-Lucas-
"Tak to hlavně nespalte!!" Zakřičel jsem na Ellie a Timmyho, kteří se rozhodli, že udělají něco k jídlu.
Natáhl jsem si nohy na stůl a opřel jsem se o koženou sedačku. Ucítil jsem nepatrný vibrování vedle mýho kotníku a nahnul jsem se nad stůl. Ellie mobil se rozsvítil a malá ikonka v horní liště oznamovala zprávu.
"E-" Chtěl jsem jí zavolat, ale rozmyslel jsem si to.
Vždyť neudělám nic hroznýho, když se jenom kouknu. Otevřel jsem zprávu od Scotta, jen se ptá co děláme. Položil jsem mobil tam, kde byl a zase jsem se opřel.
Ellie nemá dokonce ani heslo na telefon, hmm jak sladkej vztah.
To mu to moc dlouho nevydrželo, když už teď žárlí. No, asi má proč. Ellie je krásná, vyzná se v tom co my milujeme a je neuvěřitelně sexy a líbí se mi, to by poznal i idiot.
Mobil zase zavibroval, podíval jsem se na něj a na tapetě se objevila zpráva
Scottie💪: Kdyby tě to zajímalo, tak jdu trénovat na rybník, užijte si to tam.
Tohle dělá Scott vždycky, když je v zimě nasranej. Jde na zamrzlej rybník za jejich barákem, postaví si tam bránu, střílí na ní a občas si u toho něco zařve. Neřešil jsem smsku a odešel jsem za těma dvouma do kuchyně.
"Už to máte? Mám hlad!" Zasmál jsem se a Timmy mě bouchnul do ramene.
"Kdybys nám radši pomohl, tak by to už bylo!" Vydala ze sebe Elis a my jsme se s Timmem oba zasmáli.
"Naposledy co vařil, tak málem zapálil gauč." Směje se Timmy.
Schytal jsem jeden nechápavej pohled od Ellie.
No taky sám nevim jak jsem to udělal, mi to nějak chytlo, a pak už jsem byl v obýváku s hořící pánví na gauči.
-Ellie-
Dovařili jsme, a potom jsme se hned odebrali zpátky do obýváku. Sedla jsem si mezi Timma a Lucase. Lucas okolo opěradla a zároveň okolo mých ramenou dal ruku. Nevidim na tom nic špatnýho, je to můj kamarád a o nic se nesnaží.
Zavibroval mi telefon, takže jsem ho vzala do ruky a prohlídla jsem si displey. Dvě upozornění z instagramu, upozornění z NHL, a potom tři zprávy.
Dvě od Scotta třetí od neznámýho čísla. Napřed jsem si přečetla ty od Scotta.
Scottie💪: Ahoj Ellie, co děláte? (18:25)
Kdybys mě hledala, což nejspíš nebudeš, tak jsem na rybníku a trénuju. (18:35)Potom jsem si přečetla poslední SMS.
Neznámé Číslo: Ahoj Elaine, jen se chci zeptat. Neni Scott s tebou? Jen, že se mi po tréninku už neozval, ale já nechci vyšilovat. -Alex
Hned jsem si její číslo uložila.
Me: Ahoj Lex, jojo jsem snim, neboj se o něj jsme u Timma a hrajou Xbox, tak moc nevnímá ani mě, natož mobil.
Alex-Scott😜: Děkuju ti moc.
Hned, jak odepsala, tak jsem zamkla mobil a zvedla jsem se.
"Hele kluci musim za Scottem, můžeme sem kdyžtak přijet? Nebude vám to vadit?" Uviděla jsem Lucase, jak mi kouká na zadek.
Hned jsem se zasmála a zamávala jsem mu před obličejem.
"Jasně, že nám to nevadí!" Oba se zasmáli.
Když jsem se otočila, tak jsem se přerazila o Lukovo sádru, a hodila jsem držku pro moje štestí na koberec. Dřív, než se ty dva zvedli, tak jsem odběhla ven a vzala jsem si Scottovo auto. Očividně musel jít pešky.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...