-Scott-
"Pojedeme za Timmym? Je u něj i Luke. Přivezla jsem ho sem a Timmy ho pak vzal. Aby nebyl s tou nohou doma sám." Konečně promluvila Ellie.
"Já vím. Chce se ti?" Sleduju cestu.
"Docela jo." Uslyšel jsem nejistotu a možná i strach v jejím hlase.
Bojí se mě?
Položil jsem jí dlaň na stehno v domnění, že jí to uklidní.
"Tak jedeme." přikývl jsem, i když se mi tam nechce.
Jsem unavenej. Chci spát. K tomu se můžu obávat že mě trenér vyhodí z Áčka a budu se moc divit, pokud mě nechá v juniorce. Nevyčítám to Ellie. Vůbec. Byla to náhoda a klidně se to mohlo stát mně.
"Zlobíš se na mě?" Pošeptala.
"Ne Ellie. Nezlobim. Vím, že jsi to nechtěla udělat. Jen, mám strach, že mě trenér vyrazí."
Ellie začala kroutit hlavou.
"Nemá proč tě vyhazovat, můžu za to já." Hladí mě po ruce.
Radši jsem nic neřekl, byla by na mě jen zbytečně naštvaná. Budu jí chránit i kdyby to znamenalo vzdát se hokeje.
Je to dobře, nebo ne?
Je to dobře, udělám pro ní cokoliv.
Zaparkoval jsem na Timothyho příjezdovce a šli jsme bez zvonění dovnitř. Jsou natáhnutý na koženym gauči a hrajou videohry.
"No divim se, že jste tu." Zasmál se Timmy a já se s Ellie posadil mezi ně.
"Proč?" Zeptala se MOJE přítelkyně.
"Tady ten nasranej tvor byl nepříjemnej." Šťouchl mě do tváře a já ucukl.
Nemám náladu na blbosti.
"Půjdu se napít." Odešel jsem do kuchyně a nalil si z lednice jablečný džus.
Snad tu nebudeme dlouho.
Dopil jsem sklenici a vrátil jsem se. Ellie seděla u Lucase a oba se něčemu smáli. Hned jak mě uviděli, tak se Lucas smát přestal.
Skvělý.
"Nebudu vám tu rušit zábavu." Oblíkl jsem si bundu a boty.
"Scotte nech toho. Notak." Slyšel jsem ještě Ellie, ale už jsem byl na cestě domů.
Samozřejmě pěšky, auto jsem jí nechal, aby jí nemuseli náhodou vozit ty dva.
Znáte to, že nikdy nikam nechodím pěšky? Tak to se s ní změnilo, ostatně tak, jako celý můj život.
-Ellie-
"Elis notak, on se stejně vrátí. To víš, dýl jak dvě hodiny to bez tebe nevydrží." Narazil Luke jeho ramenem do toho mýho.
Nikdo jinej mi tak neříká, možná někdy jo. Ale jen Lucas mi říká Elis. Tohle se mi stejně nejspíš líbí nejvíc. Já vlastně ani nevím.
"Notak, nemysli na to. On se stejně vrátí, a ty to víš." Znovu do mě narazil ramenem.
"Takže ty teď nebudeš mluvit, jo?" Zamračil se.
Mlčky sedim, a sleduju Tima, jak hraje NHL 19 proti konzoli.
"Nedělej, že tu nejsi." Vzhledem k tomu, že sedí vedle mě, tak natočil horní půlku těla a objal mě.
"Slyšel jsem, že jsi lechtivá." Začal mě lechtat a já se mu se smíchem snažila vykroutit.
-Lucas-
"Uklidni see!" Směju se a v jedný ruce svírám obě její.
Jen přece mám asi o polovinu vetší dlaně. Po chvilce jsem přestal a Elis mě udýchaně plácla do hrudníku.
"Kurva zase jsme prohráli!" Zakričel nasraně Timmy a hodil ovladač na zem.
Instinktivně jsem ho zvedl a položil na stůl, takže jsem pustil Elis ruce. Ta toho ale využila a skočila mi na záda. Se smíchem jsem jí chytl nohy, a přehodil jsem si jí přes rameno. Bez berlí jsem vyhopsal i s Elis na rameni nahoru a vešel jsem do nějakýho pokoje.
Jasný, Timothyho ložnice.
"Buď mě uškrtíš, nebo mě zlomíš." Dělám si z ní srandu.
I když jsem docela silnej, Ellie by unesl i o polovinu menší kluk než já, je strašně lehká.
"Héééj!" Seskočila dolů a stoupla si přede mě.
Udělal jsem krok k ní. Elis udělala naopak krok vzad, ale menší, takže jsme byli přitisknutý k sobě.
Hned za ní je postel. Nemůžu si pomoct. Už mám takovej reflex, když je holka a postel tak blízko sebe, tak to přeci nemůžu nechat jen tak.
Udělal jsem další krok, Elis opět ustoupila dozadu, tentokrát ale narazila na postel a tím docílila toho, že na ní spadla. Naklonil jsem se nad ní, ruce jsem dlaněma opřel z obou stran její hlavy a koukám jí do očí.
Hlavou mi probleskla myšlenka na Scotta, ale tu jsem hned vytěsnil. Je až moc krásná na to, abych jí tu nechal jen tak ležet.
Přitiskl jsem rty na ty její a zavřel oči.
Nečekal jsem, že až tak rychle povolí. Vim, že povolí. To každá. Ale aspoň jsem si myslel, že bude chvíli odmlouvat kvůli Scottovi.
Stena mám rád, ale měl jsem něco i s jeho ségrou. To taky netrvalo moc dlouho. Naštěstí o tom neví a ani se to nikdy nedozví, doufám.
"Jdeme zpátky za Timmym?" Pronesla ta kráska co leží pode mnou.
"Jasný." Zvedl jsem se a potom jsem jí podal ruce, aby se taky zvedla.
Seběhli jsme dolu (já spíš dokulhal), a Ellie odběhla do kuchyně a já di sedl vedle Timma na gauč.
"Sten tě zbije. Ehm zabije." Opravil se nezaujatě Timm a začal jíst připravenou marmeládu na topinky.
"Nedozví se to." Otevřel jsem si nuttelu.
"On ví všechno." Začal mi věnovat pozornost.
Nevim, na co naráží. Ale to, že jsem spal se Scottovo ségrou a Timmovo holkou neví vůbec, to vim.
Jednoduše jsem pokrčil ramenama a Elis nám přineska topinky, a potom odběhla znovu do kuchyně.
-Scott-
"Fajn." Sleduju mobil.
"Okej." Vzal jsem ho do ruky.
"Ellie prosím."
Ne, nebudu jí psát. Nejspíš teď hrajou xbox a smějou se.
Me: Ahoj krásko,co děláte?
Jsi strašně zoufalej, Scotte. Zmáčknul jsem nápis odeslat a čekal jsem.
Už je to pět minut. Co když si to přečetla, ale nechtěla odepsat? Nebo co když si to přečetl Luke a teď se mi smějou.
Neměl jsem jí sakra psát.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...