-Ellie-
"Jó!" Zakřičel Timmy na Scotta a oba dva běží do obýváku - jako malý děti.
Vydala jsem se do kuchyně za Chelsea a ona se opírá o linku.
"Chovají se jak malý." Zasmála jsem se a ona zaklonila hlavu.
"Chovaj se jak malý haranti." Odsekla a otevřela oči.
"Promiň, dneska jsem byla za rodiči. Moc se nemusíme." Omluvně se na mě usmála a já přikývla.
"To se neomlouvej." Usmála jsem se.
***
S Chelsea jsme udělali tři pizzy a nalili jsme si vodku s džusem, a pak jsme se vydali za klukama do obýváku.
"Kde jste byli tak dlouho, krásky?" Řekl Timmy a my jsme si sedli na vedlejší gauč.
"Dělali jsme vám jídlo, blbíne." Rozcuchala jsem ho.
Scott na mě kouká a zakňučel. Já jsem se smíchem přešla k němu a dala jsem mu pusu, a potom jsem si sedla zpátky k Chelsea. Začali jsme si povídat, a všimla jsem si, že nás Scott občas sleduje.
"Můžu se tě na něco zeptat?" Trochu jsem zmáčkla skleničku a ona s úsměvem přikývla.
"Nechci, aby ses urazila. Já to tak nemyslím. Přijdeš mi opravdu v pohodě. Jen. Proč o tobě všichni říkají, že spíš s jinýma? Já si nemyslím, že je to pravda! Jen se ptám, protože to nechápu. Jsi strašně fajn holka." Mluvím tak nahlas, aby nás kluci neslyšeli.
"V pohodě. Lidi žárlí, a když žárlí, tak je to prostě na nic. Promiň, ale kdo by mi nezáviděl Timma? Je úžasnej a krásnej. Je hodnej a stará se o mě. Když chci, tak je se mnou. No kdo by si tohle nepřál? Mám Scotta ráda. Je to můj kamarád, a já nechci, aby si to musela snášet taky. Není to příjemný." Napila se.
"Aha." Sklopila jsem hlavu a trochu lituji toho, že jsem se zeptala.
"Opravdu je to v pohodě!" Usmála se na mě.
"Dobře." Pohladila jsem jí po rameni a zvedla jsem se.
"Prosímtě mohla bych si půjčit nějaký tvoje tepláky? Ty džíny nejsou moc pohodlný." Zeptala jsem se.
"Můžeš. Jdi až nakonec chodby a poslední dveře vpravo. Ve skříni si můžeš půjčit, co chceš." Usmála se a já se tam vydala.
Když jsem došla skoro ke dveřím, tak nejspíš vypadla elektřina.
"Ellie?" Uslyšela jsem Scottovo hlas a zakňučela jsem.
"Scotte." Dala jsem ruku na zeď a opřela jsem se bokem o ní.
"Ty se bojíš?" Jeho hlas se přibližuje.
"Jo." Pošeptala jsem a ucítila jsem jeho ruku na tý svojí.
"Pojď ke mně, a neboj." Přitáhl si mě k sobě a já znovu zakňučela.
"Proč to nejde?" Šeptám a on se mnou přešel do obýváku.
"Prý vypadli pojistky v celým městem a budou fungovat až zítra. Teď jsem tam volal." Řekl Timmy a zapálil svíčku.
"Ó, co budeme dělat po tmě?" Zasmál se Scott, sedl si a přitáhl si mě na klín.
"Ty se bojíš?" Zeptal se mě Timmy a já přikývla.
"Neboj. Nic jinýho, než duchové a vlkodlaci tu nejsou." Zasmál se a Scott ho kopl do nohy.
"Nech jí, ty blázne." Dal mi pusu a já se ho pevně držím.
-Scott-
"Ochráním tě." Pošeptal jsem jí do ucha a přitiskl jsem si jí blíž k sobě.
"Pojedeme domu, ať neotravujeme." Usmál jsem se a hladím Ellie po zádech.
"Pil si." Zašeptala.
Nemám problém s tím, že bych měl řídit po pár drincích.
"To nevadí. Buďte tady." Usmál se Timmy.
Kdyby se Chelsie chovala jinak, tak rád, ale bůh ví, co Ellie nakecá za blbosti. Ale co jinýho mi zbývá.
"Dobře. Nevadí to tobě, krásko?" Dal jsem Ellie pusu a ona zakroutila hlavou.
"Vůbec."
"Jdu do sprchy." Zvedla se Chels a odešla.
Timm sklopil hlavu a hraje si s prsty.
Sakra! Už mě vytáčí víc, jak normálně.
Sedám si s Ellie k němu, jednou rukou jí držím okolo boku a tou druhou jsem si ho přitáhl k nám.
"To je dobrý." Pošeptal a utřel si obličej.
Lehce jsem ho poplácal po rameni a on vstal.
"Uklidím to tu. Pokoj vlevo je váš a hned po pravý straně je koupelna - ty to znáš Scotte." Zachraptěl.
"Pomůžeme ti." Usmála se Ellie a já přikývl.
"N-Ne. Ne, prosim. Já to chci udělat sám."
"Necháme ho." Pošeptal jsem jí do ucha a ona se mě zase chytla.
Do ruky jsem vzal tři svíčky a zapalovač, a s Ellie v náručí jdu do pokoje. Položil jsem jí na postel, sundal jsem si tepláky a triko, který jí podávám a ona se vítězně usmála.
"Děkuji."
"Pššš." Zasmál jsem se a zapálil jsem na stole svíčky.
Lehám si k ní a Ellie už má na sobě moje tričko.
"Není ti zima?" Pohladil jsem ji po noze a lehám si blíže k ní.
"Když řeknu že jo, tak budeme spát natisknutý na sebe?" Zvedá na mě jedno obočí.
"No tomu se nevyhneš, ani kdybys řekla, že ne." Zasmál jsem se a dávám jí pusu.
"Tak neniiii." Taky se zasmála a zívla.
"Jsem podivně unavená." Dává mi hlavu na hrudník.
"Já docela taky. Což znamená, že jdeme spát, zlatíčko." Hladím jí po zádech - teda, od půlky zad až na zadek.
"Dobrou Scotte." Dala mi její nohu mezi ty moje a já se usmál.
"Dobrou."
Ellie hned usnula, ale já ne. Slyšel jsem jak se ti dva dohadují, a pak ránu dveří. Opatrně jsem vstal, dal jsem Ellie pusu a jdu se kouknout, co se děje. Timmy zrovna hodil na sedačku deku a polštář, a potichu si nadává.
"Hej, co se děje?" Sedám si na sedačku a on se svalil vedle mě.
"Nevim, je mrzutá. Koukala do mobilu a chtěla abych se jí omluvil, i když nemám ani ponětí, za co. Tak mi řekla, že bude lepší, abych spal tady." Zabručel.
"Miluju jí a ona si to neuvědomuje." Začal šeptat a kouká před sebe.
"Timme notak. Nemysli na to a pojď spát k nám." Vstal jsem a beru do ruky jeden z polštářů.
"Ne Stene. Máš tam Ellie."
"To nevadí, jdeme." Táhnu ho do pokoje.
Sfouknul jsem svíčky a lehám si doprostřed. Ellie jsem objal a Timmy si lehl za mě.
"Děkuju." Děkuje mi a já se usmál.
"Spi, mrňousku." To bylo celý, co jsem mu řekl, než jsem definitivně usnul.
ČTEŠ
Hockey Love
Teen Fiction"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...