Budim se i stavljam ruku preko očiju jer me je zabljesnula svetlost koja je dopirala sa prozora.
Zastenjala sam i okrenula se tako da ležim na stomaku.
Prošla sam rukom kroz kosu pokušavajući da se setim kako sam zaspala.
Sledila sam se. Kroz glavu mi je prošao trenutak kada mi je Jimin prišao i stavio mi ruku na vrat.
Sledeće čega se sećam je crnilo.
Znači opet me je onesvestio.Taj degener!
Uspravila sam se u sedeći položaj i odskočila toliko jako da sam pala sa kreveta.
Razlog tome:Jimin je ležao na krevetu.
Ustala sam otresajući nebo plavu majicu na bretele i šorc.
Čekaj bre.
Kako sam.... O ne.... Nije valjda.
Izbuljila sam se u Jimina koji me je svo vreme posmatrao sa neodređenim izrazom na licu.
Nonšalantno je stavio ruke iza glave dok je ležao okrenut ka meni.
Stegla sam šake u pesnice i prišla mu.
-Šta je ovo na meni?! - proderala sam se.
Odmerio me je od glave do pete.
-Šorc i majica. - slegnuo je ramenima.
Živci su mi polako pucali.
-Ma nemoj mi reći.-prostrelila sam ga pogledom. - A kako sam dospela u šorc i majicu?
-Pa očigledno je da si presvučena u novu odeću.
Sledila sam se. - Ti si me presvukao?!
-Ne. Sobarica je. Nije mi čak dala ni da gledam.-tužno je uzdahnuo.
Odahnula sam od olakšanja i sela na krevet.Osetila sam kako me Jiminova ruka miluje po leđima pa sam ustala.
Jimin me je ljutito pogledao. - Nemoj da bežiš od mene. A sada dođi. - potapšao je mesto na krevetu pored njega.
Odmahnula sam glavom i prekrstila ruke na grudima. - Ne dok mi ne objasniš zašto si me onesvestio i koliko dugo sam bila u nesvesti.
Jimin me je besno gledao i uspravio se u sedeći položaj. Sada mi je delovao nekako preteće.
-Zadnji put ti kažem. Dođi! - procedio je kroz zube.
-Idi kupi kera pa se sa njim mazi kad voliš da zapovedaš. - odbrusila sam.
U trenutku, Jimin je ustao sa kreveta i prišao mi. Stao je ispred mene gledajući me u oči.
Iz očiju su mu sevale varnice a vilica mu se stegla iz besa.
Počeo je da mi se približava a ja sam išla unazad sve dok mi leđa nisu udarila od zid.
Jimin je stavio ruke sa obe strane moje glave na zid ne dajući mi prostora da pobegnem.
Bledo sam ga gledala dok je sklanjao svoje ruke sa zida i približio mi se tako da su nam se tela dodirivala.
Bacila sam pogled ka njegovim rukama i videla sam da su stegnute u pesnice.
Vratila sam pogled na njegove oči i susrela se sa njegovim ubitačnim pogledom.
U sledećem trenutku, Jimin je iz sve snage udario zid pored mene pesnicom.
Trgla sam se i žmarci su mi prošli kroz kičmu.
-J-Jimine... - prošaputala sam.
Prekinulo me je kucanje na vratima.
YOU ARE READING
Gangster
FanfictionEleanora je kidnapovana od strane zanosnog dečka koga je videla u klubu. Nju je očarao svojom lepotom. Svet oko nje je očarao svojim ubitačnim veštinama i titulom najopasnijeg gangstera kome niko ne staje na put. Jimin je navikao da dobija sve. Isto...