-Pa svaka čast devojko! Još samo Jimina da poraziš, i bićeš kraljica!
Srce mi se steglo na spomen njegovog imena.
Kris se spetljala. -O, ovaj... Mislim kad se Jimin vrati... A vratiće se sigurno... Ja... Izvini El...
-U redu je... - tužno sam rekla.
-Pa... Kako je... Ovaj... Bez njega u vili? - glas joj je zvučao nesigurno, kao da se plaši da me pita.
-Pa, ne mogu da verujem da je uopšte i bio ovde. On je tako... Specijalan i predivan i.... I.... - suze su mi se nakupile u očima.
-I voliš ga.-Kris je završila rečenicu umesto mene.
-Da... Kris, on mi nedostaje... Nedostaje mi mnogo.-jedva sam rekla suzdržavajući se da ne zajecam.
-Znam El... Znam... Ima li... Ima li bilo kakvih vesti o njemu ili o momcima? Kako je Kookie?
-Ništa. Nisu se javljali. Najgora je neizvesnost jer ne znam da li... Ne znam kako je. A Kookie je dobro. Izašao je da obavi nešto. Vraća se još malo.
-A, pa dobro. Pozdravi ga i... Drži se.
Uzdagnula sam.-Obećavam.
-U redu. Ajde, idi istuširaj se. Znam da jedva čekaš da staneš ispod tuša.
Nasmejala sam se.-Kako znaš?
-Znamo se od rođenja El. Znam sve tvoje navike.
Frknula sam. - Kako god.
Kris se grohotom nasmejala.
-Ajde ajde.... Znaš da sam u pravu.
-Da, znam. Aj sad ćao.-počela je da mi ide na živce.
-Ajde ajde. Ćaos!
-Ćao, Kris. - rekla sam i prekinula vezu.
Frknula sam i otišla do prozora.
Razgrnula sam zavese.
Glasno sam zastenjala.
Kiša je lagano počela da pada dok je nebo bilo prekriveno morem tamnih oblaka.
-Toliko o lepom danu... - promrmljala sam i otišla u kupatilo.
Svukla sam odeću sa sebe i ubacila je u korpu za veš, a potom ušla u tuš kabinu.
Uključila sam tuš i podesila temperaturu vode.
Posle toliko vremena, uzela sam svoju penu za kupanje i nasapunjala telo.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...