-Ellie-
Šla jsem si sednou na svoje oblíbený místo do jednoho ze sektrů, a po chvilce si ke mě někdo sedl. Jo, to je ta holka, co byla na chodbě. Timmyho holka, jen nevim, jak se jmenuje.
"Ahoj, jsem Chelsea." Podala mi ruku a já jí stiskla.
"Ellie." Odpověděla jsem jí.
"Ty chodíš se Scottem, viď?" Sleduje každý můj pohyb.
"Dá se to tak říct." Odpověděla jsem jí, a sleduju kluky, jak se pár minut před začátkem zápasu rozcvičují.
"Nechceš třeba pozítří někam zajít? Až kluci budou mít trénink." Usmála se na mě a já přikývla.
"Klidně." Usmála jsem se na ní zpátky.
"Tak jo. Možná ještě přijdu, ale teď tě opustím." Zvedla se, a když byla na konci řady, tak mi zamávala.
"Zatim ahoj." Zamávala jsem jí zpátky a ona odešla.
Buď něco potřebuje, anebo není zas tak špatná, jak ostatní říkaj.
"Dávej si na ní pozor." Ozval se za mnou někdo.
"Proč?" Otočila jsem se.
V řadě za mnou sedí holka,a kouká na mě.
"Spí se všema. Táhne to i s Taylorem. Jen ti říkám, že si máš dávat pozor. Neříkám to pro sebe, ale pro tvoje dobro." Dořekla to a odešla pryč.
Nevím, co to mělo být, ale nebudu jí odsuzovat dřív, než jí poznám.
***
Kluci vyhrávají 5:2 a dokonce zbývá minuta, takže jsem se zvedla a vydala jsem se k šatně. Zhruba do patnácti minut byli všichni lidi z arény pryč. Pak vyšli kluci z šatny, aby mohli běhat.
"Ty jdeš taky." Zasmála jsem se na Scotta a on se na mě vyděšeně podíval.
"Ellie!" Zakňučel a sundal si tričko.
"No jó! Já se na tohle budu moc ráda dívat." Pohladila jsem ho po břiše, a on zakňučel.
"Noták!" Přišel ke mě blíž.
"Ale jo! Budu vám to počítat a budu vám podávat pití." Zasmála jsem se.
"A pak zajdeme někam na jídlo?" Přitáhl si mě k sobe a já ho se smíchem odstrčila.
"Jsi jedno kolo pozadu!" Poslala jsem mu pusu a on se přidal ke klukům.
"Osm." Zamumlala jsem s plnou pusou, když okolo mě znovu proběhli kluci.
Ve Scottovo tašce jsem našla balíček gumových dinosaurů, takže jsem je hned začala jíst. Kluci zatím vesele běhají dokola a já se soustředím na sladkosti.
"Patnáct." Začala jsem Scottovi prohledávat kapsy od mikiny.
"Jů, žvejky." Vzala jsem si dvě do pusy.
-Scott-
Doběhl jsem šestnáctý kolečko a svalil jsem se vedle Ellie.
"Já-už-nemů-žu." Řekl jsem udýchaně. Tohle je poprvý co po zápase běhám. A taky naposledy!
"Ale notááák." Zasmála se Ellie, podala si flašku s vitamínovym nápojem a já se napil.
"Jedem se najíst, mám neskutečnej hlad." Zakňučel jsem a Ellie se pořád smála.
"Scottie já ti snědla gumový dinosauříky! Promiiiň."
"Aaaa to nevadí. Byly pro tebe." Dal jsem ji pusu na nos a oblíkl jsem si triko a vzal tašku s věcmi.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...