43. Sad smo kvit

520 23 49
                                    

Jungkook P.O.V.

-Jimine, hajde da pričamo.-polako ustajem sa kreveta i pružam korak unapred.

Jimin me istog trenutka zaustavlja.-Ne.

Polako pružam još jedan korak prema njemu ali se zaustavljam kada podigne pištolj i uperi ga ka sebi.

Uspaničeno dižem ruke.
-U redu, u redu... Polako.

Jimin je krenuo nešto da kaže a potom se naglo zaustavio, dok mu je pogled odšetao do vrata sobe.

Zbunjeno sam ga pogledao, da bih potom čuo korake izvan sobe.

Hoseok je ustao sa kreveta i pogledao me.

Odmahnuo sam glavom.
Ne mogu ostati sam sa Jiminom.
Ko zna za šta je u stanju da uradi.

Vrata sobe su se otvorila i Suga i Jin su uleteli unutra, zatvorivši vrata za sobom.

Okrenuo sam se ka njima.

Pogrešan potez.

Istog trenutka, Suga je povikao. - Jimine, ne!

U tren oka sam se okrenuo i bacio se na Jimina koji je krenuo da se upuca.

Zgrabio sam ga za ruke i počeo da se rvem sa njim.

Suga, Jin i Hoseok su nam pritrčali i uhvatili Jimina kako bi ga savladali.

Bezuspešno.

Bio je jači od svih nas. Spretniji.Okretniji.

Iskliznuo nam je iz ruku i pribio se uz ogradu terase.

Ponovo sam se bacio na njega i okrenuo pištolj u njegovim rukama dalje od njega.

U tom trenutku, pištolj je opalio, a ja sam osetio blagi bol u ramenu.

Uspeo sam da mu izbijem pištolj iz ruke i bacim ga na drugi kraj sobe, dajući momcima znak da se udalje.

Pustio sam Jimina i uhvatio se za ruku. Skinuo sam sako sa sebe i video da krvarim.

-Metak me je okrznuo. Ne paniči.-dobacio sam Jinu koji me je uspaničeno pogledao.

Momci su skrenuli pogled sa mene na Jimina i mogao sam videti kako su im se oči raširile.

Okrenuo sam se ka Jiminu.

-Dođavola! - uzviknuo sam, posmatrajući ga kako drži drugi pištolj prislonjen uz slepoočnicu.

U tom trenutku, vrata su se otvorila i El je ušla unutra.

   Eleanora P.O.V.

Ne.....
Nije valjda....
Ne može biti....
Molim te bože ne.....

Pucanj koji sam čula....

Samo da nije......

Ne.....

Zgrabila sam kvaku i otvorila vrata. Ušla sam unutra.

Ugledala sam momke koji nisu skidali pogled sa Jimina.

Jungkook se držao za ruku, koja mu je malo krvarila.

Znači, to se desilo prilikom pucnja.

I na kraju, tu je bio Jimin, na terasi, sa pištoljem prislonjenim na njegovu slepoočnicu.

Brzo sam prišla Jungkooku.

-Jesi li dobro? - upitala sam uspaničeno.

Klimnuo je glavom, ne skidajući pogled sa Jimina, spreman da jurne na njega ako ovaj nešto pokuša.

GangsterWhere stories live. Discover now