-Scott-
Hned po zápase jsem se v šatně svalil na lavičku a všichni rychle oddechujeme.
"Kluci moji! Miluju vás všechny! 7:4 jsme vyhráli, a to jste se ještě tak dobře prali! Jeden zápas a vedeme!" Vběhl do šatny trenér a září jak nová žárovka.
Všchni jsme se sborově zasmáli, ale jinak jsme nevidali ani hlásku. Začali jsme se převlíkat a sprchovat a já se trochu zamračil.
Kde je vůbec Ellie? Vždyť už je po zápase a to už by tu měla být. Možná čeká venku, aby mi neudělala problém. Je v pořádku.
"Víte čim to je, že jsme vyhráli?" uslyšel jsem za sebou smějícího se Timmyho.
Otočil jsem se a uviděl ho, jak si sundavá chrániče a hned potom termo triko.
"Notáák, zeptejte se někdo čííím!" Zakňučel.
"Čim, ty mrňousi?" Povokuju ho, Timmy se na mě podíval vražedným pohledem, ale jinak to neřešil.
"Vzal jsem si na sebe zelený vítězný boxerky!"
Celá šatna se smíchy válela na zemi a náš trenér jen zakroutil hlavou.
"Tak si je radši neper a vezmi je i příště!" Zavolal na Timmyho trenér a odešel dozadu.
Vyšel jsem ven z šatny a na rameni mám tašku s oblečením. Ani jsem nemusel chodit dál a už vidím tu krásku, jak stojí u mantinelu. Ovšem ne sama, povídá si s nějakým klukem.
Došel jsem podchodem až k nim, kde jsem se potom ocitl u ledový plochy, kde jsme před chvílí hráli.
Ellie je pořád opřená a povídá si s nějakym blonďákem rusky.
Asi rusky? Asi určitě rusky ty tupče, jsme v Rusku.
Ksakru kolik jazyků umí?
Najednou se otočila a já se na ní usmál a chytl jsem jí okolo boku.
"Scotte tohle je Jeremy, můj kamarád z dětství." Zasmála se a on taky, ale tentokrát už mluví oba zpátky anglicky.
Dostavil se mi pohled na jeho krásně bílý a rovný zuby, dokonalej xicht a moc hezký blond vlasy. Tipnu si, že je jen o pár centimetrů menší, než já. V okolí paže má na dressu 24 a kývl na mě.
Že by konkurence Scottlande?
"Hrajete moc dobře." Přiznal a já se zasmál.
"Taky aby né, ještě jeden zápas a jsme první v tabulce." Zasmál jsem se.
"Zatim jsme první my, takže hodně štěstí zítra." Už nuceně se zasmál a já mám chuť mu dát třeba například pěstí.
"Budu už muset jít, ale zítra taky přijdu." Usmála se na něj Ellie a já si jí instinktivně držím blízko u sebe.
"Zak zatim ahoj!" Zasmál se a já se co nejrychleji s MOJÍ přítelkyní odebral k autobusu.
"Co tu vůbec dělá, když je z Canady?" Zeptal jsem se trochu naštvaně.
"Prakticky není z Canady, Jako ano narodil se tam, ale dlouho studuje tady. I kvůli hokeji se přestěhoval sem." Ellie mě jemně hladí po ruce - přesně ví, jak na mě.
Takže další člověk, kterýho zmlátím?
"Ani náhodou. Je to můj kamarád už od první třídy. Ani na něj nesáhneš." Zavrčela na mě a já se trochu zasmál
Skoro, jako kdyby mi četla myšlenky. Sladká je.
"Ale Jai tvůj kamarád neni." Teď provokuji já jí.
"Nechej toho, nebo ti ukážu něco já." Zavrčela na mě a já se trochu zasmál.
"A co přesně se tu bude ukazovat?" Směje se vedle nás Thomas.
"Pitomče." Směju se na něj a ťukám si s ním.
Nastoupili jsme do autobusu a sedli jsme si na naše obvyklý místo vzadu. Elis si sedla k okýnku a já jsem nataženej přes zbylý sedačky a hlavu mám na jejím klíně.
"Elliiiiieeee?" Směju se a pošimral jsem tu krásku pod trikem na břiše.
"Ano?" Roztomile se zasmála a nahnula se ke mně tak, aby mě políbila.
V zadní části se objevila vysmátá Soph s připraveným foťákem a hned nás vyfotila, jak se po sobě válíme.
"Ségra vypal!" Začala se smát i Ellie.
"Nekaž nám tuto chvilku." Pokračovala a nepřestávala se hihňat.
"Je to moje práce!" Zasmála se na obranu a odešla zpátky dopředu.
Ellie se na mě podívala tázavým pohledem a zvedla jedno obočí. Já se ovšem začal smát, takže mě bouchla tou její pěstičkou do ruky. Pro její potěšení jsem nasimuloval bolest, ale samozřejmě to prokoukla a bouchla mě znova.
A pak ještě jednou.
A ještě jednou.
"Lásko pokud budeš pokračovat tak mě tvojí ručičkou zabiješ!!!" Snažil jsem se mluvit vážně, ale buďme upřímní, umírám smíchy.
"Počkej napíšu Timmymu." Zasmál jsem se a napsal jsem mu SMS, ať přijde za náma.
"Netvař se jak buríto! Co jee?" Dal jsem jí pusu na nos, který má zkřivený kvůli tomu, jak se mračí.
"Jsi línej." Odpověděla mi jednoduše se sladkym smíchem.
Já jsem nasadil svoje psí oči, abych Ellie rozesmál.
Povedlo se.
-Chelsie-
"Zlato já ti potom zavolám. Pa." Típla jsem hovor a dala si mobil do kabelky, která mi leží na klíně.
Sedíme na druhym sedadle vepředu. Já u okýnka a Timothy vedle mě a naštvaným pohledem mě sleduje.
"To si jako naštvanej že mluvím s kámoškou? Přeháníš to." Řekla jsem úplně v klidu, což ho ještě víc vytočilo, i když nevím co mu vadí.
"Ani si mě nenechala nic říct, tak jak můžu něco přehánět."
"Timmy zapomněl sis dole lahev. Ahoj Chelsie." Objevila se s otravnym úsměvem u našeho sedadla Leticia a podávala mu jeho plastovou flašku na pití.
Ten její hnusnej xicht mi teda vážně nechyběl.
"Děkuju." usmál se na ní Timmy a lahev zastrčil do jeho batohu, který leží na sedačkách před námi.
"Příště mu jí snad může dát někdo jinej, ne? Ani nevim co tu děláš když ten tvůj Taylor konečně skončil." Falešně jsem se na ní usmála a Timothy na mě pomalu otočil obličej.
"To myslíš vážně? Nech toho. Pomáhá nám v týmu tak příště radši mlč. Promiň Tish. Neber jí vážně." Znova se na ní usmál a ona jak kráva přikývla a odešla.
Radši jsem měla zůstat doma. Nechápu co mu přelítlo přes nos a už vůbec ne to, proč se ona motá okolo mýho kluka.
"Co proti ní pořád máš Chelsie? Nic ti neudělala tak jí neurážej."
"Motá se kolem tebe. Už jen když vidim ten její hnusnej obličej mam chuť jí vrazit."
"Dost. Přestaň. Je to moje kamarádka. O tebe se taky motá milion kluků a si nasraná když proti jim řeknu jedno slovo." Zvýšil hlas a já se ironicky zasmála.
"To je něco jinýho."
"Tobě tady taky furt někdo posílá zprávý a ty je ignoruješ." Trochu jsem zvážněla.
"Protože chci být s tebou, ale ty to asi nechápeš. Navíc mi psal Scott." Nepříjemně mi odpověděl a já od něj otočila hlavu.
Zvedl se a vím, že chtěl jít za ní, ale kluci ho se smíchem odchytili v půlce autobusu.
"Hm skvělý." Zamumlala jsem.
ČTEŠ
Hockey Love
Подростковая литература"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...