You're Not The Problem

823 33 5
                                    

***

-Scott-

"Mmm Scottie." Slyším, jak Ellie kňourá z obýváku a jdu k ní.

"Už nespíš?" Usmívám se a opírám se nad ní o gauč.

"Ne!" Bere si ode mě čaj.

"Pozor, je to horký, tak foukej." Mračím se, a ona na mě zvedla oči.

"Jasný, mami." Dodala.

"Chceš jít do vany? Já jsem pořád ještě promrzlej, koupel s tebou by mi pomohla." Pokoušim se vážně mluvit, ale Ellie se začala smát.

"Tak ty bys chtěl koupel, joo?"

"Jo! Moc bych chtěl koupel!" Jsem nad ní a podepírám se rukama, abych jí nezalehl.

"Tak pojď." Vstává a chytá mě za ruku.

"Nenene. Takhle!" Beru jí do náruče a utíkám s ní do koupelny.

"Tákže." Posadil jsem Ellie na malou linku vedle umyvadla a zapínám teplou vodu do vany.

"Přesně teď jsem ségře vděčnej, že mě přemluvila, ať si sem pořídim velkou vanu." Směju se, a přetahuju si tričko přes hlavu.

Ellie se sladce směje, a přejíždí mi prstama po břiše.

"Ty můj blboune." Dala mi pusu na hrudník.

Hrozně jí to sluší.

"A teď svlíkneme i tebe." Přetáhl jsem jí triko přes hlavu a posadil jsem jí na kraj vany. Stáhnul jsem jí tepláky a odhodil jsem je do rohu koupelny.

"Hele jó, to už zvládnu sama." Lehce zívla a já se zamračil.

"Takhle ne, jdeme do postele." Vypínám vodu a tu krásku jsem nabral na záda.

"Někdo je tu ospalej, zrovna když jsme mohli být ve vaně!"

"Já to zvládnu." Znovu zívla.

"Ale ne, jsi ospalá tak jdeme odpočívat." Postavil jsem jí na zem a následovně jsem jí zabalil do ručníku, aby neumrzla.

Stojí před tebou krásná holka jen v ručníku. Mimochodem, tvoje holka. A ty tu stojíš a usmíváš se jak sluníčko. Moc hezký, Scotte. S Lexie víme, proč tě nikdy nikdo nechtěl.

"Půjdem do postele?" Trochu se zasmála Ellie.

Pořád ze mě nespouští oči. Jen jsem se začal smát a vzal jsem jí do náruče.

"Já si tě tam odnesu!"

Chystal jsem se jít do mýho pokoje a tam Ellie zlechtat, ale hned, co jsem otevřel dveře z koupelny mi něco překazilo plán.

"Ahoj Lexie." Pořád se směju ale ona má kamennej výraz na tváři.

"Nazdar." Kouká nepřijemně, ale Ellie jí s úsměvem pozdravila zpátky.

Nechápu, co je ségře. Vždycky se mi snažila někoho dohodit, a když už mam úžasnou holku, tak je nasraná.

Dál Lex neřeším a zaběhl jsem do pokoje, kde jsem Ellie položil na postel.

"Víš, co teď udělám?" Nakláním se nad Elaine.

"Nenenenene. Scotte ne!" Nahlas se směje a já jí lechtám.



-Alex-

Vešla jsem do Scottovo pokoje. Brácha ležel nad Elaine a něčemu se směje.

Bože.

"Nemůžeš zaklepat tyvole?" Hnusně se na mě podíval a ona ho jemně praštila do hrudníku.

Štve mě jak si hraje na hodnou. Moc dobře vím, co je zač.

"Ne, nemůžu. Elaine můžeš prosímtě na chvíli? Potřebuju pomoct." Usmála jsem se jak nejlíp to šlo a ona vstala.

Scott jí hned chytl za ruku a zakroutil hlavou.

"Lásko, za chvilku se vrátím." Zasmála se a něco si oblíkla a jde za mnou dolů.

"Tak s čim chceš pomoct?" Sladce se usmála.

"Přede mnou si nemusíš na nic hrát. Vim, proč si s nim tak toho kurva nech a vypadni. Už jsem ti to říkala jednou. " Odsekla jsem jí a ona nechápavě čumí.

"Já se omlouvám, ale nevím o čem mluvíš Alex."

Jednoduše jsem se začala smát.

Panebože! Co si ta holka o sobě myslí. Chodí na hokej jen aby se dívala na hokejisty a nějakýho sbalila. A můj blbej bratr se na to chytil a teď ho jen využívá pro sex, a aby byla "známější"?! A k tomu mi tu bude nakecávat jak neví o čem mluvim.

"Moc dobře víš, tak ze mě nedělej krávu. Hned teď odejdeš a už se tu nikdy neukážeš. Je ti to jasný? Věř mi že pokud to neuděláš tak ti zničim život."

"Ne. Neodejdu od někoho, koho miluju." Zakroutila hlavou.

"Fajn, tak odcházim já. On tě po chvíli nechá. Až mu dojde, že ho máš jen pro zábavu. A pokud ne, tak mu k tomu pomůžu." Beru si klíče a odjela jsem pryč.

Nehodlám bydlet s někým, kdo ničí mýmu bráchovi život.

Ale já to tak nenechám.



-Scott-

"Mmm Ellie. Pročpak tě nemám v postýlce?" Zakňučel jsem a sešel jsem schody dolů.

Sedí na gauči a má nohy přitažený pevně k sobě.

"Copak se stalo?" Sedám si k ní a hned jsem si jí vysadil na klín.

"Nic Scotte, všechno je dobrý." Dává mi pusu na nos a sedá si obkročmo na mě.

Kdyby tu na mně neseděla jenom v mym triku a těch její mega úžasný kraťáskách, tak bych z ní pravděpodobně právě páčil odpověď na to, co se stalo. Ale jelikož tomuhle se nedá odolat, tak jsem se rozhodl, to nechat na později.

Vjel jsem jí rukama pod triko a chytl jsem Ellie za boky.

Ještě víc jsem si její tělo přitiskl na to svoje.

"Pořád mi tu něco překáží." Zasmál jsem se a pokouším se jí svlíct tričko s logem našeho klubu, které má na sobě.

"Scotte." Kousla mě do rtu a chytla si tričko.

"No copak?" Zasmál jsem se.

"Neříkej mi, že se stydíš." Dal jsem jí dlaně na tváře a políbil jsem jí.

Je tak moc krásná.

Moje.

Jenom moje.

"Scotte víš že tě mám moc moc ráda, že jo? Ne kvůli tomu že jsi hokejista, že jsi hezkej, že máš peníze a takový ty kraviny. Miluju tě kvůli tomu jakej jsi a už si ani neumim představit vedle sebe někoho jinýho." Chytla se mě kolem krku a já jí objal.

Co jí to napadlo?

"Jasně že vim. Nikdy jsem si ani nemyslel nic jinýho krásko. Kdo ti co nakecal?" Hladim Ellie po vlasech a ona se mě nepouštěla.

"Scottie to neni důležitý." Šeptá a mě to došlo.

Já jí vážně zabiju. Snaží se mě dát dohromady s jejíma kámoškama, a když si já sám někoho najdu tak se mi to snaží zničit. Co je tohle za ségru.

"Co ti řekla Ellie? Ne. Neni důležitý, co ti řekla. Nevěř jí prosím. Nevim, co jí to napadlo ale neboj."

Beru tu krásku do náruče a jdu s ní nahoru.

Ségra nás oba docela probrala z tý únavy, tak mě něco napadlo.

"Koukej, oblíkneme se a já tě vezmu na jedno místo. Je to tam krásný, jedu tam když chci být sám. A neni to jako ten zamrzlej rybník, o kterym už všichni ví." Zasmál jsem se a Ellie se ke mně přidala.

Takhle jí to sluší nejvíc.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat