-Ellie-
Sleduju kluky, jak trénujou a když jim vylítne puk, tak jim ho přinesu.
Timmovi se nějak podařilo střelit puk za síť, která je za brankou, takže přemýšlím nad tím, jak ho vyndám ven. Sama tam nedosáhnu, ale Scott by mohl.
Ze sítě jsem pohledem přejela na Jaie, kterej si pinká s pukem na hokejce. On si mě všiml a usmál se na mě. Já mu se širokym úsměvem trochu zamávala. Střelil cvičnou branku a já mu na oko zatleskala. On se uklonil a zpátky s klukama trénuje, ale občas se na mě podívá.
***
"Kluci to už stačí. Převlíkněte se a pojedeme do hotelu, odkud můžete jít kam chcete. Ale zítra vás chci v tý nejlepší formě!" Tím je jejich trenér asi v pět hodin odpoledne uvolnil kluky z ledu.
Šla jsem ke střídačce a u vchodu do šatny jsem se opřela o plexisklo.
"Pomůžeš mi vyndat puk? Nedosáhnu tam." Zakňučela jsem a Scott si začal sundavat brusle.
"Pročpak si nevezmeš chrániče na brusle, zlatí?" Zeptala jsem se a on se začal smát.
"Protože mi je ten malej Goblin schoval. Prej je nikdo nosit nebude." Zasmál se.
"Já tě slyšim ty kyklope!" Zakřičel ze šatny Timmy.
"To byl můj záměr." Znovu se Scott zasmál.
V zelených ponožkách přelezl mantinel a dal mi pusu. Potom přešel k síti a začal se smát.
"Ty tam fakt nedosáhneš?" Natáhl se, ale taky tam nedosáhl.
"Ha! Ty taky ne!" Zamračila jsem se, protože fakt nevím, jak ho dostaneme ven.
"Mám nápad." Přikrčil se a poklepal si na ramena.
Když mi to došlo, tak jsem si mu sedla za krk a on se opatrně zvedl. Já se na táhla a Scott mě přidržuje za stehna. Když jsme ho úspěšně sundali, tak se Scott šel převléct a já zatím čekám u autobusu.
Jai přišel jako první, a když mě viděl, tak se začal otáčet.
"Co se děje?" Dala jsem mu ruku na rameno.
"N-nic. Prosimtě nech mě. Mám. Mám holku a mám jí rád. A. Už budu muset, promiň." Chtěl rychle projít do busu, ale já ho pořád držím za rameno.
"Co se ti stalo?!" Koukám na jeho obličej.
Vypadá, že má roztržený obočí a monokl trochu pod okem. Co si pamatuju, tak na ledě ho nikdo nesrazil. Ani pukem nedostal.
"Upadl jsem na těch zasraně kluzkých schodech." Rychle vešel do autobusu a sedl se dozadu.
Po minutě přišel zbytek a něčemu se smějou.
"Co se stalo Jaimymu?" Zastavila jsem Scotta, protože si chci prověřit, jestli mu to neudělal on.
"Spadl na schodech. Utíkal a zakopl." Řekl jednoduše, ale já mu stejně nevěřím.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...