XVII poglavlje

3.2K 133 17
                                    

Katarina P. O. V.

"Kako sam završila u onoj bolnici?" Upitam dok se vozimo ka našem stanu.

"Sekretarica gospođice Mirne te je pronašla kako ležiš na podu. Pozvali smo hitnu jer nismo mogli da te osvestimo. Mnogo si me uplašila."

"Hvala vam, stvarno ću vam biti zahvalna do kraja svog života."

"Nemaš zbog čega da se zahvaljuješ, mi smo porodica." Branka me prekine i shvatim da je upravo tačno to što je rekla. Mi smo porodica.

"Hajde." Bogdan parkira ispred naše zgrade i svi zajedno krenemo ka stanu.

"Ne možeš da hodaš, dođi." Vidak me podigne u svoje naručje i krene da

Odmah pogledam u Branku ali ona me samo nasmejano pogleda.

Sačekamo da Branka otključa vrata kako bismo ušli u stan. Vidak prvi uđe i spusti me u dnevnom boravku.

"Branka, molim te donesi nešto da je pokrijemo." Vidak zabrinuto potraži Branku koja se istog momenta izgubi prema spavaćoj sobi.

"Dobro sam." Progovorim napokon jer nema potrebe da ovoliko brine. "Hvala ti, Vidače. Dok sam ležala na onom krevetu samo sam se molila da neko spasi moju bebu. U tom trenutku sam se setila tebe. Hvala ti što si spasio moju bebu. Zahvalna sam ti."

"Nemaš zbog čega da mi se zahvaljuješ, najbitnije je da ste vi sada dobro. Kada god ti nešto treba dovoljno je samo da me pozoveš." Podigne moju ruku u svoju i lagano palcem prelazi po njoj. Prija mi ovaj osećaj, imam osećaj kao da mi je Bog poklonio brata kog nikada nisam imala.

"Evo." Branka donese ćebe i doda Vidaku.

"Ko hoće kafu?" Branka upita ali primećujem da je tužna, raspoloženje joj je znatno opalo.

"Hoću ja." Bogdan se prvi oglasi dok sedi preko puta mene. Maja sedi njemu u krilo, raspoloženje nam nikada gore nije bilo. Žao mi je jer sam ih dovela u ovo stanje.

"Skuvaću svima, doneću  i tebi čaj." Obrati mi se ali shvatam da samo beži od nas. Možda misli da postoji nešto između Vidaka i mene? Samo se nadam da to nije u pitanju.

"Kaži mi kako je izgledao taj doktor. Ko je sve sa tobom bio u bolnici?" Vidak istog trenutka pređe na pitanja ali prvo želim da reši problem sa Brankom.

"Odgovoriću ti na sva pitanja, ali Branki je potrebna pomoć, prvo odi do nje a kasnije ću ti sve reći. Bar onaj deo koji znam."

"Pomoći ću joj ja. Pričajte vi." Maja skoči iz Bogdanovog krila i pitam se da či uvek neko mora da mi pokvari planove.

"Vidak će, ti moraš nešto meni da pomogneš."

"Dobro. Kaži."

"Moraš da me odvedeš do wc-a." Lupim prve gluposti koje se setim ali sada imam tu šansu da mogu sve da tražim.

"Šta?" Zbunjeno me upita, dobro i sebe sam zbunila ali to mi je prvo palo na pamet.

"Hajde Vidače, idi već jednom." Kažem mu dok sklanjam ćebe sa sebe srećom poslušao me je ovog puta, odmah je ustao dok sam sa Majom išla do wc-a.

"Čudna si. Da li si dobro?" Maja me upita dok me drži za ruku.

"Jesam, samo Branka je čudna pa sam mislila da joj je potrebna pomoć."

"Sigurna sam da je nešto drugo u pitanju ali dobro."

"Vraćam se za minut." Ostavim Maju ispred wc-a kako bih se na trenutak umila ali i izbegla njena pitanja.

Zvono se oglasi i nadam se samo da su se do sada Branka i Vidak pomirili ili ću na kraju ipak otkriti da sam primetila sve te varnice. Ako otkrijem mogu reći da nema ničega između nas ali želim da ih pustim da uživaju u svemu koliko god je to moguće.

"Mislim da je stigla Mira." Maja me obavesti kada izađem iz wc-a i ova vest mi se nimalo ne sviđa. Šta ona traži ovde?

"Baš mi je drago." Nasmeje se mojoj reakciji i zajedno krenemo u dnevni boravak.

Ugledamo Miru i Bogdana same. U veoma neprijatnoj situaciji, mislim da sledi rat. Mira sedi na naslonu fotelje i rukom prolazi preko Bogdanovog vrata. Šapuće mu nešto dok je Bogdan izbezumljeno gleda. Kada pokuša da ga poljubi Maja je uhvati za kosu i shvatim da je ovo njihova stvar. Žao mi je Andrije jer je sa ovakvom rospijom. Bogdan odmah skače kako bi sprečio katastrofu u najavi ali je to nemoguće. Maja je čupa iz sve snage dok nespremna Mira pokušava da shvati šta se dešava.

Vidak i Branka se pojave u dnevnom boravku nakon što začuju vrisak.Verujem da je to Mira, Maja je suviše besna da bi joj se nešto dogodilo. Vidak sklanja Miru dok Bogdan nešto šapuće Maji. Popušta u njegovom stisku ali bes je toliko očigledan.

"Kurvo! Ovo ti je poslednji put da si mu se približila!! Sledećeg puta neću biti toliko nežna." Pukla bih od smeha jer Maja nikako nije bila nežna, ali se uozbiljim jer Mira preteruje. Uporno se nabacuje Bogdanu i Vidaku i primećujem ujedno i njihovu promenu raspoloženja kada god je ona u našem prisustvu.

"Ja nisam ništa uradila! On je mene privukao u zagrljaj." Mira progovori dok sređuje svoju kosu.

"Sve smo videle! Stvarno ću te ubiti! Kunem ti se." Maja krene ka njoj ali je Bogdan spreči. Podiže je u naručje i nosi do spavaće sobe.

Ozbiljno pogledam Miru i pitam se da li može dublje da potone. Vidak je pusti i skloni se od nje kao da je najodvratnija stvar na svetu.

Zvono se ponovo oglasi.

"Ja ću." Branka, Vidak i Mira stoje na sredini dnevnog boravka. Vidak toliko očigledno prikazuje da je besan dok rukom prolazi kroz kosu. Branka je u svom svetu ali vidim da u očima ima poseban sjaj.

"Andrija?"

"Hej, obećao sam da ću doći. Kako si?"

"Dobro sam sada, hvala ti što si došao."

"Ne moraš da mi se zahvaljuješ, ali trebala je i Mira da dođe ovde?"

"Došla je, unutra je." Pomislim da je bolje da uopšte nije dolazila ali to zadržim za sebe.

"Super." Sklonim se kako bih ušao unutra i pomolim se da se unutra sve sredilo. Sigurna sam da Andrija nešto oseća prema njoj.

"Ćao svima." Andrija sve pozdravi i smesti se pored Mire. Zahvalno se nasmejem Vidaku i Branki.

Razgovor sa Vidakom je ostao za drugi put ali nadam se da više nikaa neću ni misliti o današnjim događajima.

"Telefon." Maja se pojavi crvena u sobi i pitam se kako je Bogdan oraspoložio. Uzmem svoj telefon i shvatim da me zove gospođica Mirna.

"Molim?"

"Katarina ovde Mirna. Kako si?" Odmah me upita nakon što se javim.

"Sada sam bolje. Izvinjavam se zbog mene je uništene prilika za saradnju."

"Nije problem, uspela sam da sredim sve ali moraćeš sutra da prezentuješ prezentaciju. Dođi malo ranije u firmu."

"U redu, hvala Vam." Kao i uvek gospođica Mirna je pokazala svoju velikodušnost i drago mi je da sam deo tako divne firme.





______________________________

Kao što obećah, novi nastavak je tu💓

Hvala vam na svim komentarima na prošlom nastavku, drago mi je da vam se priča sviđa😍😍💋

Moj ponor 🔚Where stories live. Discover now