I love you, Brother

821 29 0
                                    

*DALŠÍ DEN RÁNO*

-Ellie-

Probudila jsem se jako první v půl páté a všichni ještě spí. Vzala jsem si ségry foťák z pouzdra a sundala jsem obří objektiv. Přešla jsem do poslední části našeho "apartmánu" a začala jsem kluky fotit, jak spí.

Ze stolu jsem vzala klíče od druhý půlky patra a odemkla jsem jedny dveře. Musela jsem se držet, abych se nezačala smát nad trenérama. Na ně by nikdo neměl koukat, když spí!

Když jsem je dofotila, tak jsem se vrátila zpátky na pokoj. Ségry foťák jsem vrátila zpátky tam, kde byl protože nemá rád,a když jí na něj někdo sahá. Pohladila jsem Scotta po tváři a došla jsem na balkón.

"Ahoj." Řekl Jai za mnou a já nadskočila.

"Panebože už zas." Začala jsem se smát.

"Promiň, nikdy jsem tem nechtěl vystrašit." Taky se směje a já se na něj otočila.

Rozvaluje se na stejný židli, jako minule a má na sobě jenom boxerky.

"Neprovedl jsem včera něco? Jen jestli jsem něco nepokazil,nebo tak. Scott byl hodně naštvanej, ale nevím, co se stalo." Mluví potichu.

"Nic se nestalo, opravdu." Usmála jsem se a on se na mě podíval.

"Opravdu?"

"Opravdu." Přikývla jsem.

"Už je čtvrt na šest. Půjdu vzbudit kluky. Trvá jim to dlouho." Zasmál se a šel dovnitř.


***


"Jasone uhni!" Slyšim Timmyho a musim se smát, protože ten pohled je fakt vtipnej.

Dát patnácti klukům dvě koupelny? Kdo to vymyslel.

"Ty se nesměj!" Zavraždil mě pohledem a já se znovu začala smát.

Už je třičtvrtě na šest, takže bych měla vzbudit Scotta. Jenže to nejde, je tak roztomiloučkej.

"Scottie." Pošeptala jsem a on trochu pootočil hlavu.

"Vstávej." Dala jsem mu pusu na nos.

"Mmm." Trochu pootevřel pusu a dál spí.

"Ty jeden velkej pingvíne!" Začal na něm skákat Timmy a já se zamračila.

"Nech ho!" Pokoušim se Timmyho dostat dolu ze Scotta.

"Nééé! Až vstane!" Pořád po něm skáče.

"Zlatíčko, už jsem vzhůru." Scott si ho za nohu stáhl na břicho a lehl si na něj.

"Héj!" Kňučí.

"Deset minut! A vy dva dělejte!" Zakřičel trenér, když vešel do pokoje.

"Mám deset minut!" Vystřelil z postele Scott a vběhl (do teď už prázdný) koupelny.



-Scott-

Opláchl jsem si obličej studenou vodou a rychlostí blesku jsem si vyčistil zuby. Natáhl jsem si uplý triko a tepláky a šel jsem za Ellie.

"Přijdeš za náma?" Chytl jsem jí za boky a políbil jsem jí, sladce se usmála, má docela ospalý očka, no nedivím se jí ze včera.

"Pojedu rovnou s vámi, jo? Co bych tu dělala." Zasmála se a já jí objal.

"Tak to napravíme." Prohlídl jsem si jí.

Její triko jsem jí sundal přes hlavu a to moje jsem jí zase oblíkl. Mojí mikinu jsem jí jen přehodil přes ramena.

"Hop." Stoupl jsem si k ní zády a přikrčil jsem se.

Ellie mi vyskočila na záda a já běžím dolu.

"Takhle se mi to moooc líbí." Směje se a já zastavil jsem před klubovym autobusem.

Všichni už jsou vevnitř, trenér se na mě jen zasmál a taky nastoupil. Sedl jsem si dozadu a Ellie jsem si posadil na klín.

"Princezno moje." Opřel jsem se jí čelem o záda a ona se zahihňala.

"Moc se omlouvám, moc mě to mrzí." Šeptám s domněnkou v to, že tu včerejší situaci nějak změkčím.

"Neříkám, že už nebudu žárlit. Stačí mi když se na tebe jen podívá jinej kluk a ty mu věnuješ úsměv protože jsi sluníčko." Usmál jsem se nad tou představou jak se Ellie usmívá.

"Hned se mi v hlavě objeví to, jaký já mám chyby a v čem jsou oni lepší, a vybouchnu. Promiň mi to prosím. Hlavně to jak jsem na tebe křičel, já opravdu nechtěl."

Elie se zvedla, což mě vyděsilo. Chce snad odejít?

"Scottie, zlato moje." Chytla mě okolo ramen a sedla si na mě obročmně tak, aby se mi dívala do očí.

"Už se neomlouvej. Je to dobrý. Já jsem asi dokonce ráda, že žárlíš. Kdyby ne, myslela bych si že je ti jedno když budu s jinym klukem. Což by nebylo hezký." Zasmála se a já s ní.

Nevim jestli je možný se tak rychle zamilovat, ale já to udělal. Miluju jak se usmívá a směje, a nejlepší na tom je, že právě teď díky mně.

Dal jsem jí svoje obří dlaně na tváře a začal jsem jí pomalu líbat. Cítil jsem jak autobus brzdí, což znamenalo, že musim Ellie pustit.

Popravdě, vůbec se mi nechce.

"Tak jdeme Scottie, čeká tě trénink." Začala se smát a já jí pošimral prstem po boku.

Ellie na mě vyplázla jazyk. Nedalo mi to, tak jsem jí do něj kousl. Společně jsme jako poslední opustili autobus a vydali se do velký haly.

"Úsměv vy dva." Zasmála se Soph, stoupla si před nás a vyfotila nás.

"Ještě jednu." Usmál jsem se, chytl jsem Ellie za zadek a dal jsem jí pusu.

Sophie nás vyfotila a já spokojeně přikyvuji.

"Mooc dobrý." Pořád jsem jí držel za zadek.

"Scotte šup, pusinku na rozloučenou a jdem se převlíkat." Zasmál se Timmy a já po něm hodil vražednej pohled, a hned potom jsem se na něj široce usmál.

"Tak utíkej, budu tě sledovat." Ellie mi dala pusu.

"Spíš rozptylovat." Zmáčkl jsem jí zadek a Timmy mě táhl pryč.

Ještě jsem jí zamával a ona odběhla.

"Timmy děkuju, nevim co bych bez tebe dělal, bráško." Usmál jsem se na něj a Timmy se začal smát.

"Chceš to prozradit? Seděl by si u toho výtahu doteď!"

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat