Love

999 30 0
                                    

-Ellie-

Garo, malej Scottie, Já, ségra, Scott a Lex jsme u nich doma. Scott byl přibližně na hodinu na tréninku, kde se jen na něčem domlouvali, a pak přijel zpátky. Koupil nějaký jídlo, a protože přibližně týden nemůžu jíst normálně, ale kvůli tý otravě musím mít dietu, tak řekl, že udělá specialitu. Vzhledem k tomu, že nejím zeleninu, tak by mě zajímalo, jak to udělá.

Někdo zazvonil a všechny tři jsme se začali smát.

"O co, že je to Timmy!" Směju se a Alex taky.

"Taky si myslim."

"Nevydrží bez sebe ani chvíli!" Směju se, když okolo nás Scott prošel, aby šel otevřít.

"Móc vtipný!" Zavrčel a otevřel.

"Ahoj." Vrhnul se Timmy na něj, a když se od sebe odlepili, tak se poplácali po zadku.

"Na ledě to vypadá líp!" Zasmála jsem se a Timmy na mě vystrčil jazyk.

"Copak potřebuješ?" Zeptala se Lex a Scott si stoupl vedle něj.

"Nó." Smějou se a já se zamračila.

"Co jste provedli?" Řekla za mě moje ségra a já je pečlivě sleduju.

"Nic! Jen. Zítra vyrážíme do Sochi á! Ty." Timmy ukázal na mojí ségru. "Budeš naše fotografka! Á ty, krásko." Ukázal Scott na mě. "Tam jedeš s náma."

"Panebože kluci to nejde." Koukám na ně.

"Proč ne? Chelsea, když se mnou začala chodit, tak s námi párkrát taky byla mimo Canadu." Usmíva se Timmy.

"A úžasnou fotografku taky potřebujeme." Mrknul na mojí ségru Timmy a já se zamračila.

"Helé vy dva se nechte. Prostě to nejde, kluci." Zvedla jsem se a malej Scottie začal štěkat.

"Jde to." Zamračil se Scott.

"Kluci."

"Takže jedém!" Vystřelila ségra z gauče a směje se.

"Ty mě máš podporovat v mym názoru!" Dloubla jsem jí do břicha.

"Takže jedeš?" Zakňučel Scott, když si mě přitáhl k sobě.

"Jo, prosimtě." Směju se a on mě zvedl nad zem.

"Ale co Alex?" Pošeptala jsem.

"Já jsem zvyklá, že furt někam jezdí." Usmála se.

"Bude tu sama." Pošeptala jsem.

"Ellie jsem v pořádku." Usmála se a oba se objali.

***

"Scotte!" Zavolal někdo z přední strany autobusu a Scott naklonil hlavu do uličky.

"Nó?" Drží se za sedačku.

"Pojď sem!" Smějou se.

"Nejdu!" Taky se směje.

"Utíkej." Pohladila jsem ho po stehně a dala jsem mu pusu.

Je sedm ráno a my sedíme v autobuse kluků klubu a jedem na letiště. Což je tak přibližně čtyři hodiny. Sedíme vzadu a ségra je vepředu s klukama a má foťák pořád v ruce.

"Nejdu." Dal mi pusu.


-Scott-

"Nejduu, a víš prooč?" Zasmál jsem se a posunul jsem si jí k sobě.

"Protože si línej?" Začala se smát a já se zamračil.

"To byla jen řečnická otázka! Na to se neodpovídá!"

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat