I (DON'T) Wanna Be Alone

1K 37 0
                                    

*DRUHÝ DEN RÁNO*

-Ellie-

"Podáš mi prosím ten čaj?" Pošeptala jsem ségře.

"Jasný." Podala mi ho a pohladila mě po tváři.

"Neplakej. Musím dojet něco zařídit, jo? Za dvě hodinky budu tady." Zvedla se ode mě a já přikývla.

"Pa! A nebreč už." Zamávala mi a seběhla dolu.


-Soph-

Otevřela jsem vchodový dveře, a před nima stojí Scott, připraven zazvonit.

"Jeď domu." Řekla jsem, když jsem si oblíkla bundu.

"Počkej, proč?" Drží v ruce tašku z Mekáče, a vzhledem k času si myslím, že je to ještě snídaně.

"Prostě za ní teď nepůjdeš Scotte." Obhájila jsem si svůj názor a on sklopil hlavu.

"Jo." Pošeptal.

"Tak čau." Nasedla jsem do auta a odjela jsem.


-Scott-

Proč tam nemám chodit?

Vzal jsem do ruky mobil, abych Ellie zavolal, zjistit co se stalo, ale ona mi dřív stihla napsat zprávu s otázkou, kde jsem. Zazvonil jsem a po delší době mi otevřela Ellie.

Usmíval jsem se, ale pak mi úsměv klesl. Má na sobě jenom mojí mikinu a krátký kraťásky co nosí na spaní, vlasy stažený do drdolu a její oči jsou červený, lesklý a nateklý.

"Zlatíčko, co se stalo??" Zavřel jsem dveře a pevně jsem ji objal.

Rozbrečela se, nejspíš už po několikátý dneska. Ellie se mě chytla. Zvedl jsem ji nad zem a odnesl jsem ji do obýváku, kde jsem si sedl na gauč a dal jsem si ji na klín. Hladim jí ve vlasech a můj pohled směřuje na Sidneyho pelech. 

Má poraněnou nohu a neměl by nikam chodit, tak kde je? Doufám, že nedošlo na to nejhorší...

"Scotte on umřel." Ještě víc se rozbrečela a přitiskla se ke mně.

"Zlatíčko moje." Hladím jí po zádech a držím si jí u sebe.

"Jsem tady Ellie. Koukej. Mám jídlo. Nacpem se, zařídím aby si na to nemyslela. Ještě třeba dneska zajedem vybrat jinýho chlupáče jo? Aby ses mi nenudila." Dal jsem ji pusu na čelo a ona se přitulila ke mně a přikývla.

Vytáhl jsem z pytlíku snídaňový menu a začal jsem ji krmit. Celou dobu koukala na černou obrazovku televize a při tom mě hladila po břiše.

"Co kdybychom někdy zajeli na NHL zápas tučňáků? Vezmeme třeba i Timmyho a Chelsie." Odkašlal jsem si, abych vůbec vyslovit její jméno.

Asi bych s nevydržel těch pár hodin, ale pro Ellie to klidně udělám.

"To by bylo skvělý." Řekla chraplavym hlasem a trochu se na mě usmála.

"Takhle je to mnohem lepší, krásko." Dal jsem jí pusu a ona mě zase objala.

"Jedeme pro pejska. Potřebuju se mazlit s někým heboučkym. Neříkám, že tvoje tvářička není heboučká, ale nic na ní neroste." Zamračila se a já taky.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat