-Ellie-
Scott je právě na tréninku s Áčkem a mě Lukie poprosil, abych pro něj dojela. Včera jsme přiletěli zpátky do Canady, a hned mají kluci zase trénink.
Luke už se s tou zlomenou nohou a berlema naučil manipulovat a já jsem se s nim taky blíž skamarádila, protože jsem všude s klukama a když nemůže hrát, tak se spolu pořád bavíme.
Někomu to možná neni příjemný poslouchat klučičí kecy o všem a o názorech na každý holky zadek, ale komu je příjemný poslouchat holčičí kecy? S klukama se cítím o hodně líp. Berou mě, už tak nějak normálně. Hodí se jim můj pohled na věc, a mě zase ten jejich.
Čeho jsem si všimla tak taky toho, že Leticia s klukama tráví hodně času, a že je zná moc dobře. Od toho, jak jsem se od ostatních dozvěděla, tak je všechny prý zná už dlouho.
"Wow! Sten ti půjčil auto? To se divim!" Směje se Luke, když nastoupil.
"Hele! Půjčuje mi ho dlouho! Navíc prý pro tvé pohodlí!" Dala jsem mu loktem do ramene a on se směje.
Po cestě jsme se všelijak povídali a celou dobu jsme se smáli. U stadionu jsem zaparkovala a Luke si začal připravovat věci.
"Ok tam se vejdu." Trochu jsem se zamračila.
"Tam se vejdeš tak akorát, i ty." Zasmál se Lucas s já ho bouchla do ramene.
Zaparkovala jsem a moc děkuju za Scottovo parkovací systém. Ještě trochu jsem zacouvala, protože se mi to nezdálo. No ovšem jsem udělala blbost, protože jsem ťukla auto za námi.
"Scott tě zabije!" Začal se hned smát ten idiot vedle mě.
"Do prdele to neni sranda." Vyndala jsem klíčky a vystoupila jsem.
-Scott-
"Timmy chceš vzít? Ellie přijede." Nabídl jsem Timothymu hned, co nás trenér pustil domů.
"Too vim, a nechci, jsem tu autem a navíc s ní jel Luke, bude u nás spát." Zasmál se a převlíkl se.
S Ellie jel Lucas? Ajo vlastně vždyť mi to říkala.
Zajímá mě jestli se snažil sbalit i jí.
"Kámo, klid prosimtě, Luke ví, že je tvoje a kdyby si jen něco zkusil tak to nepřežije."
Ani nevim jak ten malej smrad ví na co myslim. Jo aha. Stojim vedle něj jen v kraťasech a mam zatlý pěsti a stejně tak zuby. Povolil jsem a Timmy se začal smát.
"Blbečku žárlivej."
"Ty něco říkej, když jela jednou Chelsie nakoupit s jejím kámošem tak si vyšiloval že už se nevrátí a že se k ní on hodí víc." Zavrčel jsem a Timmy hned sklapnul.
Do šatny už přišel i kapitán Drew s ostatními hráči.
"Netušil jsem že až tak moc dobře a rychle bruslíš! Jsem vážně rád že tě máme v teamu. Ani nevíš jak moc někoho jako ty potřebujeme." poplácal Timma po zádech a já je jen sledoval.
Nečum na ně jak debil Chemberlein.
Sklopil jsem hlavu ke svojí tašce a předstíral, že něco hledám. Drew kolem mě prošel jako kdyby ani nezaregistroval, že jsem tu a že celej trénink jsem dřel jak magor jen proto, aby nelitoval toho, že si mě vybral.
Vždycky jsem byl "ten druhej". Myslel jsem si, že v Áčku se to změní. Ale očividně ne. Vždycky jsem se snažil, snažim se už od tý doby, co umim stát na bruslích.
"Čau." Nepříjemně jsem pozdravil Timmyho a rychlym krokem jsem se vydal pryč z šatny, a následně i z arény.
Jsem vyčerpanej, a jediný, co si teď přeju dělat je, že se roztáhnu s Ellie v posteli s budeme se koukat na nějakej film, nebo se válet se Scottiem a Garem.
Na tváři se mi objevil úsměv hned, co jsem uviděl Ellie, jak stojí zády ke mně. Přidal jsem do kroku. Ale úsměv zmizel hned, jak se ke mně otočila obličejem.
Její ustaranej výraz mě vystrašil.
Jestli jí něco ten kok-
"Scotte promiň! Moc mě to mrzí já jen prostě. Chtěla jsem do narovnat abych nestála křivě, ale to auto zamnou bylo moc blízko a já do něj nabourala."
"Panebože nestalo se ti nic?!" Pevně jsem jí objal a a vyzvedl jsem jí na zem.
Kdyby to byl kdokoliv. Opravdu kdokoliv jinej tak by teď už nežil.
"Mně ne. Jenže. To auto. No-"
"Nebude to tak hrozný. Hlavně že jsi ty v pořádku." Postavil jsem jí na zem a šel se kouknout na zadní část auta.
Docela se mi ulevilo, když jsem zahlídl jen pár malých škrábanců. Podíval jsem se na druhý auto, který mělo promáčknutej předek.
A kurva. To auto je trenéra A Teamu. Pan Matthew. Panebože on mě vyrazí.
"Scotte já se strašně moc omlouvám."
"Shhht Ellie. To vyřeším." Objal jsem jí jednou rukou kolem boku a dal jsem jí pusu na spánek.
Otevřel jsem jí dveře od spolujezdce, kam si následně sedla a já si sedl za volant.
"Nemrač se krásko, a nebuď smutná. Vyřeším to, slibuju." Vyjel jsem a hladím jí po noze.
Pořád má sklopenou hlavu a začala si hrát s mými prsty.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...