Katarina P. O. V.
Odmorno ustanem i cimnem se kada začujem buku. Tresak se prelomi stanom.
Oprezno hodam, možda je provalnik upao u stan. Koliko se sećam sinoć sam zaključala stan. Tresak se ponovi ali dolazi iz moje sobe. Požurim i setim se da su tamo dva mrguda.
Samo da nisu polomili kozmetiku, ostalo ću im nekako oprostiti, ali hiljade i hiljade su uložene. Otključam vrata i gledam razbacanu sobu, sinoć je sve bilo normalno. Puder mi je razbijen i sliva se po čupavom tepihu. Osim mene sigurna sam da će ih i Maja ubiti.
"Khm. Izvinjavam se što prekidam vaš intimni trenutak, ali želim samo da vam kažem da ćete svu štetu nadoknaditi." Derem se na kraju jer su mi živci sa njima pri kraju. Kako tako odrasli ljudi mogu biti prave mazge?
Branka još uvek leži preko Vidaka dok pokušava da ga udari. Verujem da joj to baš i ne ide jer joj je zgrabio ruke. Zalupim vratima i ostavim ih. Njima nema pomoći.
Obučem stvari od juče i krenem na posao.
"Dobro jutro." Pozdravim Maju koja posle dužeg vremena ne kasni na posao.
"Gde je Branka?"
"Kući, u svom svetu."
"Mhm." Kratko klimne glavom i nastavi da pravi prezentaciju. Primetim da je neraspoložena ali ostavim je samu. Nekada nam je potreban svoj mir.
Uključim laptop i kao i uvek dočeka me tona posla. Pronađem jedan zanimljiv mejl. Gospođa Matejević je jedna od stalnih mušterija sa kojom sam par puta odlazila i na ručak. Toliko je fina i prija mi njen pogled na svet.
"Gospođica Mirna te traži." Ponovo? Uzdahnem umorno jer me psihički opterećuju razgovori sa njom. Od kada je firma na rubu provalije svakog dana sam u njenoj kancelariji. Sasvim je bilo u redu dok sam svoj posao izvršavala iz moje stolice, ne želim bonuse već svoj mir.
"Dolazim." Odgovorim sekretarici ali kada se okrenem već je nestala. Čudna je previše, rekoh ja.
Pokucam na vrata i uđem. Plava kosa previše izblajhana okrenuta je ka vratima. Gleda me svojim plavim očima, naravno da nema plave oči već koristi sočiva. Primećujem tek sada sve ove promene na njoj. Sa nama ima odličan odnos ali u poslednje vreme me suviše nervira njeno foliranje. Trudi se da izgleda kao da smo drugarice a zapravo nemamo nikakvih dodirnih tačaka.
Koračam ka njoj bez da primećujem okolinu. Nasmejano me gleda i nadam se da ovog puta neće izneti još jedan predlog u vidu nekog sastanka na kom moram da prisustvujem
Moje razmišljanje prekine njen isfoliran glas. "Želim da te upoznam sa našim potencijalnim partnerom. Ovo je Vuk." Kada izgovori njegovo ime shvatim da nismo same. Nepomično stojim i gledam u ovog prelepog muškarca.
Plava kosa i prelepe plavo-zelene oči daju neki čarobni sjaj njegovoj pojavi. Crno odelo krije njegovo telo koje i u odelu izgleda neverovatno privlačno.
"Katarina?" Mirna me pozove i tek sada shvatim da i on mene proučava. Rekla bih da mu se sviđa ono što vidi.
"Drago mi je, ja sam Katarina." Pružim jedan maleni korak dovoljan da ostavi distancu između nas. Primećujem da se moja strukirana haljina odlično uklapa kraj njegovoj odela.
"Vuk." Kratko izgovori ali namesti svoj pretpostavljam najlepši osmeh. Prizovem se i shvatim da mi hormoni opasno luduju.
"Sedi Katarina." Mirna me opomene ljubomornim pogledom. Odlično znam da prepoznam ljubomornu ženu. Takva sam i ja bila, nažalost.
"Gospodin Vuk je bio u prolazu pa je svratio do naše firme. Smatram da treba da znaš neke osnovne informacije o njemu. Ukoliko on preuzme našu firmu često ćete se susrećati."
Ne verujem. Bar se nadam da tako neće biti. "U redu." Na kraju progovorim.
"Upoznali smo se, mislim da je to sasvim dovoljno. Moram da se vratim svom poslu. Prijatan dan." Osetim njegov pogled i krajičkom oka uhvatim osmeh na licu. Mirna mi osmehom kaže da mogu da idem što izazove olakšanje. Stvarno ne volim sve ove gluposti.
Povučem se iz ove kancelarije jer izbija negativna energija iz nje. Dan mi je svakako počeo burno zahvaljujući Vidaku i Branki, volela bih da se nastavi mirno.
Pogledam koliko još ima do kraja radnog vremena ali tek sam na početku. Toliko bih sada uživala na mom krevetu. Prisetim se da ipak to i nije moguće. Čeka me čišćenje čim odem kući. Moj plan i nije toliko dobar na kraju. Nisam uzela u obzir da mogu demolirati sobu.
"Idemo na pauzu?" Odem do Maje koja još uvek sedi u svojoj stolici i ko zna o čemu razmišlja.
"Može. Odlično bi mi prijala sada hrana."
"Onda idemo dole do restorana znaš i sama kakva su njihova jela."
"O da, definitivno idemo tamo." Pokupim svoju torbicu i krenemo pešaka do restorana koji je odaljen desetak minuta od naše firme.
"Mislim da ti zvoni telefon." Maja prekine moje razmišljanje. Pogledam u telefon i vidim propušten poziv ali nepoznati je broj.
"Ne znam ko je ovo."
"Pozovi, možda je nešto bitno."
"Dobar dan."
"Gospođica Katarina?"
"Da."
"Dobar dan, zovemo Vas iz klinike. Doktor je sutra slobodan ukoliko Vam odgovara termin?"
"Može u 13h?"
"Naravno. Prijatan dan." Prekinem vezu i nastavim sa Majom da hodam.
"Iz klinike su zvali za pregled."
"To je super." Euforično doda ali još uvek se vidi da je neraspoložena. Uđemo u restoran i srećom odmah dobijemo prazan sto.
"Šta se dešava? Zašto si tužna?" Upitam je dok čekamo konobara da donesi meni.
"Nisam tužna." Nasmeje mi se slabašno kako bi me uverila u svoju laž.
"Ne laži. Znaš da znam svaki tvoj najmanji pokret."
Konobar stavi meni ispred nas. "Izvolite. Da li želite nešto da popijete?"
"Dve kafe sa šećerom." Naručim.
"Ne. Limunada i jedna kafa sa šećerom." Maja mi uputi oštar pogled.
"U redu." Konobar profesionalno klimne glavom i ode.
"Zaboravila si na to malo biće. Zabranjena ti je kafa."
"Dobro. Ali nisam ja tema."
"Mislim da me Bogdan vara."
"Molim? Zašto to misliš?" Šokirano je gledam i ne verujem.
"Ponaša se čudno. U poslednje vreme fizički je prisutan dok je mislima ko zna gde. Ne znam." Tužno progovori i shvatam da je situacija ozbiljna. Do sada nisu imali ovakvih ispada.
"Možda nije tako, samo možda ima previše obaveza oko posla." Izgovorim ono čemu se zapravo nadam.
"Ne verujem. Sumnjam. Ipak do sada znaš i sama da osim mene nije video ništa drugo. Sada vidi sve izuzev mene."
"Sigurna sam da nije tako." Sama sam svedok njihove ljubavi. I sama znam da Bogdan vidi samo nju i ništa više.
_________________________________
Konačno jedan kraći nastavak, obećavam sledeće nedelje se aktiviram više❤❤
Hvala vam na svim divnim reakcijama i komentarima💋💓
YOU ARE READING
Moj ponor 🔚
RomanceImala je najlepši osmeh kada je on bio pored nje. Mislila je da je ludo voli. Ali.. Bila je samo jedna u nizu. Napustio ju je dok je u svom stomaku nosila deo njega. Povredio je. Usledila je borba kako bi svojoj bebi omogućila lep život. Mnogo godin...