Game

996 33 0
                                    

*DRUHÝ DEN NA ZÁPASE A-TEAMU*

-Ellie-

"Aspoň by jste mohli zatleskat, když nehrajete!" Drkla jsem do něj.

"Netleskáme." Zasmáli se s Timmym najednou.

"Budeme tleskat,až se naučíš pískat, a budeš vědět proč rozhodčí píská." Zasmál se a já ho zabila pohledem.

Sedíme v sektoru úplně nahoře, protože kluci si sem prý sedají vždycky. Tenhle sektor je vyhrazenej přímo pro ně, takže jsou tu skoro pořád. Ale až budou v Áčku, tak tu budou sedět míň často a budou víc hrát.

"Kluci notak!" Bouchla jsem Scotta do stehna.

Má nohy natažený před opěradlo sedačky, do řady před námi. Dotýká se nohama druhý sedačky, zatímco já nedosáhnu skoro ani na tu první.

"Nemlať mě!" Řekl umučeně a dal mi nohu na stehno.

"Nedotýkat! Dokud nebudeš fandit! Budete fandit všichni, anebo odcházím!" Zvedla jsem se.

"Fájn!" Prokroutil očima a začal se s klukama na něčem domlouvat.

Sedla jsem si zpátky a oni nepřítomně sledují hru. Dali jsme gól, takž v aréně se zhaslo a začali svítit jen barvy klubu.

V tu chvíli, když začali všichni tleskat a pískat, tak kluci vystřelili ze sedaček a začali křičet. Sundala si trička, a začali s nima mávat a začali běhat po sektoru a křičeli.

"Panebože." Směju se.

"Pójď." Přehodil si mě přes rameno a doběhl za klukama.

Kluků spoluhráči, který dneska hrajou přijeli k mantinelu,kde jsme my a smějou se. Pak parkrát praštili hokejkama do ledu a kluci si začali nandavat trika.

"Dej mi tvoje! Jako výkup za to, že si mě unesl!" Skočila jsem Scottovi na záda a on mě chytil.

"Takže já budu bez trička." Udělal na mě úchylnej obličej.

"Jo!" On zvedl ruku s tričkem výš, abych na něj nedosáhla.

"Ale budu za něj něco chtít!" Zvedl jedno obočí.

"Fájn platí. Co chceš?" Zavrčela jsem.

"To si vyberu později!" Dal mi velkou pusu.

Šli jsme si sednout zpátky na místa a já si sedla mezi Scotta a Chelsea, která před chvílí přišla.

"Ahoj." Široce jsem se na ní usmála.

"No ahoj. Půjdeme pak někam?" S úsměvem mi drkla do ramene.

"Klidně!" Zasmála jsem se.

"A my jdeme taky!" Zavolal Timmy, a tim myslel jeho a Scotta.


-Scott-

"Tak povídej ty, zamilovanej blbečku." Bouchl mě Timmy do ramena a já jsem se zasmál.

"Nemam ponětí, o čem to mluvíš." Sleduji zápas a on mi otočil hlavu na něj.

"Jak to spolu máte? Jste až podivně moc spolu!"

"Chodíme spolu." Zasmál jsem se a koukám před sebe.

"Je úžasná, krásná, líbím se jí. Alex jí moc nemusí, ale to bude dobrý. Timmy já se asi zamiloval."

Timm se začal smát.

"Mluvíš, jak holka blbečku!" Nepřestávám se smát.

"Vim, jaký to je Scotte." Usmál se.

Jenže Chelsie ho nemiluje stejně, jako on jí a jen ho využívá. Timmy by se pro ní rozdal.

"Timme pojď sem na chvilku." Zavrčela Chelsie a šla na jejích podpatcích o pár schodů dolu.

Timmy za ní šel a já si sedl o dost blíž k Ellie.

"Zlato?" Dal jsem ji pusu pod ucho a ona propletla naše prsty.

"Copak Scotte?"

"Neni ti zima?" Pomalu jsem ji líbal na krku.

"Mmmm není." Začala se hihňat.

Lechtá jí to.

Přesunul jsem se k její puse a ona mi dala druhou ruku za krk. Vysadil jsem si ji obkročmo na klín a přidal jsem jazyk. Za zadek jsem si ji přitáhl blíž k sobě, takže jsme na sebe úplně nalepený.

"Lidi nerad ruším, porno může pokračovat potom, ale měli bychom jít. Jsou dvě minuty do konce a výhru máme jistou, nechci se potom tlačit. A Chelsie už šla do auta." Zasmál se na nás Timothy.

Dal jsem Ellie ruce pod zadek a vstal jsem s ní. Po chvilce ale seskočila dolů, a chytla mě za ruku.

"Kam pojedeme Timmy?" Zeptal jsem se, když jsme vyšli z arény.

"Co třeba k nám? Máme tam nějaký pizzy v mrazáku. Přijde mi to lepší než někam jezdit." Opřel se o kufr jeho auta, kde už nedočkavě sedí ta krasotinka Chels.

"Co na to říkáš, zlato?" Zvedl jsem Ellie bradu a dal jsem jí pusu.

"Já souhlasím." Uculila se a dala mi ruku na zadek.

Hmmmm. To není špatný.

"Tak jeďte Timmy, jedeme hned za vámi." Usmál jsem se a nasedli jsme do aut.

"Tak tobě se líbí můj zadek, jo?" Zasmál jsem se a vyjel za nim.

"Mně se líbíš celeeej!!" Směje se Ellie.


-Chelsie-

"Proč na nás furt čuměla Timothy?! Má se koukat na Taylora. Chudák Tay! Vždyť jeho holka ho nedokáže ani podpořit v tom co dělá. Měl by se s ní rozejít."

Kroutim hlavou a Timmy jen kouká na silnici.

Leticia. Ta kráva mě už sere. Ale na druhou stranu Ellie. Ta vypadá fajn.

Zastavili jsme u nás na příjezdovce a já vystoupila. Za našim autem zastavil Scott Dodge a ty dva šli za námi dovnitř.

"Co podniknem?" Usmála jsem se.

"Co třeba NHLko?" Rozzářili se Scottovi oči a já ty svoje protočila,a a odešla jsem do kuchyně.

Chová se jak malý děcko.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat