-Timmy-
"Půjdu si lehnout." Promnul jsem si oči a zvedl jsem se.
"V chodbě třetí dveře vlevo. Jestli chceš polštář, tak jsou vedle v pokoji." Odpověděla mi Soph s plnou pusou.
"Dík. Jo, a zítra prý máme trénink později." Otočil jsem se na Scotta.
"Okey. Tak dobrou ty medvídku!" Mávl mi a já protočil očima.
"Debile." Zasmál jsem se a odešel jsem do pokoje.
Svlíkl jsem se do boxerek a lehl jsem si do postele. Pak mě napadla jedna věc. Zvedl jsem mobil a vytočil jsem Tish.
"Ano? Děje se něco?" Uslyšel jsem jí na druhém konci linky.
"Co Taylor? Už tě neotravuje?" Zeptal jsem se starostlivě a chvilku bylo ticho.
"Timmy já budu muset jít." Řekla rychle.
"Tish! Co se děje?" Znovu jsem se zeptal.
"Pojď se najíst, jídlo už je hotový." Uslyšel jsem Taylora, jak s ní mluví.
Típla mi to já dal hlavu do polštáře.
Jak dlouho to bude ještě trvat? to se nechá nadosmrti urážet a mlátit od takovýho debila, jako je on? On může být rád, že Leticie je tak hodná a nedokáže mu ublížit jak fyzicky, tak psychicky.
Dneska už to radši nebudu řešit a po dlouhý době se normálně vyspím. I když by to možná chtělo další polštář, protože tenhle je dost nízkej.
-Ellie-
"Dobrou Sophi." Poslala jsem jí pusu a ona mi zamávala a dál sleduje American Horror Story.
"Á co děláš?" Směju se, když si mě Scott přehodil přes rameno.
"Jakej je tvůj pokoj?" Šel dlouhou chodbou a já ukázala na dveře, vedle pokoje pro hosty.
Vešli jsme dovnitř a Scott mě posadil na postel.
"Dej mi tričko." Zakňučela jsem a on se zasmál, ale opravdu si ho sundal.
"Tady." Podal mi ho a já mu dala pusu.
"Děkuju." Vzala jsem si ho a přešla jsem k proskleným dveřím na zahradu, za kterýma sedí Sidney a kňučí.
"Může spát s námi? Bude na zemi v pelechu anebo vedle postele." Otočila jsem se na Scotta.
"Pokud se vejde tak může i v posteli." Zasmál se a já Sidneymu otevřela dveře.
Olízl mi ruku a potom si lehl na postel, dolů k nohám. Já koukla na Scotta, jestli mu to nevadí, protože né každej má rád psy.
"Mně to nevadí." Podrbal ho a já se šla převléct.
Vrátila jsem se v kraťáskách na spaní a Scottovo tričku, zatímco on leží v teplácích na posteli a mazlí se se Sidney.
"Sladký." Zasmála jsem se a oba dva na mě zvedli hlavu.
"Pojď k nám." Poposedl si a Sidney si lehl na místo, kde máme nohy.
Sedla jsem si mu na břicho a on mě chytl za zadek. Potom ho zmáčkl a Sidney zaštěkal, nad čímž jsme jsme se začali smát jako malý děti. Když jsme se dosmáli, tak si mě Scott přitáhl blíž, a začal mě líbat. Do pokoje vtrhl Timmy, ale stojí mezi dveřmi.
"Kde jsou polštáře?" Řekl rozespale a já ukázala na malý gaučík, kde jsou polštáře a deky.
"Dík." Zívl a vzal si dva polštáře.
ČTEŠ
Hockey Love
Ficção Adolescente"Víš, o kluky se musíš starat. Potřebují péči, lásku a pochopení. Mají tajemství, ale přesto chtějí, aby je někdo miloval a respektoval. Taky mají potřebu někoho chránit a o někoho se starat. Nemůžeš na ně kašlat a myslet si, že ti bude věrný. Nic n...