Family & Fights

239 5 0
                                    

-Ellie-

"Elaine počkej. Chápu to, je to tvoje sestra. Ale víš, jak by to dopadlo, kdybych dal jen na to, co říká Alex? Když ty budeš zlá na Timma je stejný, jako když byla Lex na tebe. Jo, nedalo se to přeslechnout - celá vaše rodina řeší problémy dost hlasitě. Je to tvoje ségra, ale zlato - není to tvoje starost, musí si to vyřešit oni dva. Tak, jako já s Alex." Opírá se zadkem s nataženýma rukama o linku.

Ten ožrala má pravdu. Fakt má pravdu.

"Pro jednou, máš pravdu." Pokládám telefon na ostrůvek a on se začal smát.

"Já ti dám, jednou." Směje se a zakládá si ruce na hrudníku. Sleduju jeho ruce a potom se mu koukám na rty, jelikož ví, že jako spousta věcí na něm - je to moje slabina.

"Pojď do postele." Podávám mu ruku a on má pořád ruce založené na prsou. "Pojď." Směju se, když Scott stojí nehnutě opřený. "Scotlande." Pořád stojím za kuchyňským ostrůvkem a stále se mi nedostalo odpovědi. Jen na mě zvedá jedno obočí.

"Tady ne." Zasmála jsem se a on mě pořád sleduje. "Tak jdu sama!" Směji se a jdu směrem ke schodům, ale Scott mě během vteřiny chytá za pas a nepouští mě dál. "Scotlande, ale fakt!" Plácám ho se smíchem přes ruce.

"Mně se ale nechce spát." Zašeptal mi za uchem.

"Ty jsi otrava, to není ani možný! Tak se půjdeme projít, večer to tady vypadá stejně zasněženě, jako ve dne." Odpovídám mu trochu sarkasticky.

"Jejejej, tady je někdo protiva." Směje se na mě připitý Scott.

"Štve mě ten Timmothy." Přiznávám se mu a on v tu chvíli přestal s jakýmikoliv narážkami a vším možným.

"Jít se projít je vlastně dobrý nápad." Dává mi pusu do vlasů.

Úplně obrátil. Tohle je přesně to, co na něm mám nejradši. Umí být jak drsňák, tak stejně dokáže pochopit i to, když potřebuji být chvilku vážná.

Přes svůj dnešní outfit si oblékám mikinu a přes to bundu, Scott se také obléká a vyrážíme ven. Procházíme se nočním městem, kde všude svítí pouliční osvětlení, které krásně ozařuje sněhové závěje.

"Tady bydlel Jerry." Ukazuji na dům, který stojí o 100 metrů dál od toho našeho. "Vlastně jsem to tu moc ráda neměla." Trochu jsem se zasmála a Scott mě drží kolo ramenou, čímž mě i trochu zahřívá.

"Jakto, že ses rozhodla přestěhovat právě k nám, do Granby?" Dává mi pusu do vlasů.

"Vážně to chceš vědět?" Trochu jsem se zasmála.

"Samozřejmě, že chci!" Scott si mě pořád tiskne k sobě, zatímco pokračujeme naši procházku.

"Dostala jsem nabídku, kde bych mohla začít trénovat krasobruslení a následně i sama krasobruslit, šílený, co?" Asi jsem nad tím neměla ani začít přemýšlet. Je to škoda, že to nevyšlo.

"A co se stalo?"

"Teta, která se přestěhovala zpět do Evropy, mi přenechala dům, který tam měla k pronájmu. Byla to skvělá šance, ale pak se to všechno tak nějak rozpadlo. Ségra přestala pracovat a nastěhovala se ke mně. S rodiči bydlet nechtěla, ale sama by si to nikde neuplatila, takže když se vrátila z jejího cestování, tak se nastěhovala ke mně. A abych si mohla koupit, co chci a zaplatit nájem, který po mně samozřejmě teta nechce, ale já jí ho stejně platím, tak jsem musela začít spíš pracovat, než se bavit." Říkám. "Přestala jsem na to mít čas, protože jsem za ségru taky musela vyřídit spousty věcí. Dokonce jsem se dostal i na výběrovou školu, ale to všechno šlo stranou, protože bych musela být hodně času na cestách. Práci bych mohla samozřejmě dělat u toho. Spravuji tetě webové stránky a vyřizuji jí všechno, aby neměla s ničím námahu. Dělám to ráda, je z toho hodně peněz a hlavně bych to pro ní dělala i zadarmo, protože mi tak moc pomohla." Dodávám.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat