4.Bölüm

51.4K 3.2K 823
                                    

📍Hoş geldiniiiiiiizzzzzzzz

⭐🌟 Yıldıza basmayı ve bool bol yorum yapmayı unutmayınıız lütfenn..

İnstagram:Servestizm





*******

Benim aklım fikrim sende.
Senin gelişinde,
seni ne zaman göreceğimde
seni nasıl göreceğimde,
beni görür görmez ne diyeceğinde.

*******



Aslan kendisine uzatılan karpuz dilimine bakakaldı. Göğsüne sert bir tekme yemiş gibi bir anlık durup tekrar çalıştı sanki kalbi. Göz göze geldikleri andan daha beter bir andı bu, kız daha sakin, kendisi son derece heyecanlı.


Ne yapacağını, nasıl yapacağını bilemeden kaldı öylece, karpuzu uzatan narin ele kaydı bakışları, ince bileğine baktı, sonra da güzel yüzüne. Aşağıdan kendisine bakan sarı gözlerine.


Güneş vurunca daha parlak görünüyordu gözleri, 'Bu kadarı da bize yapılmaz be Aslan.' diye bir ses geldi içinden.

Gerçekten de bu kadarı yapılmazdı. Acımasızdı herhalde bu kız..

Zoru neydi Aslan'la, niye öyle güzel bakıyordu? Çarpıntıdan heyecandan hasta edip yataklara mı düşürecekti? Bu muydu amacı?

Kalbi olağandan daha hızlı atarken normal davranmaya zorladı kendini, heyecanı belli olursa şunca insanın içinde rezil olurdu.

Telaştan heyecandan karpuzu nasıl alacağını bile şaşmıştı sanki o anda, sahi hangi eliyle alması gerekiyordu.

'Sağ elle alalım da belki hayırlı olur evleniriz.'

Kendi düşüncesini onayladı yine kendi kendine, uzattı sağ elini aldı hemen. O küçük telaşı yüzünden bıçağın ucu eline sürtse de belli etmemeye çalıştı, ama kız fark etmiş olacak ki az önceki yoğun bakışından kaçırdığı gözlerini tekrar yüzüne dikmişti.

Yani Aslan'a bakıyordu şimdi kız, ve Aslan'ın eli ayağına dolanıyordu böyle olunca.

Normal davranmalıydı!

Gülmek isteyen dudaklarını zor da olsa durdurdu, bir ısırık aldı karpuzdan, kız yine gözlerini kaçırarak önüne döndü. Tadı gerçekten de güzeldi. Bakışını bile kendisinden esirgeyen kızın dikkatini çekmek için gereğinden fazla hımmlayarak karpuz dilimin hepsini yedi ve sonunda dikkatini çekmiş olacak ki kız başını kaldırdı yine.

Tam zamanıydı!

Göz göze kaldıklarında güldü biraz, 'İnşallah tipimiz yerindedir Aslan.'

"Tadı da güzelmiş."

Bunu niye yaptığını bilmiyordu. Bunu niye yaptığını gerçekten bilmiyordu. Ya da bilmek istemiyordu. O böyle şeyler yapmaz, yanından geçen kıza yan gözle dahi bakmazdı.

O halde şimdi bu Yeşilçam erkeklerinin kız tavlama tekniklerini uygulama amacı neydi? Birazdan göz süzmeye de başlardı herhalde..

Daha hiç konuşmamışlardı kızla, yüz yüze görüşüp bir şeyleri açıklamamıştı. Helali de değildi üstelik, o halde bu kadar ilgi göstermesinin nedeni neydi?

DİVANELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin