*DALŠÍ DEN*
-Scott-Okolo šestý jsem se zvedl a odešel pro něco k jídlu, aby se kluci a Ellie mohli najíst a jelikož sem nemohl usnout od tý doby, co jsem byl za Lucasem, tak jsem se měl možnost se aspoň projít.
Ellie jsem přesunul hlavu na mojí mikinu, takže jsem šel jen v triku. To ale nebyl dobrej nápad, protože hned jak jsem vyšel ven, ucítil jsem prudkej a ledovej vítr.
Něco vydržim. Jsem přeci kus chlapa, jak říká Ellie.
V nejbližšim obchodě jsem koupil džusy, bagety, různý tyčinky typu snickers a s dvěma taškama toho jsem se vrátil zpátky do nemocnice.
Tom s Timmym a Jaiem sedí u Lukea, který už mluví živěji, než včera večer. Jai sedí od nich trošku dál a jen nepřítomně poslouchá. Sborově mě pozdravili a já každýmu hodil bagetu.
"Dík mami." Zasmál se Timmy.
"Od tý doby co jsi s Ellie, tak se chováš nějak zodpovědně." Poznamenal chytrým tónem Tom, ale moc dlouho mu to nevydrželo, a po chvilce se začali všichni včetně Lukea a Jaie smát.
"Debilové." Směju se s nima a sedl jsem si k tý mojí krásce.
"Lásko?" Pošeptal jsem jí do ucha a přitáhl jsem si jí k sobě.
Dala mi hlavu na rameno a já svojí ruku dal na její zadek.
"Mmm Scotte." Začala se smát a otevřela oči.
"Jak dlouho jsi vzhůru?" Hladí mě po ruce a usmívá se.
"Tak hoďku." Taky jsem se při svojí odpovědi potupně, divně a hlavně zamilovaně usmál.
Nenechám jí se o mě strachovat. Je to můj dlouholetej spoluhráč a hlavně kamarád, nemohl jsem spát. Ellie by to sice nemyslela špatně ale hned by chtěla, abych si odpočinul.
Asi po půl hodině do pokoje vstoupil starší cápek v doktorském plášti, na kterém má cedulku se jménem Donkin.
"Omlouvám se, ale budete muset jít, aspoň na chvíli. Pan Vickrey si musí odpočinout." Řekl a rozhlíží se po pokoji.
No to sotva.
"Vždyť odpočívá, my ho nerušíme." Zasmál jsem se a ten doktor mě málem zabil pohledem.
"Ne Scotte. Půjdeme. Taky není dobrý abychom byli tak dlouho v nemocnici, a musíme i trénovat. Komise nám nedovolí odložit zápasy." Řekl Timmy a já nemůžu uvěřit tomu, co slyšim.
Nejspíš viděl, že chci argumentovat, takže pokračoval: "Scotte. Hrajeme hokej a je normální že se občas někomu z nás něco stane, a kdyby se kvůli každýmu zranění odkládal zápas, tak jednu sezónu hrajeme dva roky."
Radši mlčim. Hned jsem ucítil, jak mě Ellie hladí po zádech. Zhluboka jsem se nadechl a prohrábl jsem si vlasy.
"Notak zlato." Šeptá Ellie a dává mi pusu na rameno.
Už teď ví jak na mě.
Po tom, co jsme naložili tašky s hokejem, hokejky a všechno ostatní jsme se na letišti nechali odbavit, a společně s Lucasem jsme se vydali do letadla.
Neni to úplně soukromý letadlo, ale máme ho pronajmutý. Tak, je nás přibližně třicet a věcí máme dost. Je to spíš ten luxusnější model letadla, takže jsou tu sklápěcí, kožený sedačky, zásuvky, jídlo. Dobře je to soukromý letadlo!
Jsou tu sedačky většinou po čtyřech, dají se i otočit tak, abyjsme seděli naproti sobě.
Lucas si sedl na jedno ze sedátek a natáhl si zlomenou nohu na protější.
*BĚHEM LETU*
-Jai-Už v tomhle věku (jen pár z nás je pod 18 a tomu zbytku je nad 20), máme docelat dobrej plat. Řekl bych, že je to možná až moc. Ale výhodou je, že si můžeme kupovat vlastní věci, dokonce i auta. S klukama jsme se teamově domluvili, že si všichni koupíme PSP Vita, a když někam pojedeme, tak budeme hrát, aby nám to utíkalo rychleji. Taková teamová investice.
Sice máme plat, kterej je docela o hodně lepší, ale jsme furt kluci. Nedospělí a divoký debilové, který si užívaj života.
Scott sedí hned vedle, ale protože sedim na opačný straně, tak na něj přesně vidim. Nejsem z toho moc nadšenej, ale můžu se aspoň trochu podívat, co na něm Elis vidí. Mimochodem, ta mu zrovna teď sedí obkročmě na klíně a rukou mu pročesává vlasy, mezitím, co on s náma všema hraje hru na PSP.
Naproti němu sedí Lucas a nohu má na stolečku u bočních sedaček. Vedle Lucase sedí Goldbloom. Na první pohled neni moc sympatickej, ale když ho znáte, tak je fajn. Vedle Scotta nesedí nikdo jinej, než Timmy.
Ellie se zvedla, a nejspíš si jde pro pití. Scott se na mě podíval a divně se ušklíbl.
"Jayi víš, co se říká?" Zasmál se jeho hlubokym hlasem.
"Že přežijou jen ty nejlepší." V tu chvíli mojí postavu, kterou jsem si vybral ve hře, zabil jeden z mých spojenců.
"A víš, co se říká Scotte?" Optal jsem se.
"Že lidi jsou svině." Najednou do jeho avatara někdo střelil, což způsobilo, že umřel.
"Ale to bys ty měl vědět." Oblíkl jsem si mikinu a on protočil očima.
"Hahá. Sten je mrtvej!" Thomas zakričel z druhý půlky letadla a všichni se začali smát.
ČTEŠ
Hockey Love
Genç Kurgu"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...