-Ellie-
Poslední týden uběhl opravdu rychle a hlavně byl plný balení a zařizování ohledně mého "stěhování" do Evropy, a to kvůli tomu, abych si splnila sen, kterého jsem se dříve vzdala. Scott se ke mně chová tak, jako celou dobu - naprosto skvěle, ale jeho výraz je v posledních pár dnech docela nečitelný, a tak netuším, jestli je mu úplně jedno, že odjíždím, nebo jestli mu alespoň trochu budu chybět.
"Ellie." Mává mi rukou před obličejem Timothy.
"Hm?" Mračím se na ně a dávám mu tak pokyn, že ho poslouchám.
"Jsi myslí trošičku jinde, ale jelikož tu s námi za pár dní už nebudeš, tak na to máš právo, takže ti to ještě jednou zopakuji. Co budeš večeřet, ty herečko? Scott mě s tebou poslal na nákup za trest, určitě!" Říká, zatímco procházíme uličkami v obchodě.
"Ne, poslal mě s tebou na nákup, protože nikdy nepřivezeš všechno!" Musela jsem se na něj zasmát.
"Jestli s tím má problém, tak proč si nejezdí nakupovat sám." Protočil panenkami a já s ním jenom souhlasím.
"Kdo všechno na té párty bude?" Ptám se ho, zatímco společně přejíždíme do oddělení s alkoholem.
"Kluci z týmu a doufám, že i nějaký holky." Přikyvuje, když do košíku dává různé příchutě Ginů.
"Ale, ale, už máš náladu na holky?" Směji se na něj.
"Jo, ale ne na vztahy." Podává mi skleněnou lahev.
"Přemýšlel si někdy, že by si skončil se mnou?" Ptám se ho na otázku, která mi vyskakuje jako první v hlavě a Timothy se na mě vážně podíval.
"Kdybych tě trochu neznal, tak bych ti možná i vynadal." Sleduje mě, ale nakonec se zasmál.
"Co, proč?" Mračím se na něj a z rukou mi beru lahve, které dávám do košíku.
Timothy se během zbytku nákupu jen směje a já opravdu nechápu, co jsem provedla. Jen jsem se zeptala na věc, která mě napadla.
Když nakládáme věci do auta, tak si zakládám ruce na prsou. "Co jsem řekla špatně?" Zamračila jsem se.
"Tohle jsou otázky, který se nevyslovují nahlas." Zasmál se a já to nechápu ještě víc, než na začátku.
"Asi jsem trochu hloupoučká a nechápu, o co jde." Říkám a u toho dělám smutný obličej, čemuž se Timm směje.
"Trochu?" Mračí se na mě a já ho se smíchem bouchám balením popcornu.
"Tohle se prostě nahlas neříká, je to nepsaný pravidlo. Neptáš se nejlepšího kamaráda svýho přítele, který to má v životě úplně na hovno, neví, kam směřuje a hlavně si nemůže najít skvělou holku. Zatímco ten druhý nejlepší kamarád má přesně tu skvělou holku, která se mu věnuje, dělá pro něj všechno a vychází s jeho kamarády." Říká mi na rovinu a mně už to dochází. Já si sedám na místo spolujezdce a Timothy za volant.
"Počkej, takže-" Chci, aby mi to vysvětlil, ale on mě přerušuje.
"Jsi slepá, ty hlavo. Jasně, kdo by nad tím nepřemýšlel. Jsi přesně taková, jak by si někdo představoval dokonalou holku, tak o sobě přestaň už pochybovat. Pro Scotta to je a ještě bude hodně těžký, nechat tě odletět pryč, ale ani nepřemýšlej, že by si tu zůstala. On to tu zvládne a hlavně ani nemysli na to, že by si tu našel někoho lepšího, protože nikoho nic lepšího nemůže potkat." Podává mi jahodové lízátko, které mi koupil. "Každopádně, to bylo poprvé a naposledy, co jsem ti něco takového řekl, takže se o tom už nebudeme bavit." Zasmál se a vyrážíme pryč z parkoviště.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...