Hey!

1.3K 35 0
                                    

-Scott-

Našpulil jsem pusu, naposled jsem ji políbil a začal jsem se smát. Bereme Sidneyho na vodítko a vyrážíme do lesa.

"Víš kudy?" Rejpnul jsem si do Ellie a ona mě praštila do hrudníku.

"Mám to tu prochozený skrz na skrz!"

"No jó, promiň!" Chytám ji za ruku a proplítám naše prsty, Ellie pouští Sidneyho z vodítka a tiskne se ke mně.

"Zima krásko?"Pořád se ke mně tulí.

Já zastavuji, stoupám si před ní a objal jsem ji tak, že jednu mojí ruku má na zádech, a tu druhou na zadku. Tisknu si ji k sobě a ona spokojeně zavrněla.

"To je lepší." Pošeptala.

Odtáhl jsem se, sundavám si bundu, potom i mikinu. Bundu jsem si zase nasadil, rozepnul jsem tu Ellie, oblíkl jsem jí svojí mikinu a nasadil bundu, kterou následně zapínám.

"A víš, že tu mikinu už taky nedostaneš zpátky?" Zasmála se.

"Tuším." Dávám jí pusu do vlasů a ona mi zase položila hlavu na hrudník.

Uslyšel jsem Sidneyho kňučení. Stojí u nás s klackem v puse a pečlivě nás sleduje. Zasmál jsem se, a házím mu ho.

"Jdeme dál, ať se taky zahřejem." Zavelil jsem a ruku jsem nesundal z jejího zadku.

Sidneymu jsme párkrát hodili klacek, mezitím jsme sešli z cesty a pokračovali dál do lesa.

"Pojedeš se mnou na trénink?" Usmál jsem se s nadějí v hlase.

"Nebude to vadit? Nechci, aby si měl problémy."

"Vůbec! Nebudu. Bude to super, představím tě klukům." Rozzářili se mi oči.

Panebože. Budou čumět, že jsem si našel holku. A k tomu tu nejúžasnější!

Scotte přemýšlej, není pořád moc brzy? Znáte se chvíli, hodně krátkou chvíli.

"No dobře." Zasmála se, ale po chvíli se zarazila.

"Scotte. Já se moc omlouvám, ale já asi nevím kde jsme." Pošeptala a já jsem ze začal strašně smát.

"Kdo to říkal!" Pořád se směju a ona mě zabíjí pohledem.

"Blbečku." Zasmála se a já zakopl a spadl jsem do sněhu.

Pořád se směju a Ellie si na mě opatrně sedla.

"Neboj, mě nezlomííš!" Objal jsem ji a ona mi dává pusu.

Začal jsem ji líbat, a po chvíli jsem přidal na tvrdosti. Zmáčkl jsem jí boky, ona mi dala ruce na krk a vytáhla se výš. Trochu jsem sklopil hlavu abych dosáhl k jejímu krku, kde jsem jí trošku kousnul.

Sidney z ničeho nic začal štěkat.

"Omlouvám se kámo, že ti osahávám mamču." Podrbal jsem ho a Ellie mě dloubla do boku.

"Měli bysme jít, za hoďku máš být na ledě." Ellie se zvedá a já hned za ní.

Naštěstí jsme se vymotali z lesa za chvíli a vyrazili jsme mým autem k aréně.

"Timmy tu ještě není. Vždycky je tu první." Zamračil jsem se.

"Zavolej mu." Ellie mi vytáhla ze zadní kapsy mobil a podala mi ho.

Vytočil jsem jeho číslo. Zvedl to až na jedno z posledních pípnutí.

"Kde jsi? Máme trénink."

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat