Annoying Bitch

766 32 0
                                    

-Timmy-

Zvedl jsem se z lavičky a přešel jsem ke klukům, který mi hned začali věnovat svojí pozornost.

"Chcete už teď do arény, anebo pojedeme později? Máme tam být nejpozději ve tři. A jestli vám někdo přijel, tak běžte někam s nima." Usmál jsem se.

Všichni rychle oddychujou a do triček, který mají zastrčený za gumou kraťas, si utírají pot z obličeje a hrudníku.

"Přesně tak, jak říká Timmy." Poplácal mě po zádech náš trenér a já se trochu narovnal, abych vedle něj nebyl tak malej.

No, i když neni zas tak obrovskej, ale respekt z něj máme všichni. Není našim trenérem pro nic, za nic. Hodně toho dokázal a my všichni ho obdivujeme.

"V jednu sraz před hotelem. Pojedeme na oběd a pak na malej trénink před zápasem." Poplácal mě trenér po zádech.

Kluci do sebe se smíchem začali všelijak strkat a šli do pokoje. Scott si furt kope s míčem a jde mu to líp, než mnoha fotbalistům.

"Pojď taky." Zavolal jsem na něj a on se na mě ani nepodíval.

Bez jedinýho pohledu, nebo slova se vydal nahoru a já jdu za nim.


-Ellie-

"Nazdárek, smraďochu." Objala jsem bráchu okolo krku a on se zasmál.

Stojíme před hotelem, brácha přijel a rodiče by taky měli dorazit.

"Táta s mámou přiletí za hodinu na letiště, takže pro ně pojedu a potom dorazíme za váma, jo? Ále napřed mi ukaž toho svýho." Šťouchl do mě a já zavrtěla hlavou.

"Teď trénujou, takže až potom." Dala jsem mu pusu a okolo nás prošla nějaká blondýna.

Divně se na mě podívala a na bráchu se usmála. On se na ní taky usmál a ona vešla do hotelu.

"Rozhodně nevypadá, jako ruska." Zamumlala jsem a on se zasmál.

"No jó, prosimtě." Zasmál se a já ho jemně bouchla do hrudníku.

"Jeď už." Rozcuchala jsem mu vlasy a on mi dal mi pusu na čelo.

"Tak pa." Nasedl do vypůjčenýho Range Rovera a odjel.

Já jsem se vybodla na výtah a vyběhla jsem do 'našeho' patra. Vešla jsem do pokoje a v mém zorném poli se objevila ta blondýna zezdola.

"Promiň, ale tohle je soukromý patro. Možná si zabloudila." Začala na mě mluvit rusky a já jí zabila pohledem.

"Je to Scottovo holka. Radši jí neprovokuj, je trochu výbušná." Zasmál se Timmy a já se zamračila.

"Neser." Mračim se na něj a sedla jsem si na balkón.

"Je fakt divná. Kdo si sakra myslí, že je? Venku se ocucává s někym jinym a teď chodí se Scottem? Panebože chudák kluk. Jai já jí tady nechci." Slyšim jí zevnitř, jak mě srbsky pomlouvá. Očividně umí pár jazyků navíc, jako já.

Jaymi je zticha a skrz balkónový dveře se na mě podíval. Najednou se tam vynořil Scott a sedl si na zábradlí, ze kterýho by mohl spadnout.

"Ellie." Koukl na mě a já ho sleduju.

"Já nechci žárlit." Ruce ze zábradlí si dal do dlaní a já se zvedla.

Napřed jsem ho stáhla z toho, kde sedí a potom jsem ho objala.

"Nech to být. Je to v pohodě." Dala jsem mu pusu na hrudník a on mě hladí po zádech.

"Jinak, přijela Leticia, takže pak můžes za ní." Dal mi pusu do vlasů.

"To je tak, jak chodí s Taylorem?"

"Jo." Přikývl.

"Kretén." Pošeptala jsem.

"To je."


-Jai-

"A ty její barevný vlasy, vypadá jak pětiletá holka." Sleduje jí a už asi hodinu nic jinýho nedělá, než jí pomlouvá.

"Emily notak. Teď jsi přijela a mluvíš jen o ní. Ani si mi nedala pusu." Zakňučel jsem a jí se uvolnil obličej.

"Nemám náladu." Zakroutila hlavou a ruce si složila na prsou.

Opřel jsem se a zaklonil jsem hlavu.

Takže já se těšim že budu se svojí přítelkyní a ona mi celou dobu bude vykládat o Ellie. Ne, že by nebyla hezká, nebo tak, ale nemusí o ní mluvit zrovna takhle.

"Jdu si dát sprchu." Řekla a otevřela dveře z druhýho balkónu.

"Můžu s tebou?" Zkusil jsem a ona na mě zvedla obočí.

Ještě lepší.

"Jsem unavená, potom půjdu spát." Vyštěkla na mě a odešla do sprchy.

Koukl jsem prosklenýma dveřma na Ellie. Stojí opřená o zeď vedle postele a před ní stojí Scott a povídají si.

Vim že slyšela a rozuměla tomu, co říkala Em. Ale nemám v plánu říkat svojí holce, že nejsme jediný dva, kdo tu umí srbsky.


-Scott-

"Kouká na mě jak na krávu a říkala, že tě podvádím, jenom kvůli tomu, že jsem stála dole s bráchou. Mimochodem už je tu a jel pro rodiče." Přitulila se ke mně a já kolem ní ovinul svoje velký paže.

"Nezatěžuj si tvojí krásnou hlavičku takovou holkou, jako je ona." Stiskl jsem jí a ona zakroutila hlavou.

"Ta se jí taky nelíbí, prý vypadám jako pětiletá holka."

"No, ale mě to vůbec nezajímá jsi krásná a vypadat mladší ti ještě víc sluší." Zasmál jsem se a Ellie mě plácla po zadku.

"Dík za utěšení." Taky se zasmála a já jí políbil.

"Najíme se, pojedem do arény a tam za náma přijedou vaši s bráchou?" Usmál jsem se a Ellie přikývla.

"Dám si špagety? Anebo pizza?" Pohladil jsem jí hřbetem ruky po tváři.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat