You're Mine

1K 30 0
                                    

-Timmy-

"U vás - myslím v Juniorce, jste vy dva nejlepší kluci, opravdu jste dobrý. Takže proto jste už dneska tady s náma. Ještě sem přistoupí pár vašich dalších spoluhráčů. Většinu jsme si vybrali, ale někoho jsme museli vzít, aby jsme doplnili soupisku. Na vás dvou jsme se shodli my všichni. Takže výtejte v teamu." Řekl kapitán Drew.

"Děkujeme!" Skoro jsem vykřikl, když si nandavám tepláky.

"Vůbec neděkujte. A co ty? Ty dneska nemluvíš? Viděli jsme tě, jak ses popral. Jsi fakt dobrej." Poplácal Scotta po zádech, na kterých nemá ještě ani tričko.

"Mluvim. Jen mám radost, že jsme v Áčku." Usmál se a ručníkem si přejel po vlasech.

"Tati!" Do šatny vtrhli 2 malí kluci.

"Matt, Jake. Co tu děláte? Nemáte s mamkou čekat v autě?" Rozcuchal je a v kraťasech si k nim přiklekl.

Jmenuje se příjmením Skinn a má 34, jenže mu prý maj změnit číslo. Doufám, že my si taky nebudeme muset měnit čísla. Já svojí 7 miluju a mám jí od svých čtyř let. A Scott svojí 46-ku taky zbožňuje.

"Mamka nám dovolila jít seeeeem." Smějou se a dali mu pusu na rameno.


-Ellie-

"A jak dlouho jste s Timmem spolu?" Ptám se jí, když sedíme na sedačkách ve VIP sektoru a čekáme na kluky.

"Tři roky." Usmála se a šťouchla do mě.

"Co ty se Scottem?" Zakřenila se na mě a já se zasmála.

"Týden? Možná i míň."

"Myslím, jak to spolu máte. Jestli je to dobrý, anebo jestli jste se už hádali, nebo tak něco."

"Jen ze srandy, jinak ne." Trochu jsem se zarazila.

"Ale notak! Nemyslim to tak, že to mezi vámi nevypadá hezky. Jen proto, jestli už Scott žárlí, anebo ještě ne." Usmála se.

"Proč by měl?" Zvedla jsem jedno obočí.

"Timmy na začátku žárlil na kluky z týmu, že se s nimi bavím, a tak. Ale přešlo ho to, když poznal, že od kluků mu nic nehrozí. Nechci strašit, ale když tě má hodně rád, tak časem žárlí na každou kravinu. Jen se o tebe bojí. Žárlivost je asi ten největší důkaz lásky." Pošeptala a vstala.

Zdá se mi to, nebo se mi pokouší nasadit brouka do hlavy, abych nad tím začala přemýšlet?

"Jdeme? Za chvilku už by měli končit." Usmála se na mě a přešli jsme ke dveřím od šatny.

"Děkuju." Usmála jsem se na ní a ona se zády opřela o zeď.

"Nevím proč, ale vůbec nemáš zač." Usmívá se na mě.

Kluci vyšli z šatny a hned nás objali a dali nám pusu.

"Tak čau!" Zamávali jsme si všichni čtyři, než jsme došli na parkoviště.

"Ještě jednou děkuju." Zavolala jsem na Chels a ona mi poslala vzdušnou pusu.

Přemlouvala jsem Scotta, aby mi dovolil řídit jeho auto, ale řekl, že až zítra za světla. Poraženecky jsem si sedla na sedadlo spolujezdce a on mě při jízdě hladí po stehně.

"Můžu dneska být tady? Moc se mi za ségrou nechce." Řekl Scott, když jsem vystoupila z auta.

"Kdykoliv." Chytla jsem ho za ruce a jdeme dovnitř.

"Soph!" Zavolala jsem.

"Nejspíš spí. Jo a psala mi, že kluci jsou nakrmený a i s nima byla venku, tak je dala spát." Usmála jsem se na Scotta a ten se protáhl.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat