-Scott-
"Timmy pojď, odvezeme tě k doktorovi. Vždyť ten nos máš úplně modrej." Chytám Ellie za ruku a ona mi přikyvuje.
"Ale já musim-"
"Neptám se Timme. Z tohohle se nevykroutíš. Buď si sedneš do auta, nebo tě tam usadim já."
"Ano mami." Zabručel a sedá si dozadu.
Ellie otevírám dveře, sedli jsme si a já vyjel směr nemocnice. Když jsme tam dojeli, tak jsem Timmyho z auta musel vyndat a dokonce ho nést, protože kdybych ho postavil na zem, tak by utekl jak týranej pes.
Moc dlouho to netrvalo. Timmy dost kňučel, když mu to narovnávali, ale prý to bude dobrý. Šlo to slyšet až přes dveře, ale nijak obzvlášť nekřičel.
"Nevadí ti, že jsme tu s nim?" Objal jsem Ellie zezadu a ona zaklonila hlavu.
"Vůbec." Zvedá se na špičky a dává mi pusu na bradu.
Všichni tři jsme vyšli ze dveří a náš pohled zůstal na tom malym hrdinovi. Drží se za nos a kouká, jako kdyby chtěl lízátko. Vypadá hodně vtipně, ale ani jeden z nás si nedovolil se zasmát.
"Hahaha, jen se zasmějte." Řekl otráveně a šel dál.
"Timme, co je? Počkej. Že ty máš kocovinu? S kym jinym si pil, když né se mnou?!" Držím u sebe Ellie a on mě zavraždil pohledem.
"Za prvý. Ne tak nahlas. A za druhý. Já sakra nevim." Zabručel a nasedl si do auta.
Taky jsme se usadili a vyjel jsem. Timma jsme vysadili u něj a jedeme dál.
"Chceš domu Ellie?"
"Ano prosím. A ty jeď taky za Alex." Dává mi ruku na tu mojí, kterou mám odloženou na řadící páce.
"Dobře." Zastavuji u Ellie domu.
"Večer půjdu se Sidneym, tak se zastavím jo?" Usmála se na mě.
"Jasný." Nakláním se k ní a dávám ji pusu.
Rozloučili jsme se a já jedu domu.
***
"Sakra Scotte! Jak dlouho tu holku znáš prosímtě?!" Vyjela na mě Lex hned jak jsem odemkl.
"Pár dní. Proč?"
"Pár dní? Jo aha. A to se hned musíte cucat a budeš s ní spát, jo?!" Skoro křičí.
Co to do ní sakra vjelo?
"Co máš za problém? První holka, která mě má nejspíš ráda a tobě to vadí?! Třeba jsem taky po nějaký době šťastnej!" Dorazil jsem do kuchyně a vytahuju si z lednice jídlo.
"Do prdele Scotte dospěj! Co když třeba bere drogy? Nebo je to děvka!" Jde hned za mnou.
"Alex, nejsem dítě. Neurážej jí a uvědom si, že bydlíš u mě v baráku. Můžu si sem brát koho chci, stejně, jako si sem můžeš někoho brát ty."
Teď mě fakt nasrala. Ne naštvala, doslova nasrala.
Vyšla schody a práskla za sebou dveřmi. Já jsem si v klidu ohřál jídlo a jdu se najíst.
Co teď? Je blbý jet za Ellie? Třeba má plán se ségrou. Mmmm. Pokud jo tak se prostě vrátim.
Nasadil jsem si bundu a odjel jsem zpátky k Ellie.
Stojím před vchodovými dveřmi a pořád přemýšlim, jestli byl dobrej nápad sem jet.
Co když mi otevře její ségra? Nic proti ní nemám, ale ona proti mně třeba jo.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...