-Leticia-
"Taylore kde jsi? Řekl jsi, že pro mě přijedeš."
Stojim na letišti v Rusku, Taylor mi slíbil, že mě vyzvedne ale očividně se na mě zase vykašlal.
"Jo, sorry, už jedu." Zabručel do telefonu a já se jen zasmála.
"Nenamáhej se, beru si taxíka." Řekla jsem nepříjemně a típla jsem hovor.
Chtěla jsem si dát mobil do kapsy, ale nějakej chlap do mě vrazil a tak skončil mobil na zemi.
Skvělý, prasklej display. Ještě něco? Jakoby nestačilo, že jsem si musela koupit novej.
Šla jsem před letiště a nasedla do taxíku. Nadiktovala jsem tomu chlápkovi adresu hotelu teamu a on vyjel.
"Tish!" Zakřičel na mě Jerry a zamával na mě z fotbalovýho hřiště, hned co jsem vystoupila z auta.
Rozhlídla jsem se kolem, Timmy sedí na lavičce a nevšiml si mě.
Nebo dělá že si mě nevšiml.
Taylora jsem nikde neviděla, tak jsem zamířila k recepci hotelu.
"Ozvi se mi, jo krásko?" Uslyšela jsem jeho hlas, ale na mě to rozhodně nebylo.
Otočila jsem hlavu o kousek do prava, a uviděla jsem Taylora jak se culí na nějakou holku a ta si stoupá na špičky a dává mu pusu na tvář.
Vážně? Já vim, že je schopnej mě podvést, ale je až tak blbej že to dělá přede mnou? Ne Leticio, on ví že mu to stejně odpustíš.
Došla jsem k Taylorovi, ten se usmál a naklonil se ke mě, ale já mu položila ruku na hruď, čímž jsem ho zastavila.
"Co je zlato?" Zakřenil se a já udělala krok od něj.
"Neříkej mi tak. Kde jsi jí potkal? Čekala na tebe na ulici, viď?" Začala jsem ironicky a jemu se úsměv vytratil.
"Najednou se ti to mluví, když máš za prdelí hokejisty viď? A mimochodem, z MÝHO teamu." Zvedl na mě obočí.
Debile.
"Vždyť už nejsi ani kapitán, a tady děláš jen náhradníka Taylore." Usmála jsem se a on zatnul pěst.
Začínám mít strach.
"Co si to kurva dovoluješ krávo?!" Začal řvát a já se zmohla jen na to zvednout ruku a dát mu facku.
Taylor se chytl za tvář a sledoval mě.
"Končim s tim, ti dělat poskoka. Vždyť máš milion dalších holek a mě jen urážíš a shazuješ. Myslela jsem si, že jsi to jediný co mam, ale bez tebe toho budu mít o dost víc než teď. Končim s tebou." Kroutila jsem hlavou.
"Jo jasný, víš co? Až budeš chtít tak se ozvi, stejně přilezeš." Vyprsknul na mě a odešel někam ven.
Věci jsem si hodila do společnýho pokoje, kluci mi budou muset ještě ujasnit kde spim.
Jsem moc ráda že jim budu zase pomáhat, můžu pomáhat oblíbenýmu teamu, tak proč ne. K tomu za to i něco málo dostávam, takže nebudu závislá na tom, co mi pošlou rodiče.
"Tish pojď za náma ven, kluci zrovna běhaj kolečka a pak se jede na stadion." Zasmál se Lucas a napil se z jeho lahve.
Příjmením je Vickrey a je to takovej ten kluk, kterej nevydrží v dlouhodobym vztahu, ale vyhovuje mu to tak.
"Už běžim." Zasmála jsem se a následovala jsem ho na hřiště.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...