XXIV poglavlje

2.9K 128 15
                                    

Katarina P. O. V.

Shvatim da čak i ne znam ime devojke sa kojojm sam danas pričala, ali joj ipak pošaljem poruku da je čekam.

Ubrzo mi stigne odgovor da će doći za pola sata.

"Mama upoznala sam jednu devojku u prodavnici, doći će za pola sata." Pronađem majku kako sedi za trpezarijskim stolom. Na brzinu obriše suze verovatno misleći da nisam primetila da plače.

"Mama? Šta se dogodilo?" Upitam je i odmah sednem kraj nje.

"Izvini." Jecajući progovori, zbunjena sam. "Mama da li se nešto dogodilo?" Sada već zabrinuto upitam.

"Ja sam.. samo sam bila uplašena. Teško je odgajati dete ali nikada ne bih htela da ti misliš da nemaš našu podršku. Mi smo uvek tu."

Obrišem joj suze jer ne mogu da je gledam kako plače. Svaka njena suza mene duplo više boli.

"Mama u redu je. U redu je i vaša reakcija i sve je u redu ali veruj mi ja sam spremna. Ja želim ovo maleno biće." Pomazim svoj stomak i nestrpljivo čekam dan kada ću uzeti svoje maleno biće u ruke.

"Znam da želiš i divna je odluka koju si donela i ne zaboravi da smo tata i ja uvek tu. Volimo te." Zagrlim je kada začujem zvono na vratima.

"Sigurno je to devojka o kojoj sam ti pričala."

"Otvori a ja idem da skuvam čaj."

"Važi." Požurim kako bih otvorila vrata i pogodila sam. Bezimena devojka sa kojoj sam se brzo sprijateljila a ni ime joj ne znam.

"Ja sam Marijana a ovo je Iskra."

"Ćao ja sam Katarina."

Iskra stidljivo pogleda u majku i preslatka je rekla bih da nema više od dve godine.

"Uđite. Dođi." Uzmem Iskru iz Marijaninog zagrljaja što odmah prihvati.

"Ćao ja sam Senka." Mama nam se pridruži.

"Ja sam Marijana, ovo je Iskra." Iskra pažljivo posmatra atmosferu i gledam je kako je preslatka. Tako će i moja devojčica da izgleda.

Sedele smo dugo. Pričale i definitivno sam shvatila da posle Marijanine priče definitivno imam srećan život Koliko god mi otkrila neke detalje iz svog života puno toga je sakrila. Nisam previše ispitivala pustila sam je da sama ispriča sve što želi.

"Idemo, kasno je već i  ona se uspavala."

"Ispratiću vas."

"Nema potrebe, svakako smo tu."

"Vidimo se onda, zovi me sada kada imaš moj broj. Slobodno."

"Mama, idem da se istuširam a posle bih da spavam. Da li ti je potrebna neka pomoć?"

"Ne, mila. Skuvaću ti čaj."

"Važi."

Istuširam se i dohvatim knjigu koju sam danas započela. Sviđa mi se način na koji je napisana kao i sam tok događaja. Nakon ovako burnog meseca ova knjiga je došla u pravi čas.

"Mila, evo čaj."

"Hvala ti mama." Preuzmem šolju iz njene ruke i nastavim da čitam knjigu. Začujem telefon pa požurim kako bih se javila.

Mirnino ime svetli na ekrano i iznenadim se jer njen poziv ovako kasno svakako nisam očekivala.

"Molim?"

"Katarina, sutra se moraš pojaviti. Imamo bitan sastanak, prisustvovaće i Maja." Kratko kaže i prekine vezu. Čudna devojka.

Ostavim telefon i posvetim se čitanju. Ton zvona mi najavi da imam novu poruku.

"Spavaš?" Kratka poruka od Vidaka.

"Ne." Odmah mu odgovorim. Minut kasnije dobijem poziv od Vidaka.

Kratko me upita kada se vraćam i kako je beba. Primetim da nije raspoložen ali ne zapitkujem previše. Kada želi on će mi reći.

"Dobro, doći ću sutra po tebe." Kratko mi odgovori pre nego što prekinem poziv.

"Nema potrebe Vidače, doći ću sama."

"Nećemo se svađati Katarina." Poželi mi laku noć i prekine.

Lud je ali volim ga. Volela bih da mi je rođeni brat ali shvatam da to i nije moguće.

Kao po dogovoru nakon doručka čekam Vidaka. Kada sam se probudila, dobila sam poruku da ni ne pomišljam da ga ne čekam.

Mama i tata sumnjaju da postoji nešto između Vidaka i mene ali razumem ih. Čudan je naš odnos ali oboje gledamo naš odnos kao odnos brata i sestre.

"Katarina, došao je onaj tvoj drug." Tata mi dobaci dok ide ka ulaznim vratima.

"Dobro jutro." Vidak prvi progovori.

"Moramo što pre da krenemo, moram da idem na sastanak."

"Što se mene tiče možemo."

Put mi je izgledao kao da je trajao godinama, imala sam mučnine tako da smo morali da se zaustavljamo na svakoj mogućoj pumpi. Sama sebe sam nervirala dok se Vidak uopšte nije žalio.

Ostalo je još pola sata do grada. Brojim svaku sekundu i shvatam da tako samo sebi odmažem.

"Molim?" Vidak se javi na telefon.

"Ne mogu mama. Hoću. Da. Znam ali znaš i sama. Dobro. Dolazim za 20 minuta." Vidak prekine poziv i okrene se ka meni.

"Moramo malo da ubrzamo, idemo na par minuta do moje mame pa ću te odbaciti do firme."

"Nema problema."

Kao što je i rekao, nakon dvadeset minuta bili smo ispred veoma lepe kuće. Nije prevelika ali dvorište je sređeno do najsitnijeg detalja. Oduševljeno gledam prirodu oko sebe i oduševljena sam uređenjem.

"Dođi." Pratim Vidakov korak. Pozvoni jednom i otvori nam mlada devojka.

"Gospođa Sara je u dnevnom boravku."

"U redu." Vidak hladno izgovori i nastavi da hoda širokim hodnikom.

"Došao si." Nasmejano izgovori žena sa crvenom kosom. Izgleda negovano.

"A ko je to?" Upita kada joj se pogled zaustavi na meni.

"Ovo je Katarina moja drugarica." Gledam kako joj pogled luta od moje obuće pa do moje garderobe pa se konačno zaustavi na mom licu. Kada me pogleda u oči odjednom prebledi i u čudu gledam kako žena pada. Vidak brzo pređe par koraka kako bi je zadržao. Srećom uspeo je pa nije lupila o pod.

"Mama?" Devojka od malo pre se odjednom stvori pored nas sa čašom vode. Sara konačno počinje da otvara oči i odmah pogleda u mene.

"Zoveš se Katarina?" Upita me odmah.

"Da." Kratko odgovorim, čudno mi je njeno pitanje. Mada kada pogledam u poslednje vreme meni je sve čudno.

Gospođa Sara se oporavila nakon pola sata, Vidak je odmah obavestio da moramo ići jer kasnimo na posao što je ona odmah prihvatila.

"Izvini zbog ovoga, inače nije ovakva. Tačnije nikada nije ovakva."

"U redu je. Nikakav problem."

Vidak se zaustavi ispred firme izađem iz njegovog automobila i ugledam istog gorilu koju sam ugledala ispred one čudne kuće. Sigurna sam da haluciniram.

"Moram da idem, čujemo se kasnije." Vidak me obavesti. Mahnem mu i krenem ka firmi. Pogledam iza sebe i primetim da gorile nema. Definitivno sam umislila.





____________________________

Ovaj nastavak je bitan tako da obratite pažnju na sve detalje kao i na sve nove likove, uskoro sledi svašta nešto💋💋

Moj ponor 🔚Where stories live. Discover now