Thank You

1K 31 0
                                    

-Ellie-

Probudila jsem a venku je ještě tma. Podívala jsem se mobil, který mám pod polštářem. Jsou tři hodiny ráno. Nechci vzbudit Scotta, takže jsem vyšla na chodbu a dveře jsem co nejvíc přivřela. Přešla jsem do obýváku a došlo mi, že jsem ty dva zapomněla zavřít.

"Kluci." Zakňučela jsem a prohlídla jsem si obývák.

Aspoň, že roztrhali jen jeden polštář. Jsou sice mladý, ale větší, než štěňata ostatních plemen.

"To nesmíte." Oběma jsem dala pohlavek, oni se stáhli do jednoho pelechu.

Já to uklidila a pak jsem si k nim sedla. Garo si mi sedl na břicho a Scott mi dal přední packy na rameno a tělem si lehl podél mého boku.

"Ellie?" Uslyšela jsem Scottovo hlas ode dveří.

"Ellie." Zamrmlal a vešel do obýváku, jenže si mě nevšiml.

"Teče mi krev." Opřel se o futra u podchodu do kuchyně.

Kluky jsem pomalu dala zpátky pelíšku a zvedám se. Přecházím k němu a prohlížím
si jeho obličej.

"Nemáš se prát - říkala jsem ti to. Sedej." Chytám ho za loket, a pomáhám mu na gauč.

"Mhm." Zamumlal a stahuje si mě na klín.

"Teče ti krev." Pošeptala jsem a sedám si mu obkročmo na klín.

"Možná. Anebo jsem za tebou přišel protože moje tričko s mýma boxerkama, ti moc sluší." Dává mi ruce na zadek.

"To si nemyslím." Pošeptala jsem.

Scott mě pokládá na gauč, a lehá si nade mě. Levou rukou se podpírá, aby mě nezalehl a pravou mě hladí po boku.

"Je mi zima." Zakňučela jsem.

Není mi zima, ale zajímalo by mě, co udělá, když jsem to řekla. Nemůže mi dát mikinu, anebo bundu, kterou by mi mohl půjčit venku. A deka nikde poblíž není.

"Zima, jo?" Jednou rukou mi mačká pravou část boku, nad čímž jsem trochu vypískla.

"Lechtivá." Zasmál se a dává mi pusu.

"Nelechtej." Zatlačila jsem mu na břicho, aby ho zatnul.

"Nebo?" Dává mi ruku pod triko.

"Nebo tě kousnu a vůbec, pořád ti kape z nosu trocha krve. Pojď, musíme to ošetřit." Koukám na zaschlou krev na jeho hrudníku.

Na okraj gauče dal malý Scottie packy. Velký Scott se zasmál a pohladil ho. Ten začal kňučet, protože chce k nám nahoru. Už jsem ho chtěla vzít k nám, ale někdo zazvonil. Oba dva jsme se na sebe divně podívali.

"Ségra přijela asi před hodinou a spí, takže nevím." Zamumlala jsem a Scott šel otevřít.

"Scotté." Stojí tam Timmy, který je nejspíš totálně mimo.

"Ty blbečku." Chytá ho okolo boku, aby neupadl na zem.

"Kde ses tak zřídil." Já se mezitím zvedám a Timmy si sedá na gauč.

"Chelsea mi dala facku!" Škytl a vypadá, že se pozvrací.

"Timme." Scott mu pomáhá se zvednout a jde s ním do koupelny.

Uslyšela jsem ne moc příjemnej zvuk, jak Timmy zvrací a uviděla jsem Gara se Scottem, jak se schovávají pod gauč.

Bojí se. Taky aby ne. V útulku jen tak nevidí opilýho hokejistu, který zvrací.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat