7.Kazna

717 25 2
                                    

Budim se u svojoj sobi u belom bade mantilu i polako otvaram oči.
Protežem se i  uzimam telefon.
Palim ga i širim oči u šoku. Sedam sati je?!
Auh.

Ustajem sa kreveta i odlazim do prozora. Već se smračava.

Pored glavne kapije se parkira crni Audi i iz njega izlazi Jimin i nekoliko njegovih ljudi. Oni potom odvoze auto, a Jimin ulazi u vilu.

Bacam pogled na svoje telo.
Pa ja sam još u bade mantilu?!
Ajoj!

Jurnula sam ka ormaru i počela brzo da se oblačim.

Obukla sam brus i donji veš a potom snežno bele nazuvice i crne sportske biciklističke trofrtaljke.

Još mi je samo ostalo majicu da navučem. Čula sam otključavanje vrata i brzo sam navukla majicu preko glave.

Vrata su se otvorila i Jimin je ušao unutra i zatekao me kako spuštam majicu preko stomaka.

-Opa. - rekao je i podigao obrvu.

Zatvorio je vrata i zaključao ih. Počeo je da mi prilazi a ja sam stajala u mestu sa pogledom fiksiranim na njegove oči.

Prišao mi je i obavio mi ruke oko struka a potom me povukao u zagrljaj. Obgrlio mi je struk i leđa a ja sam mu obavila ruke oko vrata.

-Nedostajala si mi. - uzdahnuo je i seo na krevet.

Rukom je potapšao na mesto na krevetu pored njega.
Sela sam.

Nekoliko trenutaka smo se gledali, a onda je prekinuo tišinu.
-I, kako ti je prošao dan? Šta si sve radila?

Slegnula sam ramenima.
-Pa ništa, prvo sam pravila plan za tvoje ubistvo, pa sam se istuširala i oprala kosu. Posle toga sam pozvala Kris. I onda sam zaspala. Eto, to je to.-rekla sam skeptično.

Jimin je klimnuo glavom. - Pa lepo. I, šta je rekla Kris?

-Pa ništa, dala nam je blagoslov.-rekla sam i uzdahnula.

-Blagoslov za šta tačno?-pitao je Jimin gledajući me.

-Da budemo zajedno. Vidiš, Kris nas šipuje. Tako da eto, čisto da znaš.-rekla sam i ustala. Prišla sam prozoru i naslonila se na njegov okvir.

Zagledala sam se kroz njega jer mi je postajalo neprijatno u Jiminovoj blizini.

Jimin je ustao i prišao mi. Stao je iza mene i stavio ruke na okvir prozora oko mene.

-A, šta je ono bilo kada sam ušao? Što si tako uspaničeno navukla majicu?Zar si bila gola svo ovo vreme?-pitao je i približio mi se tako da su mi leđa dodirivala njegove grudi.

-Naravno da ne. Bila sam u bade mantilu pa sam zaspala a kad sam se probudila, shvatila sam da sam još uvek u njemu. - objasnila sam i okrenula se ka njemu.

Pomerila sam mu ruke da mogu da prođem. Krenula sam ka vratima ali Jimin me je uhvatio za ruku i povukao ka sebi.

Pribio me je uz zid i  stavio ruke na njega sa obe strane moje glave.

-Znaš šta? - pitao me je grizući usnu.

-Šta? - pitala sam radoznalo.

-Video sam ti stomačić. I, moram ti reći, nije mi svejedno. - gladno me je pogledao.

Podigla sam obrvu i pogledala ga. - A šta to treba da znači?

Uzdahnuo je i prebacio me preko ramena. U sledećem trenutku me je spustio na krevet i legao preko mene.

Pokušala sam da ga odgurnem ali mi je uzeo ruke u svoje tako da nisam mogla da se mrdnem.

-To znači da te želim-prošaputao je i zadigao mi majicu tako da mi otkrije stomak.

-Šta to radiš?! - viknula sam i krenula da se otimam ali me je on ućutkao i stegao mi ruke.

-Smiri se ljubavi. Kao što sam rekao, biću nežan. - prošaputao je stavio svoje usne na moj stomak.

Počeo je da ga ljubi i videlo se da uživa. Stresla sam se od njegovih usana.

-Ah.... - uzdahnuo je i navukao mi majicu preko stomaka.

-Jesi sad zadovoljan? - pitala sam ga na šta je odmahnuo glavom.

-Ne. - jednostavno je rekao i približio se mom vratu. Klizio je usnama po njemu ljubeći ga a ja sam dala sve od sebe da se ne onesvestim.

Poljubio mi je vilicu a onda nastavio da se penje usnama do mojih usana.

Krenuo je da nam spoji usne ali sam ga u tom trenutku udarila kolenom tamo gde ne treba, pa je pao sa mene na krevet.

Brzo sam ustala i poravnala odeću.
Bacila sam pogled na njega, da bih primetila da me gleda sa bolnim izrazom na licu.

-Budalo. - rekao je. - Nećemo imati decu ako ovako nastaviš.

-Tako ti i treba - nasmejala sam se ali automatski zažalila zbog toga jer su sada u Jiminovim očima sevale varnice.

Ustao je sa kreveta i pribio me uz zid. Rukom mi je podigao jednu nogu kako bi mi bio bliže, a onda je napao moj vrat.

Počeo je prvo nežno da ga ljubi a onda sve brže i grublje. Pustio mi je nogu, a zatim me uhvatio za struk i povukao ka sebi.

Počeo je da mi ostavlja ljubavne ugrize po vratu, dok me je sve više stezao.

-Jimine, prestani-promumlala sam ali on nije stao.

Spuštao je svoje usne sve do moje ključne kosti a onda mi je pomerio prstima majicu sa ramena i počeo i njega da ljubi.

Odjednom je prestao i pribio me uz zid pripivši svoje telo uz moje.
-Ovo je tvoja kazna. Sledeći put će biti mnogo gore, tako da pazi šta radiš i dobro razmisli da li ćeš me opet udariti. - zarežao je i bacio me na krevet.

Izleteo je iz sobe i zaključao vrata.

Legla sam na leđa i zatvorila oči. Pipnula sam vrat koji je bio vreo od Jiminovih poljubaca i ujeda.

Ustala sam i prišla ogledalu, očekujući da ću zateći svoj vrat u modricama, ali nisam bila u pravu. Ni jedne modrice nije bilo. Samo blago crvenilo na mestima gde me je ujeo.

Vrata su se otvorila i Jimin je ušao unutra. Prišao je i snažno me zagrlio ljubeći mi vilicu nežno.

-Ajde da večeramo. - rekao je i povukao me za ruku. Izašli smo iz sobe i uputili se ka trpezariji.

Mislim se, šta je koji đavo njemu i njegovim promenama raspoloženja?!

GangsterWhere stories live. Discover now