Little Captain

827 30 0
                                    

-Scott-

"Půjdem se projít krásko moje?" Zavolal jsem na Ellie a na červený boxerky jsem si oblékl kostičkovaný kraťasy.

"Jako všichni?" Usmála se a přišla ke mně v legínách, mém tílku a mikině.

Usmál jsem se. Líbí se mi, když nosí moje věci a jí očividně taky.

"Jen my dva, zlatíčko. Teď máme volno, pak jdem trénovat a večer je zápas s tim týmem odsud." Dal jsem jí pusu do vlasů

"Hezky voníš, cítim z tebe sebe." Začal jsem se smát a Ellie se ke mně přitulila.

"Jsi moje tulící koťátko!" Pořád jsem se smál a ona se odtáhla.

"Jo tak ty mě máš jen na tulení??" Praštila mě do ramene a já zakňučel.

"Jen na tulení nee, i na pusinky a dokonce i jiný věcii!" Začal jsem jí pusinkovat a chytl jsem jí za zadek.

"Třeba toohleee." Zakřenil jsem se a Ellie mě kousnula do jazyka.

"Jdeeeem, ať se k nám náhodou nikdo nerozhodne přidat." Zasmál jsem se, ale v tom se mnou ta kráska nejspíš nesouhlasí.

"Jaimy? Timmy, Tome." Zavolala Ellie a každej z nich vydal divnej zvuk na znak, že slyší.

"Oblíkejte se, a vemte úplně všechny, jdeme ven." Smála se a já kňučel.

"Jo mami." Zavrčel Tom, kterej má číslo 22.

Je to druhej asistent kapitána, takže Timmyho. A první jsem já, i když nevim proč, nemam vůdčí schopnosti.

"Haló svalouši, jdeme." Dala mi Ellie pusu a já jí chytl za ruku, ještě než stihla dojít ke dveřím.

"Musíme jít spolu a poslední. Jinak ti budou očumovat zadek a dělat před tebou frajery!" Přitáhl jsem si jí blízko k sobě a chytl jsem jí okolo pasu.

"Oni frajeři už jsou, lásko." Zasmála se a já zvedl jedno obočí.

"No dobře, ale nemají takový svaly, jako já a stejně ti nemůžou koukat na zadek." Řekl jsem sebevědomě a Timmy se začal za mnou dusit smíchy.

"Nějaká námitka, pane Timothy?" Šťouchl jsem ho do žeber a pořád si u sebe držím Ellie.

Vyrazili jsme ven, nebyla taková zima jako v Kanadě, ale pořád nebylo teplo. Ellie se přesunula dopředu s tím, že si popovídá s Jaiem, takže já jsem vzadu s klukama a sleduju je.

"Kam vůbec půjdem?" Zeptal se Jason.

"Četl jsem, že tu mají pláž, a že i v zimě je hezká, až na ten vítr." Řekl odborným hlasem Timmy a my jsme se s klukama začali smát.

"Jo tak náš malej kapitán četl!" Smál se Tom a na oko se urazil, dohnal Jaiye a Ellie a poslouchá je, jak si povídají srbsky.

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat