I Have Problems...

1.9K 48 0
                                    

-Scott-

Máš s holkama problémy Scotte. Vidíš? Nechtěl jsi tomu věřit, a teď ti to řekl i tvůj nejlepší kámoš.

Vlastně přímo to neřekl, ale myslel to tak.

Kopl jsem do plotu u baráku, který sdílím se svojí sestrou a sedl jsem si na schody.

Všem holkám se zatím líbili víc moje peníze, než já.

Zajel jsem si rukama do vlasů a zatahal jsem za ně. Vytáhl jsem z kapsy mobil a volám Timmymu. Po pár sekundách mě to hodilo do hlasovky, což mě vytočilo ještě víc.

"Do prdele Timothy! Mohl sis tu debilní poznámku odpustit. Myslíš si, že to nevim!? Vim to. Líbí se mi ta holka ze zápasu a jsem z toho nervní. Já jsem za tebe taky šťastnej, ale tak tyvole taky bych mohl někdy mít normální-Kurva!"

Proč jsou ty hlasový zprávy tak krátký?! To jako někdo nedokáže pochopit že lidi mají potřebu občas mluvit víc, jak několik vteřin?!

Napsal jsem trenérovo smsku, že mi je špatně a že nepřijdu.

Dneska toho malýho hajzla už nechci ani vidět!

-Timmy-

Ta holka se někam vytratila a já jsem ještě chvíli střílel na branku, a potom jsem si sedl na střídačku. Když jsem uslyšel hlasy z šatny, tak jsem si myslel, že kluci už jsou tu na trénink. Jenže nikdo z nich nechodí takhle brzo.

"Vim, že spolu něco máte, takže ho necháš na pokoji. Jasný?" Uslyšel jsem Taye.

"Já s nim nic nemám!" Slyším Tishin hlas, plný strachu.

"Nemáš?! Kurva vidim jak se na sebe koukáte! Chelsea je možná děvka, ale ty rozhodně nebudeš!" Zakřičel a já se rychle zvedl.

Říkám, že Chels nikdo nebude urážet.

"Prosím, nech mě." Zakňučela jeho přítelkyně a já vešel do šatny.

"Nech jí." Stoupl jsem si před Leticii.

"Nebo co? Vyfič. Teď si povídáme my dva, bez tebe mrňousi." Poukázal na mojí výšku a já se zasmál.

"Prdel z ostatních si dokážeš dělat. Ale že by ses podíval na sebe to ne. Už jen to, že musíš používat fotříkovo auto a neumíš si pořídit svoje vlastní, je docela blbý." Ohradil jsem se na jeho tvrzení.

Když si ze mě kluci utahujou, že jsem malej, tak mi to nevadí. Všichni víme, že je to ze srandy. A když mě tim někdo chce urazit, tak mi to přijde spíš směšný.

"Můžeš se do toho kurva neplést?" Jeho tón hlasu nezněl moc tázavě.

"Nazval si mojí holku děvkou. A Tish si nařkl z toho, že se mnou něco má. Bez urážky." Otočil jsem se k Tishe "Chodim s Chels a miluju jí." Usmál jsem se na ni a otočil jsem se zpátky k tomu debilovi.

"Jestli se chceš prát, tak ok." Přišel jsem k němu blíž.

"Timmy ne, to je v pořádku." Uslyšel jsem ji za sebou s nejistotou v hlase.

"S holkama se neperu." Zasmál se a já měl chuť brečet smíchem, protože tohle je opravdu idiot.

"Nevim, co seš ty, ale já kapitán tohohle týmu a mám i na Áčkovej tým, jak mi prozradil trenér. Nevim, kam pozvali tebe. Třeba k Pittsburkům." Ironicky jsem dodal, protože oni jsou pro nás mistři.

Především Crosby, a nemyslim si, že jen pro nás.

"Ty seš kretén." Hned co to dořekl, tak mi dal pěstí, nad čim jeho přítelkyně trochu vypískla.

"Taylore nech ho!" Zakřičela na něj a on jí dal facku.

Rychle jsem otočil hlavu, abych na něj líp viděl.

V mojí přítomnosti NIKDO ŽÁDNOU holku mlátit nebude. NIKDO.

Strčil jsem do něj, takže spadl na zem, doprostřed naší šatny. Potom sem si mu sedl na břicho a dal jsem mu pěstí. On zvedl koleno a dal mi do břicha, hned potom jsem se se svalil na zem a on si sedl nade mě.

"Bez Chemberleina jsi nic viď? Každej malej, potřebuje velkýho." Zasmál se a já se opravdu hodně nasral.

Odstrčil jsem ho od sebe a on spadl na lavičku, kde strhl Tonyho přilbu na zem.

"Debile." Zavrčel jsem a chytl jsem ho pod krkem.

Natiskl jsem ho na zeď a předloktí jsem mu přitlačil pod krk.

"Ještě jednou se jí dotkni a už tě nikdy, nikdo nenajde." Druhou rukou jsem mu dal pěstí a on se zasmál.

"Tebe se já určitě bát nebudu." Znovu se zasmál.

"Timme prosím." Znovu jsem uslyšel hlas vystrašené Tish, takže jsem přestal.

Zvedl jsem se a přešel jsem k ní. Nenapadlo mě, že se ještě zvedne bude mě srát, asi mu to nestačilo. Zezadu mě Taylor chytl pod krkem do kravaty, takže jsem neměl moc šancí, jak se bránit.

"Mě nikdo nebude říkat, co mám dělat. NIKDO, chápeš?" Mrsknul se mnou o zem, čímž mi způsobil velkou bolest hlavy.

Potom si na mě sedl a znovu se zasmál.

"Kluci klid!" Přiběhl Anthony a odtrhl nás od sebe.

Oba dva jsme vyplivli krev, Taylor si sebral věci a odešel a já jsem se opřel o zeď a koukl jsem na vystrašenou Tish.

"Moc se ti omlouvám." Začala se omlouvat a já jsem jí objal.

"Už tě nebude otravovat. Nemyslim si, že se tu ještě ukáže." Hladím ji po zádech.

***

"Kde je čtyřicet šestka?" Přísně se ptá náš trenér na nepřítomnost Scotta.

"Odjel." Prohodil jsem.

"Mě nezajímaj vaše hádky. To si řešte mezi sebou, ale on na tréninky chodit bude. A doufám, že tohle nemáš od něj." Ukázal na můj nos a pusu, kde mám ještě trochu krve.

"Je mi jedno jak, ale do půl hodiny bude tady. Zavolej mu, nebo pro něj dojeď, to je mi jedno. Za půl hodiny oba budete stát tady. Pokud ne. Rozlučte se s Áčkovym týmem." Řekl přísně a já jsem se vydal do šatny, kde jsem se svlíkl do tepláků a mikiny.

"Takže, když má špatnou náladu, tak to hned odseru já." Zamumlal jsem, když jsem nastoupil do svýho auta.

Dojel jsem k jeho a jeho sestry společnýmu domu a podíval jsem se na mobil.

Super, zmeškanej hovor a zpráva v hlasovce. Na to teď ale nemám čas, už mám jen 23 minut.

Vystoupil jsem z auta a zvoním, připraven použít svůj plán.

Omluvit se a dotáhnout ho zpátky, ano, jak geniální. Sice nevim, proč bych se měl zrovna já omlouvat, když on nařkl mojí holku z toho, že včera byla s někym jinym. Jenže Sten potřebuje speciální zacházení.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat