I'm Sorry HoneySucker

708 26 0
                                    

-Scott-

Sedl jsem si na chodbu k výtahům, je dost pozdě, takže pochybuji, že mě tu někdo bude rušit z přemýšlení, a nejspíš i vztekání se a vyčítání si milion chyb.

Jsi neskutečnej debil, jak tě vůbec mohlo napadnout Ellie seznamovat s týmem? Nemáš se divit, že se jí líbí. Všichni jsou hezčí a lepší než ty, ty kokote. Obzvlášť Jai. Roztomilej kukuč, pořád se jen culí a je to cizinec. Holky na ty přízvuky přece jedou.

Jediná holka ke který cítim opravdu něco jedinečnýho. Se kterou se cítim jako opravdu já. A jak magor to hned poseru.

Řval jsem na ní, to je to nejhorší, co sem mohl udělat. Mohl jsem jí říct, co mi vadí a bavit se o tom. Néé, jen já můžu na Ellie začít křičet.

"Stene." Přisedl si ke mně Timmy a já mu položil hlavu na rameno.

Timmy je jedinej člověk, u kterýho mám vážně pocit, že se o něj můžu opřít a říct mu všechno, co se mi honí v hlavě, co jsem udělal nebo řekl, a on mě stejně nebude soudit a bude mě mít dál rád. A to nejhlavnější. Pomůže mi.

"Jsem čurák Timmy, zase jsem to posral." Šeptám a křečovitě jsem zavřel oči.

On se ke mně natočil a objal mě.

"Neříkej to, vždyť se to spraví. Koukej, vim, že je blbý, že to řeknu. Jen přece mám v tomhle větší zkušenosti. Holky občas chtěj, aby jejich kluk žárlil, třeba podvědomě, ale prostě si najdou kluka, nejlíp kámoše jejich přítele a baví se s nim. Nemyslim si teda, že tohle je Ellie případ, já to vidim tak, že si s nim chtěla jen povídat a být hodná. Uznej, že my si s Jaimym moc nepovídáme, ale je to fajn kluk. Určitě ani on nechce, aby ses naštval a rozhádal se s Ellie."

"Přehnal jsem to." Začal jsem si to všechno přehrávat v hlavě.

Jak jsem jí nepůjčil triko, vyjel na Soph a pak i na Ellie, a zase jsem použil Timmyho jako příklad, čímž jsem ho i musel urazit.

"Nebudu ti říkat že ne, lhal bych." Poklepal mi na záda.

"Co bych měl dělat? Omluvit se, ale, co když se na mě vykašle. Byl jsem fakt hnusnej." Sklopil jsem hlavu.

"Žadný, co když Scotte. Můžu ti říct, že Ellie tě má opravdu hodně ráda, a žádnej vztah neni bez hádek. A tohleto nebyla jedna z nejhorších hádek, spíš taková zahřívačka budou i horší. Hlavně jí dej prostor, jasný?" Zvedl se, chytl mě za ruce a s těží mě vytáhl na nohy a já přikývl.

"Tak utíkej." Timmy mi otevřel dveře do pokoje a já přešel k naší posteli.

Lehnul jsem si za Ellie a omotal jsem ruce kolem jejího těla.

"Zlato já se omlouvám. Žárlim, jak malý dítě a bojim se, že tě ztratim tak moc se bojim. Přehnal jsem to, neměl jsem řvát, měl jsem ti to v klidu říct a promluvit si o tom. Promiň Ellie." Přitiskl jsem jí svou hlavu na záda, a stále se zavřenýma očima čekám na její odpověď.

Ellie se ke mně jen otočila, měla zavřený oči a sladce spala. Byla jen ve spodním prádle, a její kůže byla studená. Sundal jsem si triko a pevně jsem jí objal, doufal jsem, že jí to zahřeje. Ještě jsem přes nás přetáhl další deku a dal jsem Ellie pusu na tváře, kde měla mokrý místa od slz, který jsem zavinil já.

Pořád nic neříkala, což mě znervózňovalo. Ale že ležíme takhle pro mě znamená hodně. Vim, že mě tu pořád chce, a že jedno nedorozumění nás nerozdělí.

Přitulila se ke mně a dala mi hlavu na hrudník přesně na místo, kde mám jedno z mých tetování. Hladím jí dlaněma po zádech a Ellie pomalu oddechuje, takže jsem poznal že spí.

Je nádherná, nemůžu si pomoct.

Natiskl jsem jí rty na čelo, a asi teprv po dlouhý minutě jsem je sundal a znova zavřel oči.

Doufám že usnu nechci zase naštvat trenéra.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat