VIP

1.1K 32 0
                                    

-Scott-

"Scotte zavři oči!" Zavolala na mě Ellie vedle z pokoje, a já je poslušně zavřel.

"Hotovoooo, co teď?" Směju se a slyšim přibližující se kroky a následnej ďáblejskej smích tý pošahaný krásky.

Hodila mi za triko kouli sněhu.

"Zlatíčko, my si tohle s klukama děláme běžně. Jsem na to zvyklej." Začal jsem se smát a Ellie začala hrát naštvanou.

"Pojď hrát NHL a nebuď nafouklá, nechám ti Tučňáky!" Stáhl jsem si jí k sobě na gauč a ona se nenápadně uculila.

"No vidíš, že to jdeeee." Zapl jsem Xbox jako bych byl u sebe doma.

Ellie si vzala Pittsburg Penguins a New York Rangers. Po prvních dvou minutách jsem vyhrával 2:0, a Ellie si začala stěžovat na to, že nejde ovladač. jsem se nemohl přestat smát. Ona si mi sedla za krk, nohy mi dala před oči, abych neviděl a než nevyrovnala, tak ze neslezla.

"Miláčku nechci nic říkat, ale zase vyhrávám. O tři branky a máš minutu do konce." Provokuju jí, a ona se všelijak snaží dál hrát.

"Ale to neni féér!" Zakňučela a složila si ruce na prsou.

"Jakto, že neee?" Chytl jsem ji za ruce a dal jsem jí pusu na nos.

"Máš to natrénovaný i na Xboxu!!! A taky máš být gentleman a nechat mě vyhrát." Zamračila se a já jsem jí začal pusinkovat.

"Promiiiň Ellie." Dal jsem ji ruce na záda a začal jsem ji líbat na krku.

Odtáhla se a zakroutila hlavou.

"To si jen tak nevyžehlíš chlapečku!"

"Jo tak chlapečku? Děvenkooo nebuď drzáá!" Snažil jsem se udržet co nejvážnější obličej stejně jako Ellie, ale moc mi to nešlo.

Začal jsem se smát tak moc, až mi přeskočil hlas a já se smál jako malý dítě. Ellie se taky směje, válí se vedle mě na zemi a drží se za břicho. Najednou přestala a já se zarazil.

"Co máš v plánu?" Začal jsem tušit, že mi to nějak vrátí a to nebude hezký.

"Poooojď." Zvedla se a táhla mě ven.

"Koukej." Vzala do ruky sníh a dala mi ho mezi boxerky a tepláky.

Jo. Tohle studí. Zakňučel jsem a rychle jsem si sundal tepláky. Ellie se nemohla přestat smát.

"Jo? Směješ see?" Taky sem se začal smát a vzal jsem ji do náruče.

"Teď mě budeš muset ale zahřát děvenko!" Zvedl jsem jí do náruče a zamířil jsem rovnou do jejího pokoje, kde jsem zamkl.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat