-Ellie-
"Jedu, jedu." Křičí Timmy do megafonu a já si stoupla na židli.
"Vstáváme!" Řvu na celý patro a jde slyšet jenom kluků rozespalý mručení.
"Jděte do prdele." Moje sestra se po mě pokusila hodit polštář, ale ten trefil Timmyho.
"Áá." Směje se a opřel se o zeď.
"Za deset minut venku. Jinak bežim bez vás!" Znovu zahulákal do megafonu a vyšel pryč z pokoje.
"Kluci udělejte mu radost!" Zavolala jsem se smíchem.
Udělala jsem si culík a v zrcadle nenápadně sleduju, jestli se Scott probudí, nebo ne. Zatím se ani nehnul a většina z kluků už má kraťasy, tílka a lehký mikiny na běhání.
"Já nespim." Najednou promluvil.
"Já neříkám, že jo." Trhla jsem sebou a odvrátila jsem zrak od jeho odrazu v zrcadle.
"Tak proč mě sleduješ?" Dal si ruce za hlavu.
"Nesleduju?" Zvedla jsem obočí a dělám, že se upravuju v zrcadle.
"Jdeme!" Slyším z chodby a otočila jsem se na Scotta.
"Měl bys jít." Kývla jsem ke dveřím a on se zasmál.
"On beze mě neodejde." Zvedl se a pomalu přešel ke mě.
"To si nemyslim." Trochu jsem poodstoupila, ale stůl za mnou mě zastavil.
"Stene, pojď." Mezi dveřma se objevila Timmyho hlava a roztomile kouká.
"Myslet, znamená hovno vědět." Pošeptal a dal mi pusu.
"To říká ten pravej. Hlavně, že-"
"Ale klid. Ty jdi spát, jinak budeš nepříjemná a ty pojď, nebo budu nepříjemnej já." Ukázal na mě a pak na Scotta.
"Už se bojim." Zasmál se, přetáhl si přes hlavu mikinu bez trička a natáhl si kraťasy.
"Pa, krásko." Poslal mi pusu a já odvrátila hlavu, protože jsem na něj furt naštvaná za toho Jaiymiho.
"Nazdar." Odvětila jsem mu, on si bere telefon a jde s klukama ven.
***
"Ellie!" Vrthl někdo do pokoje a já zvedla hlavu.
"Hm?" Koukám na upocenýho Toma Hammertona v kraťasech bez trika.
Mimochodem moc hezký pohled.
"Honem." Utíká pryč a já se rozeběhla za nim.
Hned za hotelem je hřiště, kde kluci trénují a teď hráli fotbal. Ovšem Scott křičí na Jaiye a ten se brání.
"Scotte!" Strčila jsem do něj a on na mě otočil hlavu.
"Coje zase?!" Rozhodil rukama.
"Uklidni se laskavě. Jste snad jeden tým, ne? Tak nebuď hnusnej!" Znovu jsem do něj strčila.
Scott je hodně naštvaný - na krku má vystouplou žílu a má úplně jiný odstín očí. Všichni nás sledují a troufám si říct, že se naštvanýho Scotta bojí.
"A? Nikdo mi nepojede po holce!" Znovu začal křičet.
"Neřvi s uklidni se." Koukám mu do očí a bouchla jsem ho do ramene.
V tu chvilku jsem se cítila, jako kdybych bouchla do vosího hnízda.
Všichni stojí u brány a potichu nás sledujou. Vzhledem k tomu, že se Scott nejspíš dřív moc neprojevoval si nemyslím, že nebyl zas tolik agresivní.
"Uklidni se, ti říkám." Zašeptala jsem.
"Nenechám žádnýho srbskýho šaška, aby mi dělal do holky." Odfrkl si a já mám chuť mu dát pěstí, facku - prostě cokoliv.
Zatla jsem ruce do pěstí a sleduju ho.
"Klid už, sakra!" Přešel k nám Timmy se Soph.
"Ty jdi hrát a ty pojď." Soph mě chytá za loket a odvádí mě do hotelu.
Já jsem se jí naštvaně vytrhla a mám namířeno do pokoje přes recepci. Na recepci sedí Taylor a má na klíně nějakou holku.
"Nechodíš ty náhodou s někym?" Stoupla jsem si před ně a ta holka se na něj tázavě podívala.
"Nevim, o čem to mluvíš." Řekl nevinně, ale zabíjí mě pohledem.
Ta holka odešla a on se zvedl.
"Co si myslíš, že děláš?!" Rozhodil rukama a tím mě uhodil do obličeje.
Ať už to bylo omylem, nebo úmyslně, tak mě uhodil. Jednoduše mi dal facku a určitě i hůř takhle ublížuje tý svojí. Lora se jmenuje? Možná Leticia.
"Jo, takže ty mlátíš holky." Dala jsem mu zpátky facku, až mě zabolela ruka.
"Doufám, že dostaneš ještě od ní." Strčila jsem ho do hrudníku, nad čímž spadl na zadek, zpátky na gauč.
Je 8 ráno a já už jsem se stihla zhádat se Scottem a skoro zmlátit jednoho kreténa, co využívá holky. To nemůže být aspoň nějaký den normální?
ČTEŠ
Hockey Love
Fiksi Remaja"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...